Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  266 21388
Sitat av goillum
Så dumt at TG krasjer med den beste uka å kjøre twintip på =/ Må nesten vurdere dette jeg, har meget lyst. Men dere får vinke til en liten skrue kaldt Turkish i Info:desken. Min tjukke bror =)
Vis hele sitatet...
Gjør som jeg skal, litt av alt.. Drar mest sannsynligvis til Hafjell en dag under TG med twintipsa.

NoRemorse: Wii-sports-greia hørtes dritkult ut! jeg har så utrolig lyst til å prøve wii sports ^^
Kommer hvertfall til og gjøre det samme som Epinosa sier, drar hvertfall en dag til hafjell. Spørs helt om jeg kjører selv, om jeg tar fly blir det værre tror jeg.

Får bare håpe snyen kommer ^^
NoRemorse: I'm in! Vi kan ha ku-race også! Så bruker vi en av de mange prosjektorene vi har til Wii! (4 kontrollere bør da kunne skaffes)
Jeg har 2 wiimotes, 1 nunchuck og en wii. En kamerat av meg som også skal oppover har det samme, så hvis jeg får overtalt han til å ta med sitt utstyr har vi jo litt å leke oss med. Uansett, jo flere jo bedre. Det som bekymrer meg mest er faktisk ikke at vi får nok wii-stuff, men hvordan vi skal sikre det mot tyveri. Prosjektor, bakgrunn, osv. er heller ikke noe jeg har direkte tilgang på, så det må også skaffes.
Zed's dead, baby!
afen's Avatar
Da jeg grunnet roteringsplanen ikke er hjemme i påsken, stoler jeg på at bakkus stiller med et helvetes til stereoanlegg, så TG får sin dose trønderhits i år og.

Sitat av Viva la Opium
Jeg stemmer for at nFF-rekka bryter TG-tradisjonen neste år, og spiller BRA musikk Dvs IKKE trancemøkk og boten Anna...

Bestillte billett i stad.
Vis hele sitatet...
OVER MITT LIK!
Sist endret av afen; 18. desember 2006 kl. 03:38.
Sitat av NoRemorse
Jeg har 2 wiimotes, 1 nunchuck og en wii. En kamerat av meg som også skal oppover har det samme, så hvis jeg får overtalt han til å ta med sitt utstyr har vi jo litt å leke oss med. Uansett, jo flere jo bedre. Det som bekymrer meg mest er faktisk ikke at vi får nok wii-stuff, men hvordan vi skal sikre det mot tyveri. Prosjektor, bakgrunn, osv. er heller ikke noe jeg har direkte tilgang på, så det må også skaffes.
Vis hele sitatet...
Lønner seg vel å sette opp en reiseforsikring når man har med seg slike "løsdeler" vil jeg tro.
Bare et lite spørsmål, jeg har bestilt TG bilett, men står i kø, som nr 1669 for øyeblikket.
Men så ser jeg på http://techserver.gathering.org/tickets at det bare er 474 biletter igjen.

Vil det si at jeg som står som nr 1669 i køen ikke får bilett da? Eller er det 474 biletter som er åpne og ikke bestilt enda?
Karravolin
voldern's Avatar
Trådstarter
Sitat av nPulz
Bare et lite spørsmål, jeg har bestilt TG bilett, men står i kø, som nr 1669 for øyeblikket.
Men så ser jeg på http://techserver.gathering.org/tickets at det bare er 474 biletter igjen.

Vil det si at jeg som står som nr 1669 i køen ikke får bilett da? Eller er det 474 biletter som er åpne og ikke bestilt enda?
Vis hele sitatet...
Sistnevnte er riktig.
kommer i år Gleder meg masse. Forresten Mushy, fin nisse du har på avataret.
Skal på TG jeg og... billettene er bestilt og hele pakka men dessverre kan jeg ikke sitte med gjengen deres folka Endte med at jeg fant en del folk å være med allikevel og ingen av dem er nFF'ere.. Vi blir vel rundt 20 stykker så kom gjerne å besøk oss (Kommer med info om seating senere ) Gleder meg til å se sprellet deres... Kanskje jeg joiner dere med å lage det

Kos

simdal
Sitat av afen
Da jeg grunnet roteringsplanen ikke er hjemme i påsken, stoler jeg på at bakkus stiller med et helvetes til stereoanlegg, så TG får sin dose trønderhits i år og.



OVER MITT LIK!
Vis hele sitatet...
bah..TG blir ikke det samme uten Boten anna og Zetor`n..
Sitat av vidder
bah..TG blir ikke det samme uten Boten anna og Zetor`n..
Vis hele sitatet...
Så koble til et eller annet anlegg i min maskin, da vel
eg vil eg vil!
spill justin timerlake høyt, og dere får mange fans.. believe me^^
kan jeg foreslå å koblje webcam overvåkningen til prosjektorer som konstant viser halve stedet HVEM som kibber noe i en eventuel sak :P hadde vært fett liksom :P

busta til tusen grader :P
Hvilke spill blir mest spillt? Tenker meg bare cs-folk men det må da være noen andre spill...
Har selv BF2, CS:S og noen andre spill...
Noen anbefalinger til spill man bare _MÅ_ kjøpe in?
Jeg har ett lite tips til dere som ikke har vært der før og skal ha med seg mat. Ha med dere noe annet enn knekkebrød og tubepålegg. Jeg har aldri hatt så vondt i munnen min i hele mitt liv.
Så i år skal jeg nok ta med litt brød og. :P
Sitat av MartinB
Jeg har ett lite tips til dere som ikke har vært der før og skal ha med seg mat. Ha med dere noe annet enn knekkebrød og tubepålegg. Jeg har aldri hatt så vondt i munnen min i hele mitt liv.
Så i år skal jeg nok ta med litt brød og. :P
Vis hele sitatet...
Hehe, jeg vil ikke akurat leve på knekkebrød og babb i 4 dager helle akuratt
Apropo mat, er det felles kjøleskap der eller noe?
Etter hva jeg fått med meg er det jo forbudt å koble til hvitevarer på strømmen man får utlevert så burde jo vært en annen mulighet for å holde maten kald.
Boksmat blir fort litt kjedlig.

Edit: Ah, takk MartinB, tror vi har en liggende i kjelleren.
Sist endret av Henriken; 19. desember 2006 kl. 14:53.
Du tar med deg kjølebag og elementer, så får du byttet inn de smeltede elementene med nye nedfryste.
Sitat av MartinB
Jeg har ett lite tips til dere som ikke har vært der før og skal ha med seg mat. Ha med dere noe annet enn knekkebrød og tubepålegg. Jeg har aldri hatt så vondt i munnen min i hele mitt liv.
Så i år skal jeg nok ta med litt brød og. :P
Vis hele sitatet...
Det er deg.. Jeg syns det funka bra, hadde med nudler, kyllingfilett(som jeg varma i micro), knekkebrød med tubemat, nøtter og noen proteinbars..
Og et brett pepsi max da selvfølgelig..
Sitat av Raymond
Det er deg.. Jeg syns det funka bra, hadde med nudler, kyllingfilett(som jeg varma i micro), knekkebrød med tubemat, nøtter og noen proteinbars..
Og et brett pepsi max da selvfølgelig..
Vis hele sitatet...
Jeg hadde knekkebrød, knekkebrød og knekkebrød med tubemat, og en og annen hamburger, pizza eller chips innimellom. Man trenger litt mer variasjon.
Karravolin
voldern's Avatar
Trådstarter
Jeg spiste pizza, chips, hamburger, taco, nachos, chips, babb, hamburger og litt brød. Fungerte utmerket.
Ang spill synes jeg de som har det kan være med på en HL2: DM-turnering. Ellers er BZFlag, Quake3 & rtcw noe av det som ble planlagt ifjor. Det ble ikke spillt så mye da, ettersom det foregikk så mye annet på rekka..

Selv spiste jeg skikkelig frokost hver morgen på hotellet, samt ymse middager på motellet, i kebabkiosken, pizzasjappen og i hallen.
Jeg krever ett slag Kutre iløpet av uka og HL2 DM er jeg også med på..

Kjøre litt oldschool kanskje med no Quake1 eventuelt QW ?
Hva med litt WC3 TFT (Footmen Frenzy eller noe i den duren), StarCraft, HL2 DM er jeg også med på, Quake 1 kan diskuteres, men er bedre det enn Quake 4 dog :P
Jeg er klar for alt som har med warcraft å gjøre, men når det nevnes HL2 og slikt, kjøres det da orginalversjoner over steam? Eller setter vi opp hamachi slik at vi pirater også får joinet?
Vil nok satse på at det kjøres orginalt, og hva skal du med hamachi på et lan ?
Yay, Q3! Bra, da kan jeg eie Voldern igjen.. Hadde vært kult å tatt med Corkscrew-mode på Q3 og, så får vi pumpet litt adrealin i blodet på sløve nerder.

Men, jeg er fortsatt opp for wii sports! Hadde vel kommet en del misunnelige nerder fra andre deler av halle nfor å se på oss oppfinnsome nFF-ere og.. PR, PR.
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Hvorfor ikke ta et par runder zatacka? Achtung die kurve!
Sitat av nPulz
Vil nok satse på at det kjøres orginalt, og hva skal du med hamachi på et lan ?
Vis hele sitatet...
Er vel rett og slett så vi som ikke er kobla på samme nett som dere kan spille med dere. (Med pirat)
Sitat av Mesna
Hvorfor ikke ta et par runder zatacka? Achtung die kurve!
Vis hele sitatet...
Er det det rare spillet der du kontrolerer marker og prøver og overleve lengst?
Spille det i lan?
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Sitat av kakebak
Er det det rare spillet der du kontrolerer marker og prøver og overleve lengst?
Spille det i lan?
Vis hele sitatet...
Ja det er det spillet. Og det er jo dritfett. Må riktignok spille 5 stk. på samme tastatur og en med musen, men fyfan så kult det er
Skal love jeg tar dere alle
Sist endret av kosepaa; 19. desember 2006 kl. 22:27.
Så...10 svette nerder skvise seg sammen i en stol og spille markspill? Høres gøy ut
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Rettelse... 5 på tastatur + 1 med musen = 6 personer og man har jo bare to knapper hver så trenger jo ikke sitte helt oppå tastaturet heller.
Jezz! Fikk nettop bestilt min første TG bilett*stolt* og noen usynlige leker da...
Men man er det noe vits i og ta med seg sovepose?
Sitat av kakebak
Jezz! Fikk nettop bestilt min første TG bilett*stolt* og noen usynlige leker da...
Men man er det noe vits i og ta med seg sovepose?
Vis hele sitatet...
Vel, om du har hotell/motell etc. tilgjengelig hver gang du blir trøtt så er jo det ikke nødvendig. Men om du planlegger å sove på tribunen/sove-teltet så er jo sovepose et must.
Sitat av MartinB
Er vel rett og slett så vi som ikke er kobla på samme nett som dere kan spille med dere. (Med pirat)
Vis hele sitatet...
Nettop, for selv om TG er "lan" kan man ikke se andre på nettverket (i spill etc) enn de som sitter på samme switch! Ergo hamachi over nettverket der hvis man skal spille noe slikt.
Sitat av Raymond
Nettop, for selv om TG er "lan" kan man ikke se andre på nettverket (i spill etc) enn de som sitter på samme switch! Ergo hamachi over nettverket der hvis man skal spille noe slikt.
Vis hele sitatet...
TG er IKKE et lan. Ikke et "LAN" heller.
http://techserver.gathering.org/notalan
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Raymond
Nettop, for selv om TG er "lan" kan man ikke se andre på nettverket (i spill etc) enn de som sitter på samme switch! Ergo hamachi over nettverket der hvis man skal spille noe slikt.
Vis hele sitatet...
Kvifor ikkje? Logisk sett er to switcher akkurat mykje LAN som en switch. Eg veit ikkje kor TG har routerene sine, men sålenge det ikkje er routere mellom segment, kun switcher, burde det fungere fint å sjå utanfor sin eigen switch. Og eg trudde dei kjørte på samme (offentlege) ip-range, så kan ikkje sjå kvifor tdu treng hamachi i heile tatt...
Sitat av vidarlo
Kvifor ikkje? Logisk sett er to switcher akkurat mykje LAN som en switch. Eg veit ikkje kor TG har routerene sine, men sålenge det ikkje er routere mellom segment, kun switcher, burde det fungere fint å sjå utanfor sin eigen switch. Og eg trudde dei kjørte på samme (offentlege) ip-range, så kan ikkje sjå kvifor tdu treng hamachi i heile tatt...
Vis hele sitatet...
http://gallery.slappfisk.net/v/TG06/...lives.png.html
Se forøvrig http://forum.gathering.org/showthread.php?t=3946

Trur det stemmer som Raymond sier - Man kan bare spille lokalt med de på switchen. Eller rekka. Skal man utover det må man bruke internet-game.
Men jeg er ikke helt sikker.
Det er fullt mulig å spille lokalt med alle i hallen, men man må vite ipadressen til vedkommende, eller søke de opp på internet games.

Lokalt kommer bare de som spiller på samme switch opp, da pakkene som brukes for at spillet skal komme opp på listen over lokale spill ikke broadcastes over switchene.

Så, start internet-game og gi de du skal spille med IP-adressen din.
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Hva ville dere tatt med? En flat 24" DELL LCD-skjerm eller en 19" stor hvit gammel CRT-skjerm?
CRT-skjermen er ikke noe katastrofe hvis den blir borte med vill ikke miste den store LCD-skjermen min!
Hva ville dere tatt med?
Sitat av Thoryllo
Hva ville dere tatt med? En flat 24" DELL LCD-skjerm eller en 19" stor hvit gammel CRT-skjerm?
CRT-skjermen er ikke noe katastrofe hvis den blir borte med vill ikke miste den store LCD-skjermen min!
Hva ville dere tatt med?
Vis hele sitatet...
Jeg ville tatt med LCD-skjermen.
Sitter du rundt et par kamerater, så skal det mye til før noen stjeler noe så stort som en 24" skjerm mens du sover.

Veit det har vært stjæling av penger, eksterne harddisker og slikt, men aldri skjermer?
Sitat av vidder
Det er fullt mulig å spille lokalt med alle i hallen, men man må vite ipadressen til vedkommende, eller søke de opp på internet games.

Lokalt kommer bare de som spiller på samme switch opp, da pakkene som brukes for at spillet skal komme opp på listen over lokale spill ikke broadcastes over switchene.

Så, start internet-game og gi de du skal spille med IP-adressen din.
Vis hele sitatet...
Visste jeg ikke, takk skal du ha!
Jeg drar nok en 24 CRT-skjerm med, den er så tung å jævlig at ingen bøffer den.
Bare ikke bordet knekker sammen dog :P
Sitat av JRP
Ok folkens. Enten dere vil eller ikke så må vi finne på noen bøll i år. Utover det vanlige.

Syrebrilleløp blir det jo uansett. Som sagt, vi må finne på noe bøll, gjerne noe som ikke ender opp med "Vi har tatt inn maskinen din. Ta kontakt med security for å få denne tilbake".

Er det forresten noen frivillige som er lystne på å ta med web-kameraer, få til noen lunde overvåking av raden vår? Ble stjålet en del i fjor, jeg var en av dem som ble frastjålet stash :/
Vis hele sitatet...

pøh er jo bare å kjøre på det. en natt uten pc er da bare sunt. *kremt*

men verken nicho, ivi eller affen skal altså ?
driver å overtaler fase og 3-4 kompisser nå.
stay tuned
Noen som vet om det er mulighet for å få tak i et par biletter nå? Vet det er sent, men var litt sein om å få bestemt meg.
antall billetter som er igjen.

Tror sjansen er forholdsvis liten.
Såppas ja. Noen som vet om noen som selger da? Eller om noen selger utenfor vikingskipet...
Er litt desperat nå.
Karravolin
voldern's Avatar
Trådstarter
Er en del som selger billettene sine i månedene før TG, så det eneste du kan gjøre er egentlig å være på hugget og håpe.