Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1318
Kjøpte nettopp HyperX Cloud på tilbud hos komplett for 600,- (satt ned med 200,-). Jeg bestemte meg ganske fort for å kjøpe det, ettersom jeg har sett på det før, men prisen har vært litt høy, og jeg grep sjansen mens det var på tilbud. Men jeg fikk dessverre en litt dårlig magefølelse etter å ha kjøpt det. Jeg er absolutt ikke noe hardcore gamer, og dette blir mitt første ordentlige gaming headset, så har ikke så mye peiling på dette området.. Noen som har erfaring med dette headsettet? Har jeg gjort et godt kjøp? Det er fortsatt tid igjen til å kansellere kjøpet, så hadde satt pris på tilbakemeldinger fra noen med peiling
Bestilte det selv for noen uker siden for 719, er veldig fornøyd hittil. Hadde før G35 som er ganske tungt og ubehagelig (for meg iallefall), HyperX er veldig lett og kan ha det på hodet flere timer uten å få vondt. Bra lyd både til spill, film og musikk. Anmeldelse: http://www.spillbyen.no/artikler/579...set-anmeldelse
Sist endret av JompaTrr; 24. juli 2014 kl. 12:27.
Kjøpte et selv til 799 for litt siden. Herlig headset og bruke. Litt dårlig støyisolasjon hvis du spiller hack and slash spill aka Diablo på litt høy lyd (dama klaga på at det var mye "arg urg barg" lyder).
Miken som følger med er avtagbar og fungerer meget bra og er et eller annet sted står det en støy-demper så lyden blir meget bra med de du prater med.
Kabelen er pakket inn i et tøy-stykke som gjør at den ikke ryker så lett, og den er lang nok til å gå fra bak PC`en og rundt skjermen hvis du vil .
Trådstarter
10 0
Jeg har hatt det i noen timer nå, og jeg er generelt veldig fornøyd. Har hatt det på i ca. 4 timer i strekk nå, og det er forsatt nydelig å ha på, meget komfortabelt. Lyden er også veldig bra, (synes jeg, er ikke noe ekspert..). Alt er like bra/bedre enn forventet, unntatt en ting, og det plager meg.. Micen er ikke i nærheten av like god som på alle mic-testene og reviewsene på youtube. På anmeldelsen JompaTrr linka til over her står det også at micen er veldig god, men det kan jeg ikke si meg enig i.. Det må da være noe jeg kan fikse på for å få den bedre? Noen innstillinger som vil gjøre det bedre? Kan godt hende det er noe opplagt jeg må gjøre, men som sagt så er jeg ikke god på dette området. Hadde satt pris på innspill
Brukbar automatiker
BrilleSheik's Avatar
Broren min sin mic var også dårlig. Det ble fikset med å oppdatere lydkort driveren.
Trådstarter
10 0
Heh.. Hvordan gjør man det? :P