Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 4657
https://youtu.be/82JaRS6R7V8

Vet absolutt ingenting om dette vraket. Det ligger der rimelig urørt, og i fanstastiske omgivelser på ubebodd øy i midt Norge!
Sist endret av Baannski; 2. oktober 2017 kl. 00:09.
Kult funn, men du filmer så og si på akkurat samme måte som du gjør med de andre tingene du har funnet - og gjør de samme 'syndene'. Kunne prøvd å ta noen stillframes som viser litt mer av skipet, så får vi variasjon fra dronen som seiler frem og tilbake over skipet og opp/ned..
Jeg får ikke noe utav disse videoene som ikke ett godt fotografi ville gitt. Sannsynligvis endel mindre. Videoen er alt for lang til at jeg gidder å se hele, og det blir ikke automatisk spennende pga. fugleperspektiv.
Sitat av The Riddler Vis innlegg
Kult funn, men du filmer så og si på akkurat samme måte som du gjør med de andre tingene du har funnet - og gjør de samme 'syndene'. Kunne prøvd å ta noen stillframes som viser litt mer av skipet, så får vi variasjon fra dronen som seiler frem og tilbake over skipet og opp/ned..
Vis hele sitatet...
Takk for feedback! Enig i det du sier.

Sitat av tihihihi Vis innlegg
Jeg får ikke noe utav disse videoene som ikke ett godt fotografi ville gitt. Sannsynligvis endel mindre. Videoen er alt for lang til at jeg gidder å se hele, og det blir ikke automatisk spennende pga. fugleperspektiv.
Vis hele sitatet...
Takk for feedback! Tok faktisk noen bilder, men fordi vraket ligger på en øy uten forbindelse med fastland, og fordi terenget er ganske flatt ble ikke bildene like "fine" og oversiktlige som med drone. Men kan jo legge dem ut, så kan du se selv



Sist endret av Baannski; 2. oktober 2017 kl. 15:08. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
jeg synes det hele var fantastisk!om du har lyst til å dele med meg hvor det er i pm så ville jeg blitt veldig glad. ville sjekket om jeg kunne dykket der evt