Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 3335
hei, jeg har lyst til å prøve talegjenkjenning men når jeg trykker inn på talegjenkjenning så står det; windows talegjenkjenning er ikke tilgjengelig for gjeldene visningsspråk. noen som vet hva som må gjøres?
Du må endre systemspråket fra Norsk til Engelsk i windows
hrc
Trådstarter
73 0
hvordan gjør man det da? jeg finner bare endre språk på tastatur og region jeg
For win7 går du her:
Kontrollpanel>Alle Kontrollpanelelementer>Region Og Språk>Tastatur og språk>installer/avinstaller språk

Eller hvis du allerede har engelsk installert velger du engelsk under visningsspråk
hrc
Trådstarter
73 0
Sitat av Burnenergy Vis innlegg
For win7 går du her:
Kontrollpanel>Alle Kontrollpanelelementer>Region Og Språk>Tastatur og språk>installer/avinstaller språk

Eller hvis du allerede har engelsk installert velger du engelsk under visningsspråk
Vis hele sitatet...
her står det ikke instaler/avinstaler
Sitat av hrc Vis innlegg
her står det ikke instaler/avinstaler
Vis hele sitatet...
Gå til Windows Update og se om du finner den der under valgfrie oppdateringer eller noe lignende
▼ ... flere år senere ... ▼
Sitat av Burnenergy Vis innlegg
For win7 går du her:
Kontrollpanel>Alle Kontrollpanelelementer>Region Og Språk>Tastatur og språk>installer/avinstaller språk

Eller hvis du allerede har engelsk installert velger du engelsk under visningsspråk
Vis hele sitatet...
Hvordan gjør man det på vista da?
På forhånd takk.
Ikke sikkert at din versjon av vista er "ultimate" etc så du får lov til språkpakker.