Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 14879
God dag kjære med freaks.
Hat vurdert å snope inn en iPad da det virke som en gei sak å ha når en er ute på farten etc..
Men sitter i en liten boble.
Skal jeg gå for iPad 128gb 5th gen for 3800, eller er det verdt de ekstra kronene for 6th gen 128gb til 4200?

Any houghts?
Også hvilke deksel anbefales med keyboard?

Ha en trivlig dag
<?php echo 'VIF'; ?>
datagutten's Avatar
Det er alltid lurt å gå for nyeste modell, på et tidspunkt får du ikke lenger nyeste OS og apper som krever det. Ved å kjøpe nyeste modell skyver du dette tidspunktet lengst mulig frem i tid.
Skal påpekes at iPad er støttet ganske lenge med oppdateringer. Du merker gjerne at den blir tregere en stund før de faktisk slutter med oppdateringer. Selv har jeg en iPad air 1 (sluppet 2013 i følge Wikipedia), som fortsatt kan oppdateres til siste iOS versjon.
Har begge, merker ingen stor forskjell. 6.gen kan brukes med eple-penna slik som pro, det kan ikke 5.
Hello !
CookieY's Avatar
Trådstarter
Greit nok at 6th gen har A10 chippen og den andre har A9, men ettersom jeg har lest. At me mindre du skal drive å tegne og styre på så er ikke forskjellen meget stor. Any thoughts?