Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1105
Nå har det seg at jeg er på utkikk etter nye serier, disse kan da være i ulike sjangere.
Liker det med å følge med på en serie fra starten av, så jeg lurer på om noen her inne på forumet har noen nye serier å anbefale.
Jeg kan selv anbefale Heroes, Jericho & The Nine. Har også fått tak i Dexter og Robin Hood. Disse er vesentlige nye serier alle sammen da, men er på jakt etter flere.
Kom med forslag!

I skrivende stund er det 4 Heroes episoder, 4 Jericho, 2 The Nine, 3 Dexter og 2 Robin Hood.
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Høyst usikker på hva som menes med "nye" serier.
Nye?? Du mener da? Dexter og Robin hood er vell ikke akkurat nye?
Vil anbefale deg å prøve ut Six Degrees (er selv ikke sikker på hvor bra serien er enda har tross alt bare blitt sendt 4 episoder).

Aner ikke hva du liker; Men Angelas Eyes er en serie som snart er ferdig med sin første sesong (Personlig så hater jeg denne serien, men det er jo meg.)

Og dersom du liker komedier er jo Studio 60 on the sunset strip kanskje noe for deg. Personlig hater jeg Matthew Perry så mye at jeg nekter å se serien pga det :P
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Sitat av Robin1705
Nye?? Du mener da? Dexter og Robin hood er vell ikke akkurat nye?
Vis hele sitatet...
Etter et lite søk på imdb så finner jeg ut at det er blitt vist 2 ep av "Robin Hood" og 3 ep av "Dexter" så hva du mener med "nye" forvirrer meg hvertfall.
Trådstarter
65 0
"Nye" som i ikke-kjente, nylig visning på tv og få episoder(Sesong 1).
Sist endret av marwin; 18. oktober 2006 kl. 01:36.
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Sitat av |fatman|
Og dersom du liker komedier er jo Studio 60 on the sunset strip kanskje noe for deg. Personlig hater jeg Matthew Perry så mye at jeg nekter å se serien pga det :P
Vis hele sitatet...
Studio 60 er ingen komedie, det er en dramaserie som handler om produksjonen av et tvshow lignende "mad tv". Anbefales.
Om alle hittilsnevnte regnes som "nye" så er vel ikke Weeds gammel heller, akkurat.. --Den er jo ganske ok, mener jeg.
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Vel, 2. sesong av weeds er snart ferdig i USA så om det kommer under katogorien "ny" så begynner det å bli en god del serier vi kan anbefale her.
Trådstarter
65 0
enig med deg tnt, med " nye " episoder mener jeg nylig vist i USA, og tidlig i sesong 1.
Dere kan jo alltids ta en titt på http://www.pogdesign.co.uk/cat/ for å se en oversikt over de "fleste" serier som går på tv i statene. De markert med blå skrift indikerer sessong/serie-premierer, så kan jo være dere kommer over noe spennende. For mer info om hver enkelt serie kan dere bare slå opp på tv.com eller laste ned en episode av serien fra din yndlings torrent-side.
Sitat av NoRemorse
Dere kan jo alltids ta en titt på http://www.pogdesign.co.uk/cat/ for å se en oversikt over de "fleste" serier som går på tv i statene. De markert med blå skrift indikerer sessong/serie-premierer, så kan jo være dere kommer over noe spennende. For mer info om hver enkelt serie kan dere bare slå opp på tv.com eller laste ned en episode av serien fra din yndlings torrent-side.
Vis hele sitatet...
Genialt! - Flere der jeg glemte eksisterte..
Trådstarter
65 0
Takk NoRemorse
Sitat av tnt
Studio 60 er ingen komedie, det er en dramaserie som handler om produksjonen av et tvshow lignende "mad tv". Anbefales.
Vis hele sitatet...
Ups, min feil så navnet Matthew Perry og tenkte automatisk at dette var en utrolig repetativ elendig sitcom
Problem, officer?
thomasf's Avatar
Denne er ikke ny da, men om du ikke har sett "Carnivale", er denne verdt hvert eneste sekund. Har selv bare sett de første fire episodene, men jeg er overbevist
Supernatural... dei er på episode 3 ... MEN!! sesong 2 desverre....

Men ein fantastisk serie....