Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2866
Hei har en samsung 40" tv som lager en passelig høy summelyd hele tiden, lyden endrer seg etter som hvor lyst bildet er (lyden kommer ikke fra høytaler og den er der selvom jeg tar ut alle kontakter utenom strøm).
Så da jeg var og leverte den inn på reparasjon så påsto han hos elkjøp at det var helt normalt, men det er jo ikke mulig at en LCD skal lage en summelyd som man hører selvom man har volumet på 20.
Så jeg lurer på om det faktisk er normalt? og tror dere det er stor sansynelighet for at jeg får tvn tilbake uten at de har fikset det?
Regner med at du har 2 eller flere kontroller?

Hvis du setter ned lyden på alle også setter opp bare på den en kontrollen.
Dette fungerte hjemme hos faren min.
Sitat av Pyromanic Vis innlegg
Regner med at du har 2 eller flere kontroller?

Hvis du setter ned lyden på alle også setter opp bare på den en kontrollen.
Dette fungerte hjemme hos faren min.
Vis hele sitatet...
Det som er, jeg har ikke tuner eller noe annet utenom en ps3 koblet til så det er ikke fra høytaleren at støyen kommer fra, + at den er der selvom volumet er stillt ned til 0 og jeg tar ut alle kabler i tvn
Politisk ukorrekt
johante's Avatar
Bruker du jorda veggkontakt eller evt. har laptoplader e.l kobla til samme kurs? Hvis det er sistnevnte har vi mest sannsynlig med en "ground loop" og gjøre. Det vil si at støy fra jord fra andre apparater kommer inn i tven istedenfor at evt overledning går ut av tven og lager faen.
Sitat av johante Vis innlegg
Bruker du jorda veggkontakt eller evt. har laptoplader e.l kobla til samme kurs? Hvis det er sistnevnte har vi mest sannsynlig med en "ground loop" og gjøre. Det vil si at støy fra jord fra andre apparater kommer inn i tven istedenfor at evt overledning går ut av tven og lager faen.
Vis hele sitatet...
nei kontakten er ikke jorda, å jeg har en mobillader i samme forgreiner, å det kan altså være problemet :s