Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  290 26406
Opprinnelig postet av Nichotin
Liten oppdatering: Jeg og bakkus stiller med hylle som spenner fra meg til teedast (samt spetznaz og benson hvis de vil)
Vis hele sitatet...
Jepp, med på den.
Noen som sitter i nærheten av meg og comicz- som har lyst til å være med å lage hylle også?
Ministry of Love
sptz's Avatar
Med på den nicho, penger på TG eller vil du ha dem før den tid?
Pretty Princess
Freaken's Avatar
hva er greia med magne larsen? hvem er det?
Var ikke det han skikkelig lamme fyren som var her på forumet før? Søk.
Ministry of Love
sptz's Avatar
mobber du magne larsen? (!) q_Werty!!! humfs hva har verden kommet til!

Han er da en helt tilfeldig medlem som helt tilfeldig kjenner Nichotin og som helt tilfeldig havnet i signaturen hans... ikke noe mer (som jeg vet om, ok skal kanskje nevne spise rar mat proskjekten også men da begynner man å gå i detaljer og det er ingen inntressert i)
▼ ... over en måned senere ... ▼
Vet ikke helt om denne passer inn, men jeg lurer på når armbånd kommer? Det er bare en uke igjen og jeg har ikke fått armbånd :S:S
Fikk mitt armbånd i dag
Skal knækkes
Golder's Avatar
Sitat av kuroger
Vet ikke helt om denne passer inn, men jeg lurer på når armbånd kommer? Det er bare en uke igjen og jeg har ikke fått armbånd :S:S
Vis hele sitatet...
Mest sannsynlig kommer de veldig snart. Flere stykker har allerede fått armbåndene.
Hehe, fikk de i dag, så da er jeg fornøyd
Hvordan er det med å komme inn uten PTN kort? Lang kø?
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Sitat av spetznaz
mobber du magne larsen? (!) q_Werty!!! humfs hva har verden kommet til!

Han er da en helt tilfeldig medlem som helt tilfeldig kjenner Nichotin og som helt tilfeldig havnet i signaturen hans... ikke noe mer (som jeg vet om, ok skal kanskje nevne spise rar mat proskjekten også men da begynner man å gå i detaljer og det er ingen inntressert i)
Vis hele sitatet...
Tror faktisk han karen går i klassen til en venn av meg
Hellerud V.G.S om jeg ikke tar feil
Når er TG forresten?
23.03.05 - 27.03.05.
I like turtles
Skyfex's Avatar
For de som ikke vet det så skal jeg til TG, men skal ikke sitte på nFF rekka. Oppsøker dere når jeg kommer ditt
Hvilken rad er tg rekka på?
Vi sitter på rad 10.
Zed's dead, baby!
afen's Avatar
Trådstarter
Svikere! Armbåndet skal man stå i kø for! Det er noe av gleden med TG.
Just FYI: Banneren er ferdig. Gled dere til å ha 3x2 meter med Goatse, og 3x2 meter med Magne Larsen på rekka.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Fysj. Dere er i sannhet skikkelig ekle.
gleder meg

<3 goatse (;
2 rader bak nffrekka kommer jeg til å få flott utsikt til banneren
utenfor ditt vindu
larsforstyrret's Avatar
Forventer bilde av banneret så fort som mulig.
http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=6692 Gleder meg til uka kaskje jeg finner igjen flyverlua mi i år og ... vi får vente og se p.s. sjekk bilde 2 på linken meg i fjord )
Sitat av |plumbo
http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=6692 Gleder meg til uka kaskje jeg finner igjen flyverlua mi i år og ... vi får vente og se p.s. sjekk bilde 2 på linken meg i fjord )
Vis hele sitatet...
Bare du driter i de helvetes høytalerene så er jeg fornøyd
har flytta nå så har jeg ikke en kasse bil og ha dem i så de slipper du og se i år ( har heller ikke 2 plasser i år :P)
Ministry of Love
sptz's Avatar
Hvilken snill sjel har tenkt og hente meg på hamar togstasjon kl 0903? Om du har bil/sykkel med henger og er i hamar når tg starter vil jeg bli særdeles glad om du kunne hente meg på stasjonen
Point And Laugh
Antim0n's Avatar
Beklager, er ikke der til den tiden. Hadde du ankommet i 3 tiden eller rundt der, kunne vi ha hentet deg.
Sist endret av Antim0n; 19. mars 2005 kl. 21:45.
Nå er det ikke lenge igjen (bilde er fra fem minutter siden)
Skal knækkes
Golder's Avatar
Sitat av RoadKill
Nå er det ikke lenge igjen (bilde er fra fem minutter siden)
Vis hele sitatet...
Tatt bildet selv, eller fant du det på en eller annen webcam-adresse?
Her er iallfall et webcam: http://81.162.255.6:8080/
whoa...gleder meg, toget går 0550 fra trondheim tirsdags morgen, blir et helvetes slit som vanlig. Så hvis noen skal oppføre seg som en drittunge: vær så snill å ikke gjør det mellom 00 og 08 : )
Point And Laugh
Antim0n's Avatar
Vi ankommer vel rundt omkring 3 tiden. Håper å unngå det værste rushet da.

Jeg kan vel spørre en siste gang: Er det noen som trenger skyss til TG? Vi starter fra Levanger - Nord-Trøndelag ca. kl. 07.00 på onsdag. Vi kjører minibuss og har ganske sikkert plass til en til.
Jeg og comicz- kommer vel utpå eftermiddagen. Noen som vet når den første "happening"-en er?

Edit: Og når skal det pilses?
Sist endret av Pantheon; 20. mars 2005 kl. 20:08.
Muaaah, dere frister meg. Jeg får lengsel til å reise nå allerede :S.

zykes
Hepp, nå er det dagen før dagen.

Starter fra trondheim i 9-10 tida, tenker jeg.
Antim0n: Kjøre kolonne nedover ?
Skal treffe 2 andre biler fra Verdal\Levanger i byen som også skal kjøre ned.
Point And Laugh
Antim0n's Avatar
Sitat av vidder
Antim0n: Kjøre kolonne nedover ?
Skal treffe 2 andre biler fra Verdal\Levanger i byen som også skal kjøre ned.
Vis hele sitatet...
Det blir greit det vettu må avtales litt nærmere, MSN?
Alle som skal på TG, join #nff.tg ! (efnet)
I like turtles
Skyfex's Avatar
Yeay.. Da funker internet endelig =) Da slipper jeg å henge rundt den ekle nFF raden for å ha noe å gjøre
Jeg også kan si det!

ENDELIG INTERNETT
det er det samme styret hvert år det! jeg var uten internett en god stund både TG03 og TG04 og:/
Er det noen som vet om det finnes en DC hub på TG?
213.167.108.222 dc hub
Heh. Vi hadde oppe goatse-banneren i to sekunder, og så kom nazicrew og ville ha den tatt ned
m0b
m0b's Avatar
DonorAdministrator
Typisk nazikru altså..
Hadde dere jobba hardt for banneret?
Zed's dead, baby!
afen's Avatar
Trådstarter
Æ Sitt PÅ Verdensveven!
Banneren EIDE. De småungene kan gå et annet sted om de ikke tåler den en gang...
Grønt ljos
very impotent freak
Delusional's Avatar
Nå er det nett her!!!