Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1123
Nå kommer 2 GB CD-brennere
TDK har utviklet en ny CD-brenner som kan brenne plater på 2 GB. Den nye brenneren ventes på markedet allerede til våren.


http://www.dinside.no/page/artf/28542.shtml?f=n
DivX DVDRips til 2 gb blir najs
Trådstarter
hehe, helt konge

og så billig som det blir ..
ML-R plater vil koste 1.99 dollar (ca 18 kroner)
Vis hele sitatet...
Og CD-R plater koster ca 3,- pr stk.. altså får man 6 CD-R plater (= 4.2 GB) til samme pris av en ML-R plate (= 2.0GB)

Lønner seg dermed fortsatt med CD-R plater, men prisen på ML-R plater vil vel fort synke, får ihvertfall håpe det.
Trådstarter
Jeg hadde heller lagt de ekstra kronene for å få alt på ei skive. Dessuten er det ikke alle som får cd-r platene så billig.

Og hvis du regner 6 cd-plater i størrelse er det mere praktisk med en 2gb eller 3.2gb som blir tilgjengelig om ikke så lenge.
Jeg betaler vanligvis minst 10 for en cd'plate.. så dette lønner jo seg..

Og uansett vil dette være ideelt til vcd-filmer
Opprinnelig postet av wwwking
Jeg betaler vanligvis minst 10 for en cd'plate.. så dette lønner jo seg..

Og uansett vil dette være ideelt til vcd-filmer
Vis hele sitatet...
Betaler du 10,- for en cd plate? Da håper jeg ikke du brenner ofte

Ideelt til vcd filmer, divx filmer, mp3 ++ (ALT)
Verbatim koster så mye..

Og synes de er best.. Men det er ikke no problem å kjøpe 500 til 400 kr tror jeg det var i en butikk rundt her.. Men tviler på kvaliteten på de..
Opprinnelig postet av wwwking
Verbatim koster så mye..

Og synes de er best.. Men det er ikke no problem å kjøpe 500 til 400 kr tror jeg det var i en butikk rundt her.. Men tviler på kvaliteten på de..
Vis hele sitatet...
Gidder du sjekke det opp for meg? Hadde vært jævli interessert liksom
skal si ifra når jeg har testet de ja..

Jeg begynner i grunn å tvile på antallet, kan den stemme at det ca 500 i en stabel av cd'er som er litt mer en halvmeter høy??
Ellers er det bare hundre
100cd'er tar ca 19cm.. uten cover that is..
Trådstarter
Nå er vi litt off-topic her vel?
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Hvorfor ikke bare vente til dvd brennere har falt i pris da?
Det er jo så jævla mange forskjellige lagringsmedium nå, kan de ikke holde seg til en av gangen; CD-->DVD-->"Unknown" ?

Det er ikke vits i nye lagringsmedium når de ikke er større en de som allerede er på markedet.