Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  68 15214
Har altid Snorta og droppa helt hvit nesten lukt fri pepper...
Har fiksa meg marsipan nå, er vist kommet ganske store mengder av det til grenland nå, er tomt for pulver her nå tror jg, virker som alle har marsipan (grenland i Telemark)

Aldri vært så mye borti marsipan som stinker så mye. å den er rimelig fuktig...

Har ikke mye peiling på marsipan, liker best det "rene" hvite luktfri pulveret som er så lett å snorte...

Kan man ta å tørke den på noen måter? for å få den om til pulver?? har aldri likt marsipanen så godt selv om noen sier det er mye bedre en pulver...
Er vel ikke julemarsipan du snakker om?
Sitat av windozer
Er vel ikke julemarsipan du snakker om?
Vis hele sitatet...
Nei er vel ikke det, betaler da ikke 300 kr gramet for julemarsipan...
skal du ikke kakke den som vanlig da.. jo mer du kakker den jo mer blir den pulvrette og enkel å snorte
Få det på ei plate, legg en seddel over, knus med lighteren, så kakker du
Enkelt og greit...
Sitat av Hrunz
Få det på ei plate, legg en seddel over, knus med lighteren, så kakker du
Enkelt og greit...
Vis hele sitatet...
Ja men det er ikke vanlig pulver, er marsipan da...
hvis jeg setter i gang å hakke det opp, tørker det da?
Mister vel ikke noe av effekten hvis man tørker det?
Er jo marsipan men denna marsipana er veldi våt/fuktig
Sitat av plater
Ja men det er ikke vanlig pulver, er marsipan da...
hvis jeg setter i gang å hakke det opp, tørker det da?
Mister vel ikke noe av effekten hvis man tørker det?
Er jo marsipan men denna marsipana er veldi våt/fuktig
Vis hele sitatet...

trodde det var meningen at det skulle tørke litt da du kakket det.. eller at rettelse det blir såpass tørt når du kakker det at du kan snorte det..
du bruker tross alt en stund for å kakke det slik at det er såpass fint og uten store korn..
Sist endret av blackduck; 6. oktober 2005 kl. 18:23.
Sitat av blackduck
trodde det var meningen at det skulle tørke litt da du kakket det.. eller at rettelse det blir såpass tørt når du kakker det at du kan snorte det..
du bruker tross alt en stund for å kakke det slik at det er såpass fint og uten store korn..
Vis hele sitatet...

Har som sagt ikke vært borti mye marsipan, har ikke peiling på det...
Har altid fått helt knust klumpfritt pulver å ikke marsipan, har gode kontakter...
Å har aldri likt marsipan, stinker som bare faen å masse arbeid for å få snorte det.
pulver er best kan tar det raskt, enkelt å diskre...

Har nesten aldri vært bort i marsipan...
hater det...

Elsker pulver
Sitat av plater
Har som sagt ikke vært borti mye marsipan, har ikke peiling på det...
Har altid fått helt knust klumpfritt pulver å ikke marsipan, har gode kontakter...
Å har aldri likt marsipan, stinker som bare faen å masse arbeid for å få snorte det.
pulver er best kan tar det raskt, enkelt å diskre...

Har nesten aldri vært bort i marsipan...
hater det...

Elsker pulver
Vis hele sitatet...

aldri kjøpt i pulver da det blir pulver når du kakker
Sitat av blackduck
aldri kjøpt i pulver da det blir pulver når du kakker
Vis hele sitatet...
Jeg får altid det ferdig kakket opp å klargjort i små poser...

Men noen som kan svare? blir det mindre futt i sakene hvis det tørkes? ligger ute å tørke 1 times tid...
ikke tørk det, ikke slepp det ut i det fri, problemet med marsipan er at det er fuktig, derfor når det tørkes, vil mye av pepperen ha dampet vekk :/. det du for å preserve den rett er å hive den i frysen, da vil den bli hardere, etter det kakker du den som vanlig =>
Sitat av Neonlight
ikke tørk det, ikke slepp det ut i det fri, problemet med marsipan er at det er fuktig, derfor når det tørkes, vil mye av pepperen ha dampet vekk :/. det du for å preserve den rett er å hive den i frysen, da vil den bli hardere, etter det kakker du den som vanlig =>
Vis hele sitatet...

Å takk takk!
Endelig en som klarte å svare på det jeg lurte...
Ligger i kjøleskapet alt så alt er bare gøy nå :P
[offtopic]
Jeg åpnet denne posten i den tro at det var den tidlige lanseringen av julemarsipan vi skulle diskutere jeg
[/offtopic]
Skyt det. Egner seg bra til det...
Marsipan skal lukte.
Hva farge er den? Hvit,gul eller rosa?
Anyway ikke tørk den, da dunster det vekk en masse amfetamin.
Viss du kakker den opp vil du få pulver
Sitat av InTrance
Marsipan skal lukte.
Hva farge er den? Hvit,gul eller rosa?
Anyway ikke tørk den, da dunster det vekk en masse amfetamin.
Viss du kakker den opp vil du få pulver
Vis hele sitatet...

Er helt knall hvit...

Liker ikke kjøpe all den pepperen som er brun å gul å det, prøvde den brune peppen når den kom, fuka fett den men fytti helvete for en nedtur jg fikk...
Jeg pleier aldri å få noen dårlig nedtur, på meg bare avtar effekten av amfen...
Altid i topp form dagen derpå bare jg får sover noen få minutter så er det som om jeg er helt utvil...

Noen flere speedfreaker som har det sånn angående nedturen?
Sist endret av plater; 7. oktober 2005 kl. 16:41.
Ah. Den hvite er fin den. Liker både den gule og rosa og. Men synes den gule svir noe så inne i gampen.
Den hvite er omtrent som stearin når du får den sant? Før du begynner å hakke den opp
Den er liksom mer blank enn hvit farget.
det er snakk om såkalt freebase amfetamin sulfat nå, ja ? isåfall røyk det. eller bare hakk det til ett fint pulver. det er ikke så vanskelig.

angående røyking så bare bruker du ett tett rør i glass ( med en åpen ende selvfølgelig ) varmer det opp med lighteren under og innhaler.
Hadde en solid nedtur etter at jeg testa amf for første gang på 4 mnd...
Noia som faen, svette, spasmer osv... Så jeg ble litt skremt igjen, satser på at jeg har lært leksa...
Hrunz :::
Hva var leksa? å ikke gå så lenge som 4 måneder mellom hver gang?
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Sikkert at amfetamin er et møkkadop som ikke burde brukes i rekreasjonel sammenheng av noen.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hvis dere har lest sticky ickyen som står øverst på rusmidler her på forumet så får dere ganske god informasjon om marsipanen ja. Det er vel ikke akkurat dårlige saker hvis det er marsipan ? Da kan man mer eller mindre umulig bli svindla. Holder du "draiten" i vakuum vil du ikke miste så mye, men som sagt her på forumet fordamper marsipan.
Ren marsipan kakkes lett til pulver når det er ute av clipsposen, og åpen luft hjelper masse til.
Når du stenger clipsen igjen blir den atter bløt, eller hva du enn vil kalle det.

Ajaj... husker den søte blomsterlukta jah....
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sitat av CodeMode
Hvis dere har lest sticky ickyen som står øverst på rusmidler her på forumet så får dere ganske god informasjon om marsipanen ja. Det er vel ikke akkurat dårlige saker hvis det er marsipan ? Da kan man mer eller mindre umulig bli svindla. Holder du "draiten" i vakuum vil du ikke miste så mye, men som sagt her på forumet fordamper marsipan.
Vis hele sitatet...
Helt umulig er det nok ikke, går fint an å blande ut guff selv om det er marsipan.
Marsipan er? er ikke helt innpå pepper jeg ass.
Sist endret av Jeb; 30. november 2005 kl. 13:33.
Enkelt og greit pepper som ser ut som marsipan, altså ikke ren pulverform. Gjerne klissete og mykt. Marsipan bruker å være god pepper (egen erfaring)
For ALL del. Tørk den! Ikke hør på disse marsipan-entusiastene.
Amfetamin molekylet er ikke vått og du mister ikke virkestoff ved å la det dampe vekk. Du vil riktig nok miste bittelitt når noe av stoffet oksiderer men det er minimalt og absolutt vært det. Våt makka inneholder som regel et eller annet løsemiddel som helt klart ikke har noe i nesa di å gjøre. Og et lite tips: Ligg unna gul pepper, stort sett er den full av urenheter.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Ok. Nå har jeg latt marsipanen stå ute i to dager og prøvd frysern og det som er og den er fortsatt klissete og jævlig.
Jeg vil gjerne snorte denne morapulern snart da, for jeg vil helst ikke ty til en dropp :/
Sitat av Phun Q
Ok. Nå har jeg latt marsipanen stå ute i to dager og prøvd frysern og det som er og den er fortsatt klissete og jævlig.
Jeg vil gjerne snorte denne morapulern snart da, for jeg vil helst ikke ty til en dropp :/
Vis hele sitatet...
Ta barberblad/skarpt noe..bare kakk de opp så det blir mer klumper men mindere..det tørker etterhvert som du får kakka det opp litt
bare ha tolmodighet ..tørk det for alldel:S
▼ ... over et år senere ... ▼
ser denne posten er litt gammel, men jeg har et spørsmål ang gul marsipan.

har fått tak i noe gul marsipan, skulle være ganske go. Problemet er bare det at den stinker så inni helvetes mye...har kakket den opp masse og lagt den til tørk et par timer. Nå er den helt pulverisert og klar til og kunne brukes i nesen, men den lukter ennå skikkelig sterkt kjemisk så lurer jeg bare på noen gode tips for å fjerne denne lukta? noen som har testet denne selv ? så evt kan komme med noen råd?
Sist endret av KaKtUsTrIPP; 1. juni 2008 kl. 00:54.
Tviler på at du blir kvitt lukta.
Kjemikalier lukter som regel kjemisk. Tviler og på at du blir kvitt lukten. Ikke før du er kvitt speeden ihverfall. Amfetamin er forøvrig et luktfritt hvitt, smakløst stoff som helst kommer i pulverform.

Jeg ser på alt annet en hvit vare som forurenset, eller dvs at doktoren/polakken som har kokt det ihop har bommet litt underveis i prosessen, eller blandet etterpå med ikkeønskelige substanser, om det er rottegift eller noe annet.
Morsom myte det der at marsipan er så mye bedre enn vanlig amfetamin. Marsipan-amfetamin oppstår når de som lager amfen har hastverk og ikke bruker god nok tid til å få ut eteren. Det vil gi en litt mer elektriskrus, noe som ikke har noe med amfetaminet å gjøre - og det vil og være tyngre, med andre ord mindre for pengene. Men dette skjer så ofte at folk sverger faktisk til rusen de får når det er blandet med eter o.l, derfor blander mangen dette inn i amfetaminen på et dealer nivå, når produsenten har tatt seg tid og fått ut alt som ikke skal være der etter det er ferdigprodusert...


phun; Hjelper ikke bare å opne clipsposen å la det ligge ute å forvente mirakler, legg det under ei -sterk- lampe i noen timer du..
Sist endret av et eller annet; 2. juni 2008 kl. 11:01.
Var den gule marsipanen din sånn som denne her?

Det uklare bildet, høyre marg etter ca. 1 time frilufttørk, fortsatt sterk dunst - vare røres overhodet ikke, hverken kakking eller pakking, den rød tykke feltet viser varens sannsynlige amfetamin.

Det lille bildet, venstre topp etter ca. 4,5 timer frilufttørk uten varmelampe - medium til svak dunst, vare fortsatt urørt men klare tegn til nyanse i farge har nå kommet tydelig fram, en sikt, bittelitt druesukker, en-to dash over, tilbake i klipsposen og ca. 1-2 timer i kjøleskapet (4 grader celsius - 10 grader celsius) - den porøse "marsipanen" binder sukkermolekylene til amf-en og du får fine, hvite krystaller med gult skjær i dagslys, i dunkel belysning litt rosa - hvit skjær. Ganske god, gav den en treer..

Druesukkerbindingen fjerner evt. løsemiddellukt hvis du siktet til det også, men vent til kramheten blir tilnærmet lik fast i form av pulver/korn/krystaller. Legg den på en glass-overflate, ikke plastikk som jeg - det var kun i bildesammenheng jeg benyttet cover, på den måten får du bra overflate til å la løsemidler som eter, alkohol el. lignende (aceton?) fordunste - men ikke hjelp til! Da bevarer du lukt, smak og farve til effekten er tilnærmet borte.

Hideout metode forsøkt illustrert:

Lactose/glucose/whatever veies etter nøye mål, varmes til angitt grad, amf løses i ren (helst) dietyleter el. petroleumseter (nafta), deretter røres godt inn i _nøyaktig_ oppveid kutt, pakkes/deles under fordunsting/fordamping - avhengig av hvor ren løsemiddel du har får du regnbuens flotteste farger til ikke-fargen hvit, lukt for jævlig de første 1-3 timene, avhengig av hvor mye du piffer, så tar det mindre/lengre tid - tilslutt en topcoat, til "deig-form" oppstår, oppi clips, inn i kjøleskap (4 grader celsius - 10 grader celsius) - tilstandsjekk, deigen er iferd med å bli klissete, men ikke våt, bruk sikt, strø sukker som ønsket til du får en "blomster-aktig" duft, voila - alt avhenger av kvalitet original har du nå lurt til deg ca. 20% - 40% vekt uten å tape nevneverdig kvalitet på langtidseffekten, topp-effekten varierer på inntaksmetode, og hvor mye eter/løsemiddel som sitter igjen.

Amfetamin løser seg lett i eter, men forsvinner ikke. Problemet er da å gjøre varen til krystall. På gata benytter en seg av sukkermolekylenes egenskaper til å binde seg med andre hydrokarboner, og med dette så _skal_ ikke varen røres før tørket og orntli konsistens hvis rus-effekten ønskes best mulig bevart. Tross alt i løsemidlet amfen ligger, og det er - avhengig av kvalitet - den som dunster bort først. Har du en våt, gjennomsiktig stripe på kakkebladet ditt, tynt nederst - så er det ikke bare å skrape vekk denne våte flekken, slik du gjør med marsipan-pulveret, men utrolig nok selvom du ikke ser det så _ligger_ det mye _ren amf_ igjen, noe som gjør at den gulfarge-skjæret går bort og blir hvit-rosaskjær, alt ettersom tilslutt, og forhåpentligvis med ekstra sukkermolekyler så får du bundet det "seige" eller "klissete" greiene til harde klumper, som i friluft fester seg til mer gjenkjennelig form - og til skuffende mindre mengder enn hva du forestilte deg.

Har en annen marsipan-utgave nå, syns den er bedre enn den gule - men ikke så verst den gule der da..
Sist endret av paranoy; 2. juni 2008 kl. 11:37.
Sitat av paranoy
Var den gule marsipanen din sånn som denne her?
Vis hele sitatet...
er det der gul marsipan?
synes den så ganske hvit ut jeg.

av hva jeg har fått med meg så blir peppern til marsipan pga feil ph, skal vel være mulig å fikse?
Sist endret av TETRS; 2. juni 2008 kl. 11:23.
Vanskelig å se på bildet pga blitz på kameraet, men i høyremargen ser du gulskjæret. I virkeligheten er det veldig avhengig av lyset i rommet, reflekterer i gjenkinnet på overflaten og kan få amf-en til å virke gulere enn det er i farge, mens når du tar bilde med hvit blitz så reflekterer den hvit-nyansen. Egentlig var den nesten grå til å begynne med, med et mer oransje rødaktig skjær enn gul spør du meg...

EDIT:
Noen kilder på akkurat det der? Peppern gjennomgår alt ettersom hvilket prosess som utføres i et par viktige faser - ingrediensfasen / kondensjonsfasen (en metode) / halvfabrikat / fribase (meta, amf - men ikke metcathinon tror jeg..) / krystallisering - foredling ved rekrystallisering // .. alternativt, proff kutt (utblanding) eller klargjøring til transport (som også gjelder halvfabrikat - ved lengre distanser grunnet holdbarhet)

I alle de nevnte fasene der holder du stabil syre-base prosess, derav basisk er målform og konsistens, dette kan eksempelvis testes ved hjelp av titrering og ser egentlig ikke noen som helst grunn til at pH skal være avgjørende for forurensning i det hele tatt..

Mer er det da renhold av utstyr, oppbevaring, lys-/luftpåvirkning, ingrediensenes renhetsgrad (både klor og ammoniakk avgir alt fra lys gulaktig skjær/nyanse/farge til brun/svart nesten lilla/mørkblå - og konsistensen er gjerne olje-aktig som aldri blir pulver, men stivner tilslutt til "karamell-form". En dash med rekrystallisering fikser sikker greia, så var det utstyr, ingrediens og lokalisering da - ikke gjør det i blokkleilighet for å si det sånn,, tror jeg--)

EDIT:
Jeg håper du forstod at det bildet i midten er redigert?? Der har jeg brukt blur-tool og sharpen-tool om hverandre for å gjøre det oppblåste bildet så detaljert og klart som mulig. Size på blur-tool og feather varierter fra 2-80 / 78 - 33, både sharpen og blur - deretter edge på 50 og anti-alias istedet for feather for å "slipe" vekk stygge kanter og dårlig lysskjær reflektert fra coveret, særlig på det grønne og blå feltet. Deretter la jeg en 44% opacity color-layer over selve midt-image i en egen lag (fjernet øyer på laga) og level - brightness innstilling jeg ikke husker, men ikke mye på noen av de ((+) 5 - (-) 5) og tilslutt roterte jeg den freehand til den gav et greit bilde av de krystallene du ikke ser så godt i marg og øverst til venstre.

Mao - fullt så hvit ble ikke sluttproduktet da.. det er blitz-lyset sin feil, og level-brightness innstilling contra kanalene R - G - B + RGB (level) og forhold brightness - contrast.

EDIT IGJEN:
Hvis noen lurte - nei, jeg har ikke noe med hvordan marsipan er blitt lagd, mesteparten beskrevet er litt ekstra dose nysgjerrighet, og resultat av vellykket og mislykket forhold, men ingenting jeg kan med 100% sikkerhet si er nettopp sånn det utføres av de som gjør det - så enkelt er det ikke, problemet her vil ligge i renhetsgraden av spesielt amf, ditto eter eller annen løsemiddel. Det skal være så rent at det fordunster lett uten å måtte ty til varmelampe som en annen her anbefalte. Tviler ikke på at noen må det også, men et speil eller glassplate i friluft (uten innpakning) kan fungere like godt. hvis ikke har du overflate til et filter, kaffefilter f.eks. trekker masse væske til seg og hjelper tørkeprosess betraktelig. Men ruseffekten kan bli alt ettersom har jeg finni ut av...
Sist endret av paranoy; 2. juni 2008 kl. 12:32.
Amfetamin er hvitt og luktfritt - om det ikke er det/om det er marsipan er det pga den har blitt tatt ut av produksjonen for tidlig, derav klissete,vanskelig å skillle, for eteren er i den fortsatt, noe den - IKKE - skal være, you name it(marsipan...) - Eller noen har buffet den ut og laget marsipan med vilje. Er ikke noe vanskelig å lage marsipan på gutterommet av vanlig amfetamin, uansett hvor mye du forsker og undrer på det, er det ikke pga amfetaminet at speeden er klissete,gul eller whatever you wanna call it.
hideout: hvorfor må det så absolutt ha skjedd under produksjon? Det er ikke så vanskelig og drøppe 2 dråper eter i en grammer ren fart...
Sitat av Ftnfw
hideout: hvorfor må det så absolutt ha skjedd under produksjon? Det er ikke så vanskelig og drøppe 2 dråper eter i en grammer ren fart...
Vis hele sitatet...

Hvor sier jeg at det må ha skjedd under produksjon? Sier jo at det enten skjer under produksjon - for det er eter i amfetamin under produksjon , men når ferdig produsert fordamper eteren - , da erre ganske logisk at mesteparten av amfetamin med eter i -ikke- er ferdig produsert, men jeg sier jo og at mangen TILSETTER eter til amfetaminen som ikke har eter i seg, pga mangen liker det best slik, og får et "kick" av det. Men det er ikke slik det "skal være ifølge fasitten".

En junke, eller "speed-kjenner" om du vil, tipper jeg vil like best så rein amfetamin som mulig, eller medisin-amfetamin som dem kaller det. En festbruker derimot vil klage på den her, uansett om den har dobbelt så høy renhetsgrad som marsipanklisset

En fest bruker som kjøper seg et grammer til byturen i helgen setter nok gjerne stor pris på om dealern har hevet i litt eter/startgass/koffein - og svelger orda til dealern, "dette er skikkelig marsipan, kommer fra portugal, knallsterk amf!" ;-)
Men er jo såklart opptil enhver hva man vil like, vil bare si at det har ikke noe med amfetaminet å gjøre at det er klissete/whatever, og amfetaminet ikke er noe sterkere i den klumpen du evt må sitte med, men det er mye tillegsstoffer som gir deg en sterkere rus-effekt
Sist endret av et eller annet; 2. juni 2008 kl. 16:42.
Sitat av hideout
En junke, eller "speed-kjenner" om du vil, tipper jeg vil like best så rein amfetamin som mulig, eller medisin-amfetamin som dem kaller det. En festbruker derimot vil klage på den her, uansett om den har dobbelt så høy renhetsgrad som marsipanklisset
Vis hele sitatet...
Det er jo heller omvendt. Den personen som bruker en sjeldent gang er mer kresen på reneste saker, men en speedfreak ville snortet/skutt i seg sakerne uansett, og ting som f.eks eter gir ekstra kick i sprøyta for de som setter det. Rent speed kjenner man nesten ikke noe kick på sprøyta, men heller at det siger innpå (fort).
Når du er blitt en junkie er alt som er unormalt for oss festbrukere på speeden normalt for de som er junkies. De tar speed for å sove, spise, fungere, medisin-amfetamin, de tar det for å slappe av, koble ut. -JUNKIES- er de som har vært på nola i 10-20år+ og har ingen planer om å slutte med det.
Tviler ikke at guttaboys i 22-23 aldern med 1år på nåla smiler og godter seg når de får litt god eter innblandet, men dette ekke junkies...bare folk med et alvorlig rusproblem

Og nei, den personen som bruker skjelden men gjerne kun til festbruk ville klaget som f.... på ren amfetamin.

De fleste junkies jeg har hatt bekjentskap til pleier som regel å få ut de ekstra stoffene for kun å få den rene amfetaminen og, ekke alt som er så veldig sunt å få inn i årene
Sist endret av et eller annet; 3. juni 2008 kl. 01:47.
Har vært borti en del hvit marsipan selv, men jeg foretrekker helst metamf. Synd vi ikke har så mye av det i norge siden det gir i mine øyne bedre rus og er mer kostnadseffektivt.
Sitat av Shoffa
Har vært borti en del hvit marsipan selv, men jeg foretrekker helst metamf. Synd vi ikke har så mye av det i norge siden det gir i mine øyne bedre rus og er mer kostnadseffektivt.
Vis hele sitatet...
Er det kriteriene dine for rusmidler?
Sist endret av nidhogg; 3. juni 2008 kl. 02:08.
Rusopplevelsen er vel et greit argument for å foretrekke et rusmiddel foran et annet?
hideout:

jeg skal ikke kverulere her, for det stemmer sikkert det du sier, men det er ikke kokain du sikter til da? der er jeg 110% enig med deg at de litt uerfarne passer til den beskrivelsen, men _helt_ ren amf er vel ønskelig for alle uansett ansennitet og funker vel likt tenker jeg.

Har selv brukt sprøyte lenger enn minstekravet du nevnte her, og kjenner noen som er såvidt passert det første året (eller er det andre?) og syns da de håndterer den sprøyta like godt som meg ihvertfall.

Nå er jeg litt sær junkis av meg jeg da, så jeg ser helst at jeg får sette nåla i ro og fred hvis jeg er hos andre mer erfarne junkis enn meg, og stort sett får jeg lånt dassen - samme greiene er det med de "rookiene" om du skal kalle dem det også. Har dog hent i særdeles sjeldne tilfeller jeg har satt sammen med andre, men litt prinsipper må jo en narkis få lov til å ha også - og det har da funket fett for meg. Nå har det seg sånn at makka-miljøet er slikt at sier en greia var dårlig, synes alle det - samma f... så lenge de får seg en ekstra justering når de klager, og det har da skjedd på varer jeg vet med 100% x 1000 ikke var gjort noe med fra personen som leverte det - og vet også personen smakte på det selv og kom i råform - likedan fikk han klage. Så tror det må være cola du sikter til. Og slutt å gnål med den etern mann, det er ikke no problem for noen hvis det bare er det - ikke sunt for åra helt sikkert, men eter og vann er ikke lett blandbart, da. Må rekke bussen nå.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Amfetamin produseres rundt om kring i verden.. men mye av det vi har hær i norge kommer fra nord europa/sentraleuropa (nederland og tyskland spessiellt)

En dude i nederland som har en fin garasje med god isolering å lite nyskjerrige naboer sitter og produserer denne amfetamin i badekarret sitt (for alt vi vet) den transporteres så i harde "kubber" nord norge med "bikere" osv... så får dealern din en "kubbe" kansje på 100g eller mindre.. dealern din blander denne kubben så ut med diverse ting... slikt som Konserta (ADHD medisin) (paracet) og masse anna bullshitt du egentli ikke burde ha i nesa... er det med konserta får du denne rosa peppern alle snakker om.. AT peppern blir gul er bare for at det er mye eter i den...


Og for siste gang.. hvor MYE peppern svir i næsa har egentli INGENTING med hvor god pepper det er! det er også noe som dealern din bare har tillsatt...


pepper er farli men det er alt annet åsså... det eneste som er sikkert er at vi skal dø.. pepper er sterkt psykisk vanedannende MEN det er sex også
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Er vel mest sannsynligvis methamfetamin det går i og den er vel ikke kjent for og kicke. Synes det blir irriterende og kjedelig og skyte den så er det noe man kan tilsette den for at det skal kicke?

Den eteren man får kjøpt på apoteket er vel ikke samme som dietyleter? Og hvor mye dietyleter skal man tilsette i f.eks 1g fart for og få det til og kicke i sprøyta? Har prøvd små doser fenakoffein og druesukker ilag med giret men det kicker ikke for det.......!

Og hva er det med det giret som virker ganske så porøst, henger igjen på kortet som ett lag , var gult i begynnelsen men virker som det ble en aning rødt eller rosa etterhvert??!! Hva betyr det?



Skyter man 3-4 ganger for dagen så blir årene med albueleddene fort slitte. Selv med nytt utstyr og det som hører med. Har prøvd og skyte litt lenger ned på underarmene i den åra som leder til albueleddet. Men virker ikke som det kommer noe særlig rus ut av det?? Eller er det bare at det kommer mye tregere??

Hvorfor virker det som at man får best effekt av og sette i venstre åre albueledd?
knott: i aint no doctor,
men minnes å ha hørt at om man f.eks får slag, så blir venstre arm nummen.
noe connections her?
tenkte på om kanskje venstre del av kroppen får raskere blod eller noe.
minnes også at hjertet er plassert mot venstre-ish i kroppen ?
sorry for låning av tråden, men om noen kunne utfylle dette så lærer vi alle noe

- T
Ja venstre side går visst rett til hjertet. Er det veldig farlig da og sette mye der da? Får liksom ikke noe rus i høyre siden, men årene er vel sønderskutte...

Kan sette nesten opp til 1 gram av denne sorten uten at det kicker, men kjenner man puster tyngre og hjerte slår fortere hvis man tar så mye så prøver og holde meg til rundt 0,5 - 0,6
Sitat av _tommen_ Vis innlegg
knott: i aint no doctor,
men minnes å ha hørt at om man f.eks får slag, så blir venstre arm nummen.
noe connections her?
tenkte på om kanskje venstre del av kroppen får raskere blod eller noe.
minnes også at hjertet er plassert mot venstre-ish i kroppen ?
sorry for låning av tråden, men om noen kunne utfylle dette så lærer vi alle noe

- T
Vis hele sitatet...
Slag er vel om jeg husker riktig bare blodpropp i hjernen(correct me if I am wrong) men som med en hvilken som helst annen form for blodpropp blir du nummen i armen, pga bloodommløpet stoppes.