Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  136 22869
Hei freaks!

Jeg lurer bare på hva dere skal ha med dere på TG, og hva som kan være lurt å ta med?

Jeg personlig tenker på:

- Kaffetrakter, og kaffe obviosly
- Muligens noe energidrikke
- Snus (must)
- PC
- En god stol
- Penger
- Gaming PC, samt en laptop muligens
- Behagelige joggebukser å T-shirts

Var vel det meste Hva skal du ta med deg?
Skal du ikke ha med nettverkskabel og alle harddiskene i huset for å laste ned ting?
Trådstarter
Jo, skal vel det. Men er jo en selvfølge at jeg skal det siden jeg skal ha med PC, hehe
Kaffetraktet, samt vannkoker og alt annet som suger strøm er ikke lov å bruke på tg. Finnes forøvrig et stativ med 10-20 vannkokere med der du kan betjene deg seg og lage din egen kaffe/whatever.
behagelige joggebukser T-shirts gaming pc laptop energidrikker mus tastatur hylle masse kabler penger penger og mere penger godt humør cola brett og sist men ikke minst ... mat og siker noe mer jeg ikke husker nå
Sist endret av eiendom; 29. juli 2012 kl. 04:15.
Kaffetrakter kan du glemme, Ingen hvitevarer er tillatt, til og med om det er USB basert.

Selv skal jeg ha med:

- Mein camphy chair
- PC, forhåpentligvis med custom paintjob.
- begge skjermene, bygger i høyden.
- det som ellers hører til.

Har ikke tenkt på noe sprell til TG13 tho. Mulig jeg cosplayer som en karakter jeg bruker i et lite designprosjekt. Forslag til enkelt diy kostyme eller sprell mottas med takk.
Trådstarter
Blir man ikke jævlig støl i nakken av å bygge i høyden? Haha.
Men viss det ikke er lov med kaffetraktere overlever jeg vel med vannkokerne og hurtigkaffe :3
Jeg lagde en ganske grundig pakkeliste til TG12. Blir nok noe lignende til neste år også + en hylle.
Trådstarter
Faceless; Naruto cosplay! Hadde vært så kult.
- Hylle
- Stasjonær
- Bærbar
- PC tilbehør (tastatur, mus, musmatte, ekstern harddisk osv)
- Klær
- Hygieneting
- Stol
- Energidrikke
- Høyttalere?

Satser på matbillett neste år også, så slipper jeg å leve på nudler.

PS: Er ganske lenge til TG13, så den lista der endrer seg sikkert litt
Trådstarter
Matbilett whaat? Høres flott ut å ikke leve på nudler, selv om jeg elsker nudler.
Må vel ha med meg en hylle og, skal jeg ha plass til alt
Sitat av Kestrel Vis innlegg
Matbilett whaat? Høres flott ut å ikke leve på nudler, selv om jeg elsker nudler.
Må vel ha med meg en hylle og, skal jeg ha plass til alt
Vis hele sitatet...
Hvis du betaler 500kr ekstra får du middag og frokost på dag 2, 3 og 4
I år var det taco, pasta og kjøttboller som sto på middagsmenyen tror jeg. Frokosten besto av brød, knekkebrød og frokostblanding + diverse pålegg.
-behagelige joggebukser
-T-shirts
-gaming pc
-laptop
-energidrikker
-mus og tastatur
- hylle
-masse kabler -
penger penger og mere penger
-godt humør -cola brett
-nudler brød syltetøy
-hyggeneting (tannbørste tannkrem deodorant voks osv...)
-mobil
-ipod
-sovepose

ja voks er bra for hyggenen for jeg skrev ikke voks det med en feil ...
Siden når får man ikke ha med kaffetrakter ol?
Nå er det noen år siden jeg var på TG, men gjengen jeg var med (4 stk til sammen) hadde det meste. Kaffetrakter, lite kjøleskap til alle energi og cola boksene vi hadde kjøpt pluss litt mat, brødrister osv.

Eneste vi hørte fra andre var "Ohh. Det skulle vi også hatt" og andre lignede kommentarer.


Var i 2005 eller 2006 jeg var sist..
Sitat av Lattergal Vis innlegg
Siden når får man ikke ha med kaffetrakter ol?
Nå er det noen år siden jeg var på TG, men gjengen jeg var med (4 stk til sammen) hadde det meste. Kaffetrakter, lite kjøleskap til alle energi og cola boksene vi hadde kjøpt pluss litt mat, brødrister osv.

Eneste vi hørte fra andre var "Ohh. Det skulle vi også hatt" og andre lignede kommentarer.


Var i 2005 eller 2006 jeg var sist..
Vis hele sitatet...
Har ikke vært lov de fire siste årene ihvertfall :-) Før det vet jeg ikke.
Surt.. Hadde ikke vært helt happy å måtte helle i meg varm cola :-)
Hylle
Maskin
Skjerm
Stol
Mus, tastatur, musematte
Hodetelefoner
Litt snacks, drikke og en vannflaske
Slæske klær
Toalettsaker

Planen er hotel/motel neste år.
Sitat av Lattergal Vis innlegg
Surt.. Hadde ikke vært helt happy å måtte helle i meg varm cola :-)
Vis hele sitatet...
Kan jo fyre på med passiv kjøleboks med kjøleelementer da ;-)
Sitat av Knudsen Vis innlegg
Hylle
Maskin
Skjerm
Stol
Mus, tastatur, musematte
Hodetelefoner
Litt snacks, drikke og en vannflaske
Slæske klær
Toalettsaker

Planen er hotel/motel neste år.
Vis hele sitatet...
føles praktisk å bo 15 minutter unna skipet

Sitat av 23732 Vis innlegg
Kan jo fyre på med passiv kjøleboks med kjøleelementer da ;-)
Vis hele sitatet...
i fire dager?
Trådstarter
Sitat av 23732 Vis innlegg
Kan jo fyre på med passiv kjøleboks med kjøleelementer da ;-)
Vis hele sitatet...
Da må jeg vel kjøpe mye energidrikke og ta med meg en kjøleboks
Sitat av Lattergal Vis innlegg
Surt.. Hadde ikke vært helt happy å måtte helle i meg varm cola :-)
Vis hele sitatet...
det er jo i påsken, så du kan finne en unnagjemt plass ute hvor du kan la noen bokser/flasker kjøle om natta
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
i fire dager?
Vis hele sitatet...
Er ikke det butikk der? Kjølelementer holder kulden ihvertfall 24 timer.
Sitat av 23732 Vis innlegg
Er ikke det butikk der? Kjølelementer holder kulden ihvertfall 24 timer.
Vis hele sitatet...
joa, lokale bunnprisen har jo "søndagsavdelingen" oppe hele ferien... dog er du heldig om du får noe mer enn brød og melk der mulig noen av de vanlige butikkene er oppe noen dager i påsken, men jeg vet ikke når... når jeg var nedom tg i år gikk i hvert fall alle på bunnpris
Du kan bytte inn kjøleelementer inne i skipet.
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Skal ha med meg akkurat det samme som i år tror jeg, kanskje med unntak av en større hylle og mer penger! Blir nok også å sove hjemme en natt eller to neste år.

Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
føles praktisk å bo 15 minutter unna skipet
Vis hele sitatet...
I know that feel

Sitat av Knudsen Vis innlegg
Du kan bytte inn kjøleelementer inne i skipet.
Vis hele sitatet...
Men jeg vil beholde den med den søte isbjørnen på
Trådstarter
Hvor mye penger tar dere med ?
Sitat av Kestrel Vis innlegg
Hvor mye penger tar dere med ?
Vis hele sitatet...
hw-nerder bør hvert fall ha med noen tusenlapper jeg ribba stålskuff for 700, selv om jeg ikke var på tg mer enn ei natt
Sitat av F4celess Vis innlegg
Forslag til enkelt diy kostyme eller sprell mottas med takk.
Vis hele sitatet...
Fallout Veteran Ranger?
Enkelt? (:
500 i kontant og mellom 2 og 10k på konto.
Sitat av Kestrel Vis innlegg
Hvor mye penger tar dere med ?
Vis hele sitatet...
Tenker jeg tar med 1000kr + en haug med hardware deler jeg kan selge over irc

Hadde med meg ca tusen i år også, kom hjem med 1300kr, nytt kabinett, ny ram, musmatte og ei bok

Musmatta vant jeg, resten kjøpte jeg over IRC :P
Sitat av F4celess Vis innlegg
Kaffetrakter kan du glemme, Ingen hvitevarer er tillatt, til og med om det er USB basert.
Vis hele sitatet...
Hva med en slik liten varme/kuldeplate som man kan koble til USB?

For å kjøle ned brusboksene feks.

Her er forresten pakkelista til meg og N0RTHERN ^_^

(ignorer enkelte elementer da de er kødd, eksempel finnes ved musikken...)
Sist endret av Freddy_fred5; 5. august 2012 kl. 00:01.
Not a real gamer
retovio's Avatar
kommer meg ikke inn på lista de freddy
https://docs.google.com/document/pub...E_QvXj-YX_mx4k

Funker det nå?

Rare google, sier det gir meg en link som skal funke -_-'
Sitat av Freddy_fred5 Vis innlegg
https://docs.google.com/document/pub...E_QvXj-YX_mx4k

Funker det nå?

Rare google, sier det gir meg en link som skal funke -_-'
Vis hele sitatet...
hvorfor skal du ha med en macbook? kanskje ikke det mest nødvendige på TG...
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
hvorfor skal du ha med en macbook? kanskje ikke det mest nødvendige på TG...
Vis hele sitatet...
MBP er da kjempefint og ta med, når du setter det sammen med en WiFi sender og du kun skal gjøre noe simpelt, eller kanskje tilogmed spille av litt musikk sånn lavt mens du setter opp hylla, eller litt casual browsing mens du venter på og respawne, eller kanskje en lett Minecraft Server som ikke eter av båndbredden til Monsteret
Sitat av Freddy_fred5 Vis innlegg
MBP er da kjempefint og ta med, når du setter det sammen med en WiFi sender og du kun skal gjøre noe simpelt, eller kanskje tilogmed spille av litt musikk sånn lavt mens du setter opp hylla, eller litt casual browsing mens du venter på og respawne, eller kanskje en lett Minecraft Server som ikke eter av båndbredden til Monsteret
Vis hele sitatet...
jeg vet ikke hvilken MBP du har, men det var ikke en god nok unnskyldning til å ta med en laptop til 15-20k...
Sitat av Freddy_fred5 Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Morsom liste det der... Vodka, Pills og Pils... Ser det for meg, du, Northern og deres venner sitter på TG og drikker mens dere brøler: "ØLL, ØLL, OG ENDA MERE ØLLL(!!!)" om kapp med hverandre... (Rusfritt arrangement, my ass )
----------------------------
Litt mer on-topic: Gleder meg sykt til TG merker jeg... Har ikke planlagt noe mer enn før TG ifjor, men jeg skal kanskje låne lydanlegg av skolen, for å være med på desibelterroren med min fantastiske musikksmak...

EDIT: Skriveleif: Var ikke på TG i fjor, men planlegging har pågått siden TG10...

Noen som vet hvordan freakrekka blir satt opp i år? Regner med at det blir flere enn 30, som i fjor. Må vi da ha en lang rekke over to soner for å få alle samlet, eller hvordan løses dette? Må vel spørre Echuz eller noe, men vi har tross alt god tid.

/Bl4de
Sist endret av Bl4derunner; 5. august 2012 kl. 01:09.
Sitat av Bl4derunner Vis innlegg
Morsom liste det der... Vodka, Pills og Pils... Ser det for meg, du, Northern og deres venner sitter på TG og drikker mens dere brøler: "ØLL, ØLL, OG ENDA MERE ØLLL(!!!)" om kapp med hverandre... (Rusfritt arrangement, my ass )
----------------------------
Litt mer on-topic: Gleder meg sykt til TG merker jeg... Har ikke planlagt noe mer enn før TG ifjor, men jeg skal kanskje låne lydanlegg av skolen, for å være med på desibelterroren med min fantastiske musikksmak...

EDIT: Skriveleif: Var ikke på TG i fjor, men planlegging har pågått siden TG10...

Noen som vet hvordan freakrekka blir satt opp i år? Regner med at det blir flere enn 30, som i fjor. Må vi da ha en lang rekke over to soner for å få alle samlet, eller hvordan løses dette? Må vel spørre Echuz eller noe, men vi har tross alt god tid.

/Bl4de
Vis hele sitatet...
minn meg på at jeg skal møte deg har ikke egentlig planlagt noe selv, vet bare at jeg skal dit... vet ikke engang om det blir stasjonær eller macbook...
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
jeg vet ikke hvilken MBP du har, men det var ikke en god nok unnskyldning til å ta med en laptop til 15-20k...
Vis hele sitatet...
MBP 2010 modell om jeg husker riktig, tror det var modellen før de med thunderbolt kom, men husker ikke.

Kosta da bare 10k, og har da reiseforsikring med minimale egenandeler på slikt.

(literally, noe som koster 10k blir borte? Bam, gi oss ett par hundringser så her, digg med en far som er høyt på toppen i said kompani )

Sitat av Bl4derunner Vis innlegg
Morsom liste det der... Vodka, Pills og Pils... Ser det for meg, du, Northern og deres venner sitter på TG og drikker mens dere brøler: "ØLL, ØLL, OG ENDA MERE ØLLL(!!!)" om kapp med hverandre... (Rusfritt arrangement, my ass )
Vis hele sitatet...
Derfor jeg sa at noe av det var litt kødd, ingen av oss som har planer med vodka og øl, men ett par har planer med og dra med seg pills, men det er litt mer pga. sykdom

Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
minn meg på at jeg skal møte deg har ikke egentlig planlagt noe selv, vet bare at jeg skal dit... vet ikke engang om det blir stasjonær eller macbook...
Vis hele sitatet...
Hmm, var du en av de som jeg havna i diskusjon med mon tro? Har vært flere her på forumet som har sverget til ett eller anna (feks. tvangsforing av urge og ufrivillig slapping pga. jeg eier en mac XD)

Husker ærlig talt ikke lengre, er så mange freaks som truer en stakkars førstegangsTGgåer med diverse
Nå er det vel ingen av oss som aktivt ruser oss eller drikker stort, men det forekommer vel at enkelte av de eldre drikker. Sangen er vel med av en ukjent grunn...
Sitat av N0RTHERNKILLER Vis innlegg
Nå er det vel ingen av oss som aktivt ruser oss eller drikker stort, men det forekommer vel at enkelte av de eldre drikker. Sangen er vel med av en ukjent grunn...
Vis hele sitatet...
Fair point.

Var dog en pokerkveld hos hansern hvor alkoholen fløt i minimale mengder, jeg tok typ to dråper med sterk whisky i posekaffe og hansern tok ett par øl, samme med Wutly

(Dog ingen av oss er dophuer eller alkiser som sitter og koser oss med alkohol på vanlige dager, de to dråpene var første alkoholen jeg har smakt utenfor hjemmet og familie)
Sist endret av Freddy_fred5; 5. august 2012 kl. 01:24.
Sitat av Freddy_fred5 Vis innlegg
MBP 2010 modell om jeg husker riktig, tror det var modellen før de med thunderbolt kom, men husker ikke.

Kosta da bare 10k, og har da reiseforsikring med minimale egenandeler på slikt.

(literally, noe som koster 10k blir borte? Bam, gi oss ett par hundringser så her, digg med en far som er høyt på toppen i said kompani )



Derfor jeg sa at noe av det var litt kødd, ingen av oss som har planer med vodka og øl, men ett par har planer med og dra med seg pills, men det er litt mer pga. sykdom



Hmm, var du en av de som jeg havna i diskusjon med mon tro? Har vært flere her på forumet som har sverget til ett eller anna (feks. tvangsforing av urge og ufrivillig slapping pga. jeg eier en mac XD)

Husker ærlig talt ikke lengre, er så mange freaks som truer en stakkars førstegangsTGgåer med diverse
Vis hele sitatet...
tror jeg skulle hjelpe deg med å ta xblizzard eller noe sånt, siden han skulle tvangsfore deg på urge?
jeg er forresten "førstegangsTGgåer" selv, med unntak av ei natt
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
tror jeg skulle hjelpe deg med å ta xblizzard eller noe sånt, siden han skulle tvangsfore deg på urge?
jeg er forresten "førstegangsTGgåer" selv, med unntak av ei natt
Vis hele sitatet...
Får vel passe meg for deg også da
Sitat av Freddy_fred5 Vis innlegg
Får vel passe meg for deg også da
Vis hele sitatet...
fordi jeg skulle hjelpe deg?
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
fordi jeg skulle hjelpe deg?
Vis hele sitatet...
Oh wait, trøtte hjerne does not approve of reading.

Var deg jeg skulle få hjelp av ja.

Da er det bare og finne ut de siste freakene som skulle gjøre --Insert thing here--- til meg så er jeg klar
Sist endret av Freddy_fred5; 5. august 2012 kl. 01:51.
Cookie Monstah ^_^
herregud... må nesten være med på freakrekka til neste år XD høres ut som om dere gjør masse gøy stuff
Sitat av lordstian Vis innlegg
herregud... må nesten være med på freakrekka til neste år XD høres ut som om dere gjør masse gøy stuff
Vis hele sitatet...
jeg var der ei natt, å savner det... det sier vel nok? spesielt allsang på morgenkvisten, det var kos
Var der med noen kamerater for første gang i år (2012), og det jeg fant ut var at neste år skal vi ha med hylle med godt anlegg.
Sitat av vamvam Vis innlegg
Var der med noen kamerater for første gang i år (2012), og det jeg fant ut var at neste år skal vi ha med hylle med godt anlegg.
Vis hele sitatet...
eller så er det alltids en freak som har med ett svært anlegg, å det holder med allsang til ett anlegg...