Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 2259
Hei!

Hadde planlagt å bruke kvelden på å bingewatche noe serier, og er rimelig lei av å sitte i datastolen med headsettet på hodet.
Har hatt plex server før, det gikk smertefritt både å installere og sette opp serveren.
Bruker en pc nå jeg kjøpte av en kompis, der han og har brukt plex server.
Jeg av installerte Plex Media Server, å installerte det på nytt, logget inn, men nå finner jeg ikke serveren under Device listen.

Når jeg installerte Plex Media Server fikk jeg ikke opp noe vindu om konfigurering eller å sette opp, ingenting, men serveren kjører.

Er det noen som har mer erfaring med Plex som kan hjelpe?

Jeg finner heller ingen instillinger for serveren, og kan heller ikke legge til noen Libraries.

Edit; Fant løsningen!

Det var ikke bare å avinstallere Plex Media Server, men måtte manuelt slette en register nøkkel og noen mapper for så å installere serveren på nytt. Noob mistake!
Sist endret av Ondskap; 30. juni 2018 kl. 00:45. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.