Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 8963
Jeg har fått stesolid, både som piller og på sprøyte.
Man blir sånn rar og susen i hodet av det.
Også blir skogen så grønn og pen og alt er bare vakkert og morsomt!
Men egentlig så går du bare rundt og sjangler og ler for deg selv.

Annyway!
Er det noen bivirkninger med stesolid?
Går det ann å ta overdose av stesolid?

Har stesolid noen gateverdi?
har jobbet flere år med funksjonshemmede, og har flere ganger satt stesolid rektalt ved sterke epilepsianfall, det er mulig å overdose på stesolid og det kan i verste fall være dødelig.
Alt er vell skadelig hvis man bruker det feil.

Jeg vet ikke så veldig mye om akkurat stesolid, men jeg vet at det er en benzodiazepine(benzo).
Virkemiddelet er Diazepam(Som i valium og vival), så det er ganske likt som valium...Trur jeg.
Jeg har aldri prøvd stesolid, så jeg snakker ikke om egen erfaring, men har prøvd valium flere ganger.
Prisen er veldig forskjellig fra nord i norge til sør i norge, men vet desverre ikke hva prisen kan være.
Vi har en tråd med priser, men fant bare valium i den tråden.
Pris på Valium i Norge



Bivirkninger: Tretthet, søvnighet, muskelsvakhet, mild ataksi er mest vanlig, spesielt hos eldre. Forsvinner gjerne ved fortsatt bruk eller redusert dose. Paradoksale reaksjoner som forvirring, eksitasjon og dysfori kan forekomme (barn og eldre særlig). Respirasjonshemning. Sjeldne bivirkninger er blodtrykksfall, hodepine, svimmelhet, dysartri, tåkesyn, munntørrhet, inkontinens, obstipasjon.
(Hentet fra felleskatalogen)

Overdosering/Forgiftning: Symptomer på overdosering: Somnolens, ataksi, muskulær hypotoni, respirasjonshemning, moderat blodtrykksfall. Behandling: Overvåkning av respirasjon og blodtrykk, ev. aspirasjon. Stor terapeutisk virkningsbredde; letal dose som eneste medikament ukjent.
(Hentet fra felleskatalogen)

Man må nok spise noen tallerken fulle av piller før man får dødelig overdose.



Her har du 2 linker du kan lese litt om stesolid hvis du vil.
www.felleskatalogen.no
http://en.wikipedia.org/wiki/Diazepam
Dement
GothQueen's Avatar
Trådstarter
Aha! Takker =)
Sitat av GothQueen
Jeg har fått stesolid, både som piller og på sprøyte.
Man blir sånn rar og susen i hodet av det.
Også blir skogen så grønn og pen og alt er bare vakkert og morsomt!
Men egentlig så går du bare rundt og sjangler og ler for deg selv.
Vis hele sitatet...
Så det betyr at det er fest hos deg i helga?
en vennina av meg tok 8 stesolid. Tok litt tid før det virka men faen som hun vingla på sykkelen hun på død og liv skulle sykle på før jeg fikk lagt henne. Hun våkna ikke før langt på dag neste dag.
Dement
GothQueen's Avatar
Trådstarter
Sitat av mp34567
en vennina av meg tok 8 stesolid. Tok litt tid før det virka men faen som hun vingla på sykkelen hun på død og liv skulle sykle på før jeg fikk lagt henne. Hun våkna ikke før langt på dag neste dag.
Vis hele sitatet...
Det kommer jo litt ann på hvor "sterke" pillene er også da.
9mg, tror jeg er det vanligste.. Eller så var det 0,9.. Hmm..

Acidous;
Nej!
Jeg har bare stesolid som rektalvæske, for tiden!
Og de tror jeg har gått ut på dato..
Men du kan jo få dem du, viss du vil! >_<