Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2387
åssen ligger det ann med lovlighet blandt ak-lad i norge?

boen som kan flytte til rus generelt? er litt drita?
Hvafaen er ak-lad?
AL-LAD er en LSD-analog. Siden den finnes i TIHKAL er jeg ganske sikker på at den regnes som tryptamin, noe som gjør den ulovlig i Norge.
Aha, da vet jeg det! Beklager OT
AL-LAD ja, prøvde noen blottere av det. Er som syre bare litt mindre crazy og litt mer mellow. Pluss at det spiller mye på det audielle og musikk. Fine visuals og egentlig
Sist endret av Revbatim; 31. august 2013 kl. 08:49.
Fra det jeg så på wikipedia så er ikke AL-LAD en tryptamin selv im det ligner litt "nederst" i molekylet. Det er vel heller en ergolin og derfor er den lovlig.
Sitat av dingobingo Vis innlegg
Fra det jeg så på wikipedia så er ikke AL-LAD en tryptamin selv im det ligner litt "nederst" i molekylet. Det er vel heller en ergolin og derfor er den lovlig.
Vis hele sitatet...
Takker for svar, men selvsagt må jeg være ytterst forsiktig å ikke ta all informasjon jeg får for god fisk med en gang.
Må nok snakke med en flink advokat om dette stoffet.. Og selv ville jeg slite med å stole på de.

Jeg mente selvfølgelig al-lad ja, vanskelig på mobil, og når jeg drikker driter jeg i rettskrivning.
Sitat av thatsnottobacco Vis innlegg
Takker for svar, men selvsagt må jeg være ytterst forsiktig å ikke ta all informasjon jeg får for god fisk med en gang.
Må nok snakke med en flink advokat om dette stoffet.. Og selv ville jeg slite med å stole på de.

Jeg mente selvfølgelig al-lad ja, vanskelig på mobil, og når jeg drikker driter jeg i rettskrivning.
Vis hele sitatet...
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/5/53/AL-LAD-sksletal.svg/503px-AL-LAD-sksletal.svg.png

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/2/22/LSD-2D-skeletal-formula-and-3D-models.png/640px-LSD-2D-skeletal-formula-and-3D-models.png

Se på likheten. Jeg tror det skal holde hardt å argumentere at dette ikke vil falle under samme lovgivning som LSD. Om det skulle være sånn at loven teknisk sett ikke kan felle deg for denne LSD-analogen, vil du nok måtte belage det på noen runder i retten. I mangel på bedre vitende ville jeg regnet AL-LAD for å være like ulovlig som LSD.
Sist endret av panopticon; 1. september 2013 kl. 00:50.