Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  25 2214
Nå er jeg rett og slett MØKK LEI av Marie Sunde (i\og økokrim). Hun ødelegger alt for oss. Skulle faen meg trodd at hun hadde 0 knowledge. Noen av tingene hun baler med og vil få gjort:
1. Vil overvåke internett, e-post og slikt dilldall. (stod i dagbladet i for-fjord høst)
2. Vil stoppe all anonym e-post og andre anonyme tjeneste
3. Vil ta DVD-jon
4. Hun blir med i et utvalg som skal "se nærmere på" hvordan datakriminalitet kan bekjempes (http://www.itavisen.no/art/1297973.html)

Hvor skal dette ende? Fy faen, jeg må bare få sagt det altså, hu er den største biatchen jeg noen gang har hørt om. SKIKKELIG wanna-be amerika, overvåke alt og ingenting, ta alle som man har hørt at "kan" ha gjort noe ulovlig, og blabla... f3qx0r h0e...

Hva dere mener?
Sist endret av Prazor; 11. januar 2002 kl. 17:39.
Pesta kommer
Zpeef's Avatar
Ja jeg vet! Det blir alt for teit!
Her i kommunen sitter det nesten bare folk som faen ikke har peiling på noen ting... jaja noen ting, men de er faen ikke helt ved sine fulle 5.
GL HF sier nå jeg
▼ ... noen uker senere ... ▼
de overvåker oss sikkert allerede... Pass dere med å nevne Marie Sunde.. Er sikkert ett eller annet som snapper det opp, så har vi Økokrim på døra i morra
Hørte om det .
En ting og si :

NATURAL BORN BITCH .


Ps. flytter viss dette hender .
Big Brother's watching us!

Jello Biafra (Vokkis is Dead Kennedys), og sikkert flere med ham, spådde at dette vil skje en gang i fremtiden. At mennesker ville få mikrochipper montert inn i kroppen, for at såkalte intelligence agencies skulle kunne monitore hver eneste bevegelse du gjorde.

Helt latterlig.
Strider vel litt imot norsk lov og overvåke på den måten ?
jo mer dem prøver å bekjempe data"kriminaliteten" jo mer vil den bare øke!
Jo, det er skikkelig ille dette. Blir vel ikke lenge før det blir som det skal bli (kanskje?) i amerka, med loggerchips på alt av komponenter i en datamaskin, som driver å sender inn alt de driver med til pentagon (i vårt tilfelle, en råtten gammel datamaskin i indre telemark).

Jeg synes vi bare burde drepe henne... er det ikke noen som har noen freske virus som kan infisere datamaskinen hennes? Kanskje hun har gammel skjerm, så man kan bruke viruset til å endre frekvensen på skjermen hennes slik at den eksploderer? Og videre, bare for å være sikker, flasher viruset BIOSen og klokker helvete og litt til ut av bus'en, slik at hele dritten tar fyr.

Burn, Marie Sunde, BURN!
65 degrees! Burning down the house!

Fått noe til å fyre prosessor`n opp på et bra nivå, og håpe på at hun har mye støv i maskinen, slik at den tar fyr

That biatch...
Klart hun har mye støv i maskinen sin. Hun har sikkert aldri tort å åpne "harddisken" sin...
Lol, ja sef
hva ska man si til sånt?
Enkelte burde ikke ha lov til å ha egne meninger. Og hvordan skal denne overvåkingen foregå? Kommer det noen folk og sier de vil "se" på maskinen din, og mens du i din naive tro slipper dem inn så installerer de noen duppeditter her og der?
For man kan jo drive datakriminalitet uten å våre på "nett".
Er du på nett så er det jo selvfølgelig ikke noe problem å overvåke.

Men så er jo det store spørsmålet: Hvor og hvordan i helvete skal de lagre all denne informasjonen, og hvem skal gå igjennom den? Skal de leie inn en halv million indere til å gå gjennom informasjonen?
Jaja, la dem styre. De vet jo ikke hva de snakker om uansett. Men det er jo sånn det må gå når de som styrer landet vårt er altfor gamle til å forstå hva som skjer.
Men så er jo det store spørsmålet: Hvor og hvordan i helvete skal de lagre all denne informasjonen, og hvem skal gå igjennom den? Skal de leie inn en halv million indere til å gå gjennom informasjonen?
Vis hele sitatet...
Hallo, vi lever jo i dataalderen nå, ingen som skal gå gjennom informasjonen, de har jo datamaskiner til sånt. Som screener ut ord som "terrorist" "hacker" "tyveri" "bombe" "datasnoking" "ping" "DOS" "rompepuling" og lagrer det i Cmine dokumenter\Marie Sunde\Farlige datakriminelle slemminger\



Omg. Can we thrust that nff not yet has been comprimised?
Opprinnelig postet av necro


Hallo, vi lever jo i dataalderen nå, ingen som skal gå gjennom informasjonen, de har jo datamaskiner til sånt. Som screener ut ord som "terrorist" "hacker" "tyveri" "bombe" "datasnoking" "ping" "DOS" "rompepuling" og lagrer det i Cmine dokumenter\Marie Sunde\Farlige datakriminelle slemminger\



Vis hele sitatet...
Og det vil fortsatt bli sinnsykt mye data som skal lagres. Og det er jo ingen problem å bruke et "kodespråk" fx:
hjembrent=vaskepulver
osv.

Ideen er dødfødt og kommer ikke til å bli noe av (hvertfall ikke i nærmeste framtid).

Men en dag så kommer det sikkert, men da er vi sikkert daue alle mann fordi en terrorist sendte en e-mail til en annen hvor de planla å utrydde jorden med atombomber, og siden det ikke fantes noe til å fange opp e-mailen så kunne de heller ikke ha blitt stoppet.

Er jeg for eller i mot denne ideen fra hun derre bitcha i økokrim?

Den har jo tydeligvis noen gode sider.
Compromised?
Dette er et offentlig diskusjonsforum... Det er ikke den minste ting til hinder for at detective@økokrim.no skal registrere seg og lese all shiaten du skriver, TipeX Public access, you know... For alt jeg veit er bestemor mi innom her daglig. (Skummel skummel tanke)
Tipper økosnuten er innom sånn av og til ja...
Punkt 1 og 2 er umulig, punkt 3 er delvis utført og punkt 4 er sløsing av ressurser.

Var det ikke Økokrim som foreslo at det skulle bli straffbart å fortelle hvordan man skulle rippe DVD? I praksis hadde omtrent alle medier i Norge blitt anmeldt ...
Og det vil fortsatt bli sinnsykt mye data som skal lagres. Og det er jo ingen problem å bruke et "kodespråk"
Vis hele sitatet...
Det med dataen er jo ikke problem, det får jo Marie og hennes likesinnede bruke 48/7 på... Men "kodespråk" er jo forsøkt før (31337)... Det legger de jo bare inn fortløpende som "informantene" deres i dette "tungt belastede miljøet" kvitrer...

[EDIT: skriveleif]
Sist endret av necro; 5. februar 2002 kl. 18:39.
Det legger de jo bare inn fortløpende som "informatorene" deres i dette "tungt belastede miljøet" kvitrer...
Vis hele sitatet...
Men det vil jo finnes de som kvitrer uansett om det gjelder datakriminalitet eller ikke. Og hva med kryptering? skulle gjerne hatt den maskinen/maskinparken som dekrypterer og cracker all dataen som kommer inn

Dessuten tror jeg meningen med denne overvåkingen vil være for å avdekke store trusler for samfunnet. I hvertfall er håper jeg det er det som menes, for det vil være teoretisk umulig å overvåke og straffeforfølge alle lovbrudd som utføres og planlegges digitalt.
Men det vil jo finnes de som kvitrer uansett om det gjelder datakriminalitet eller ikke.
Vis hele sitatet...
Det var poenget mitt ja...

Og hva med kryptering? skulle gjerne hatt den maskinen/maskinparken som dekrypterer og cracker all dataen som kommer inn
Vis hele sitatet...
det står jo Marie for. Hun jobber for økokrim, så det står de for. økokrim jobber for den norske stat, så det står de for. Staten jobber for oss, så det står vi for...

Dessuten tror jeg meningen med denne overvåkingen vil være for å avdekke store trusler for samfunnet. I hvertfall er håper jeg det er det som menes, for det vil være teoretisk umulig å overvåke og straffeforfølge alle lovbrudd som utføres og planlegges digitalt.
Vis hele sitatet...
Ikke for Marie, ignorance is bliss
Ikke for Marie, ignorance is bliss
Vis hele sitatet...
Hun vil nok ikke klare det uten hjelp fra lensmannen i Alta som har så fint utstyr.
han kan du lese om her

Vi har virkelig mye å frykte
ROFLMAO!!!!!!!!!

Ja, lensmannen i Alta har man virkelig bare å frykte...
p h e e r h i s l e e t h a x 0 r i n g s k i l l z ! ! ! !

w00tw00tw00t?
Er samene (hysj da) så hi-tech'e ?
Er samene (hysj da) så hi-tech'e ?
Vis hele sitatet...
Hvis jeg ikke tar helt feil så er hun derre marie fra sør-norge, så....
Tror ikke du skal snakke for høyt om de "samene".
Ikke mobb oss samer.

Vi er stolte av vår lensmann her i alta, han er helt konge han... Jeg vandrer i frykt hver dag for at han dukker opp på døra og skal ta med seg datamaskinen min...

Er samene (hysj da) så hi-tech'e ?
Vis hele sitatet...
Nei, ikke egentlig, men lensmannen kan flotte seg med high-tech saker han vet du... Det er så vidt jeg fikk strekt telefonlinje hit til skrivemaskinen med skjerm, siden jeg ikke jobber for staten...
Opprinnelig postet av Xtrax


Hvis jeg ikke tar helt feil så er hun derre marie fra sør-norge, så....
Tror ikke du skal snakke for høyt om de "samene".
Vis hele sitatet...
Pay attention, jeg tenke på lensmannen ikke Marie Sunde.