Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  64 5827
Sitat av HologeN
Men som alle sikkert vet er følelser vanskelig å holde i sjakk hvis du blir forelsket i en person, særlig hvis det er en venn du har drevet å ligget med. Det er ialefall min mening, jeg kunne aldri tenkt meg å ha sex med veninner.
Vis hele sitatet...
Haha. jeg kunne ha tenkt meg å hatt sex med nesten alle veninne mine, jeg :P

Men jeg gjør det bare ikke. Må skille mellom venner, elskere og kjærester.
Trådstarter
Noen som så dokumentaren på TVNorge da?
Virket jo veldig normalt for ungdommene der..
Seksuell kontakt med venner er overraskende vanlig blant de menneskene jeg kjenner. Jeg har vært oppi situasjonen med min kompis, men vennskapet utviklet seg senere til et forhold.
Jeg ser likevel mange av mine venninner som går hen og knuller på kompisene sine, for å løpe gråtende tilbake fordi vennskapet ble ødelagt. Som regel er det fordi at en av partene vil ha mer, men mange kommer også til den ordningen som "pulevenner". Det er et godt valg i seg selv, for en liten periode, men fungerer sjeldent i det lange løp.
Så nei; seksuell kontakt mellom venner trenger ikke nødvendigvis å ødelegge vennskapet, men i mange tilfeller gjør det nok det.
Sist endret av mrscox; 6. november 2005 kl. 19:16.
Det kommer helt ann på hvordan folkene er da. Og hvordan syn man har på sex.

selv er jeg for seksuell kontakt med venner har ikke hatt noe problemer med det. ANnet enn at noen ikke bør få vite det pga. sjalusi osv. He he
Sitat av lynzh
Iblis er ikke helt offtopic, dypt nede hos deg selv ser du på andre fra det motsatte kjønn som potensielle maker som du kan ha deg med. Du kan selvfølgelig benekte det, men alle har grunninstinkter.
Vis hele sitatet...
eh? Så.. om jeg har kontakt med en gutt som en venn så er det kun pga jeg ser en potensiell make i den gutten? å hva med de som allerede har kjæreste? Gjør de liksom nettopp det samme? tar kontakt med andre pga de ser potensiell sex i dem også? Syns det høers litt skrudd ut jeg da..
Sitat av IceBitch
eh? Så.. om jeg har kontakt med en gutt som en venn så er det kun pga jeg ser en potensiell make i den gutten? å hva med de som allerede har kjæreste? Gjør de liksom nettopp det samme? tar kontakt med andre pga de ser potensiell sex i dem også? Syns det høers litt skrudd ut jeg da..
Vis hele sitatet...
hmm.. hvis du ser en gutt på byn som du synes ser direkte stygg ut, og han titter på deg og tenker akkurat det samme. trur du seriøst at dere gidder å ta kontakt med hverandre?

si nå at du synes han er direkte stygg, men han synes du er fin.
han tar kontakt med deg, så finner du ut at denne personen faktisk var jævlig kul selv om han var utrolig stygg.
og vips, så har du fått deg en "venn".

og liker begge hverandre så kan dere bli kjærestepar.

uansett, den ene har alltid lyst på den andre.
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Donor
Sitat av iblis
hmm.. hvis du ser en gutt på byn som du synes ser direkte stygg ut, og han titter på deg og tenker akkurat det samme. trur du seriøst at dere gidder å ta kontakt med hverandre?

si nå at du synes han er direkte stygg, men han synes du er fin.
han tar kontakt med deg, så finner du ut at denne personen faktisk var jævlig kul selv om han var utrolig stygg.
og vips, så har du fått deg en "venn".

og liker begge hverandre så kan dere bli kjærestepar.

uansett, den ene har alltid lyst på den andre.
Vis hele sitatet...
Hysj! Slike emner er og forblir urørt! Hører du meg?! THAT'S OUR DIRTY LITTLE SECRET!



Når det er sagt...

Jeg tror/mener/håper der finnes untak. Da snakker jeg om venninner man har hatt fra den tiden tisseluren ble brukt til tissing og ikke noe annet. Det er den tiden hvor jeg tror man kan utvikle et slags søsterforhold til jentevenner. Spesielt hvis man har vært venner gjennom hele oppveksten.
hmmmm,
Jeg vil nå ikke si det er helt fakta jeg da men.
alle er vel igrunn forskjellige og har forskjellige meninger.
selv har jeg mange venninder som jeg ikke er ute etter å knulle.

Kakcoo: neste posten din blir post nr. 1337
si noe klokt :P
Sitat av iblis
hmm.. hvis du ser en gutt på byn som du synes ser direkte stygg ut, og han titter på deg og tenker akkurat det samme. trur du seriøst at dere gidder å ta kontakt med hverandre?

si nå at du synes han er direkte stygg, men han synes du er fin.
han tar kontakt med deg, så finner du ut at denne personen faktisk var jævlig kul selv om han var utrolig stygg.
og vips, så har du fått deg en "venn".

og liker begge hverandre så kan dere bli kjærestepar.

uansett, den ene har alltid lyst på den andre.
Vis hele sitatet...
Utseende har aldri vært (for meg) et kriterie til å ta kontakt med folk. Og de fleste jeg møter møter jeg uansett gjennom venner, og er også svært skjeldent på by'n;P men de fleste jenter merker faktisk om de blir flirta me.. noe denne gutten som du nevner hadde gjort i en sånn situasjon der utseende er eneste kriterie.. For da tenker de som oftest også på sex, og hvor fort de får personen de flirter med den kvelden til sengs.. noe som fører til one night stands.. som jeg heller ikke er så stor fan av:P
Sitat av LetMeBleedPLZ
hmmmm,
Jeg vil nå ikke si det er helt fakta jeg da men.
alle er vel igrunn forskjellige og har forskjellige meninger.
selv har jeg mange venninder som jeg ikke er ute etter å knulle.

Kakcoo: neste posten din blir post nr. 1337
si noe klokt :P
Vis hele sitatet...
Da har de lyst å knulle deg (iblis, 2005)
Sitat av iblis
hmm.. hvis du ser en gutt på byn som du synes ser direkte stygg ut, og han titter på deg og tenker akkurat det samme. trur du seriøst at dere gidder å ta kontakt med hverandre?

si nå at du synes han er direkte stygg, men han synes du er fin.
han tar kontakt med deg, så finner du ut at denne personen faktisk var jævlig kul selv om han var utrolig stygg.
og vips, så har du fått deg en "venn".

og liker begge hverandre så kan dere bli kjærestepar. :p

uansett, den ene har alltid lyst på den andre.
Vis hele sitatet...
Også har du jo klassevenner og jobbkolegaer hvor det helst går på sosial omgang og ikke seksuell tiltrekning. Også selvfølgelig gutter og jenter som er utstøtt fra samfunnet og må ty til mindre pene venner for å faktisk ha noen. o_0 (fysj så slemt)

Men, det er noen hull i teorien din.. Fordi jeg har jevlig mange fine venner :p, men jeg er ikke akkurat en 10er selv, og prater så og si aldri først.. Tror jeg. Men da har du igjen ordtaket "Alle fine jenter har ei stygg veninne". Og det vil si at .. helvette.
Akkurat dette kommer helt ann på f.eks vennskapet, personene osv. Jeg f.eks har hatt en så kalt pulle-venn i 1/2 år . Dette funket fint for meg. Og for hun (iværtfall det jeg vet). Så dette funker, men ikke la det gå for langt.
Enig med kakcoo...Jeg har mange venninner som jeg har hatt fra barndommen...at hver og en av oss må ha lyst på den andre er det det dummeste jeg har hørt...
Enig der jeg også... Er fullt mulig å være venner uten å ville ha sex med hverandre...
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hmm, sånne spørsmål har vel ikke noe fasitsvar? Er vel forskjell fra person til person.
Siden enkelte har lettere for å utvikle følelser enn andre..

Edit: Oh.. så ikke at denne var litt gammel :p
Sist endret av margido; 20. november 2005 kl. 14:52.