Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 634
Helloen freaks,

Etter jeg så E3 hvor jeg fikk se et glimt av et nytt halo spill, kjøpte jeg meg Xbox One X, og deretter ny Reciever som skal takle alt av 4k, en Denon 2400H. Den plugger jeg også Pc'en i, som blir mest brukt til og se på serier, filmer, youtube og diverse regnskap.
Hvordan egner 4k Oled tver seg til PC bruk? Har lest noen plasser at det er mye skaleringsproblemer i nettlesere og diverse men har ikke så mye kunnskap rundt dette feltet og det er mange forskjellige forklaringer.

Har lurt litt på for eksempel Philips 65" OLED-TV 65OLED873/12, helst ikke noe særlig dyrere enn denne, ligger på 22k.

Eller om kanskje en Philips 75" UHD LED SmartTV 75PUS7803/12 ville passet mitt bruk bedre?

Eventuelt om det er noe annet jeg ikke har tenkt på eller andre innspill er velkommne