Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1332 135177
Not a real gamer
retovio's Avatar
lurer på om jeg og to andre kan bli med på freak rekka neste år blir vår første tur
Sitat av Armagedd0n Vis innlegg
Har veldig lyst til å være med på TG, for første gang, neste år! Blir vel Freak-rekka da.. Men har ikke gaming pc, bare laptop som kjører litt eldre spill (TF2, Lotro, CS og AOE2)
Vis hele sitatet...
Joiner AOE2 med deg!

Tror jeg joiner freak-rekka neste år jeg også. Var innom en del i år og hilste på en del freaks. Konge folk!
Sist endret av En-hyggelig-bruker-29; 5. juni 2012 kl. 10:53.
Sitat av retovio Vis innlegg
lurer på om jeg og to andre kan bli med på freak rekka neste år blir vår første tur
Vis hele sitatet...
Selvfølgelig kan dere det!

Bosetter meg selv på freak rekka neste år! Er jo liv der 24 timer i døgnet
Mange som drar alene på TG uten å kjenne noen der?
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Sitat av Settoz Vis innlegg
Mange som drar alene på TG uten å kjenne noen der?
Vis hele sitatet...
Jupp. "mange" som dro alene i år, inkl. meg. Men alt dette står i TG 2012 tråden, så les gjennom den så får du som en haug med for/mot argumenter for å ditche(?) den vanlige gjengen.

Og som alltid (2år, hehe) så seater seatern deres!
Sitat av Echuz Vis innlegg
Jupp. "mange" som dro alene i år, inkl. meg. Men alt dette står i TG 2012 tråden, så les gjennom den så får du som en haug med for/mot argumenter for å ditche(?) den vanlige gjengen.

Og som alltid (2år, hehe) så seater seatern deres!
Vis hele sitatet...
Om jeg kommer meg til TG så blir jeg å sitte på freak rekka, ja Kanskje skaffe en egen genser med Freak logoen på baksiden og Brukernavnet mitt over
Sitat av Settoz Vis innlegg
Mange som drar alene på TG uten å kjenne noen der?
Vis hele sitatet...
Gjorde det iår, gikk kjempefint Nå skal det sies at jeg halvveis-kjente noen av folka fra før av (via chatting i ei god stund) og det ble vel kind of noe som løsna opp litt. I år var vi vel totalt 30 freaks som satt på rekka, og noen andre som var litt spredt rundt

Om man er med på aktiviteter&konkurranser arrangert av freakrekke-folka og ikke sitter begravd i PC'en 25/7 og ikke har lack på sosiale antenner så er TG en veldig fin plass for å bli kjent med nye folk

(Bare husk å si ifra til Echuz i god tid om dere skal bli med på rekka, greit å ha sånt klart for seg før seatingdagen kommer )
Anbefaler de fleste som vurderer å sitte på freak-rekka til å faktisk sette seg der, utrolig god stemning gjennom hele TG der Trolig vil jeg selv ikke sitte på freak-rekka neste år da, ettersom jeg har ditcha venner i to år for dere nå.
Sitat av Eplegutten Vis innlegg
Gjorde det iår, gikk kjempefint Nå skal det sies at jeg halvveis-kjente noen av folka fra før av (via chatting i ei god stund) og det ble vel kind of noe som løsna opp litt. I år var vi vel totalt 30 freaks som satt på rekka, og noen andre som var litt spredt rundt

Om man er med på aktiviteter&konkurranser arrangert av freakrekke-folka og ikke sitter begravd i PC'en 25/7 og ikke har lack på sosiale antenner så er TG en veldig fin plass for å bli kjent med nye folk

(Bare husk å si ifra til Echuz i god tid om dere skal bli med på rekka, greit å ha sånt klart for seg før seatingdagen kommer )
Vis hele sitatet...
Du kjente da StålSkuff :P

Dro alene jeg også, eller kjente til noen gjennom chatting jeg også
Sitat av Zumqlex Vis innlegg
Joiner AOE2 med deg!

Tror jeg joiner freak-rekka neste år jeg også. Var innom en del i år og hilste på en del freaks. Konge folk!
Vis hele sitatet...
+1 der! Har ingen kamerater som har interesse for AOE2, så trenger noen å spille med der
Sær som enhver
Bangfish's Avatar
Sitat av Eplegutten Vis innlegg
Sitat av Settoz
Mange som drar alene på TG uten å kjenne noen der?
Vis hele sitatet...
Gjorde det iår, gikk kjempefint Nå skal det sies at jeg halvveis-kjente noen av folka fra før av (via chatting i ei god stund) og det ble vel kind of noe som løsna opp litt. I år var vi vel totalt 30 freaks som satt på rekka, og noen andre som var litt spredt rundt

Om man er med på aktiviteter&konkurranser arrangert av freakrekke-folka og ikke sitter begravd i PC'en 25/7 og ikke har lack på sosiale antenner så er TG en veldig fin plass for å bli kjent med nye folk

(Bare husk å si ifra til Echuz i god tid om dere skal bli med på rekka, greit å ha sånt klart for seg før seatingdagen kommer )
Vis hele sitatet...
Nei, det gjorde du ikke.
Du hadde jo møtt mange av oss før i tillegg til at du hadde vært i chattegruppa i et halvt år. Du kjente jo omtrent halve rekka.

Uavhengig av dette står likevel fortsatt poengene dine, nemlig at det ikke er et problem i det hele tatt dersom man ikke kjenner noen fra før.

@Settoz:
Sett deg på freakrekka, mann deg opp for å gi folk et uskyldig «Hæi», så skal du se at TG er en sosial opplevelse snarere enn et sted du sitter klistra til dataskjermen fire døgn i strekk.
Sist endret av Bangfish; 5. juni 2012 kl. 13:10.
Sitat av Bangfish Vis innlegg
@Settoz:
Sett deg på freakrekka, mann deg opp for å gi folk et uskyldig «Hæi», så skal du se at TG er en sosial opplevelse snarere enn et sted du sitter klistra til dataskjermen fire døgn i strekk.
Vis hele sitatet...
Ja! hvis ikke blir du sånn som de andre som bare satt på rekken med oss
Not a real gamer
retovio's Avatar
skal sitte på freak rekka neste år så lurer på hvordan jeg skal gjøre det med bestilling
Sitat av retovio Vis innlegg
skal sitte på freak rekka neste år så lurer på hvordan jeg skal gjøre det med bestilling
Vis hele sitatet...
Det kommer info når det nærmer seg, men kort forklart melder du deg på et lotteri. Lotteriet gir deg en tilfeldig plass i køen og når det er din tur til å kjøpe har du to dager til å betale for opptil fem billetter. Ihvertfall sånn det var i år.
▼ ... over en måned senere ... ▼
jeg er 12 år og skal på tg nese år med noen venner hvordan kan vi få billetter sammen?

kommer sikkert mer info om det når tg 2013 nermerseg

tror ikke jeg skal site i/på freak raden føler meg litt for ung for det
Sist endret av eiendom; 28. juli 2012 kl. 01:02.
Not a real gamer
retovio's Avatar
er no 14 når jeg skal på tg og jeg skal på freak rekka så sykt morsomt ut i fra bilde tråden og alt jeg har hørt
Sitat av eiendom Vis innlegg
jeg er 12 år og skal på tg nese år med noen venner hvordan kan vi få billetter sammen?

kommer sikkert mer info om det når tg 2013 nermerseg

tror ikke jeg skal site i/på freak raden føler meg litt for ung for det
Vis hele sitatet...
Alle må skaffe billett hver for seg, Når når muligheten åpner seg kan man tildele seatingansvaret for sin billett til en annen bruker. Som da kan velge plasser for billetten din.
Sitat av F4celess Vis innlegg
Alle må skaffe billett hver for seg, Når når muligheten åpner seg kan man tildele seatingansvaret for sin billett til en annen bruker. Som da kan velge plasser for billetten din.
Vis hele sitatet...
Correction: Alle må ikke skaffe seg billett hver for seg. En person kan kjøpe 5 billetter, også registrer alle seg og den som har kjøpt billettene setter de ulike personene som skal være med som bruker av billetten.
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Nå, jeg skal selv dra med meg en del personer, og jeg tenkte og være fungerende seater.

Hvordan reagerer TG folka om vi kjøper oss en plass ekstra for å legge fra oss diverse?
Hvordan fungerer egentlig seating systemet? Kan alle feks. kjøpe seg sine biletter og så gi ett nummer elns. til meg, så registrerer jeg oss opp vedsidenav hverandre eller noe slikt?

Vi tenker og bli 12 pers, og en plass hvor vi kan legge fra oss stuff (så 13 plasser totalt).
Sitat av Freddy_fred5 Vis innlegg
Nå, jeg skal selv dra med meg en del personer, og jeg tenkte og være fungerende seater.

Hvordan reagerer TG folka om vi kjøper oss en plass ekstra for å legge fra oss diverse?
Hvordan fungerer egentlig seating systemet? Kan alle feks. kjøpe seg sine biletter og så gi ett nummer elns. til meg, så registrerer jeg oss opp vedsidenav hverandre eller noe slikt?

Vi tenker og bli 12 pers, og en plass hvor vi kan legge fra oss stuff (så 13 plasser totalt).
Vis hele sitatet...
Kjøp så mange billetter du får tak i hvis du vil det. Hadde ekstra plass i 2011 bare for å stæsje ting, ingen bryr seg. Alle kjøper billetter, og setter deg som seater. Når det blir åpent for seating så bestemmer du hvor alle som har satt deg som seater skal sitte.
Sist endret av sali; 28. juli 2012 kl. 01:43.
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Sitat av sali Vis innlegg
Kjøp så mange billetter du får tak i hvis du vil det. Hadde ekstra plass i 2011 bare for å stæsje ting, ingen bryr seg. Alle kjøper billetter, og setter deg som seater. Når det blir åpent for seating så bestemmer du hvor alle som har satt deg som seater skal sitte.
Vis hele sitatet...
Konge ^_^

Hvordan setter de meg som seater? Logge inn på TG sin side og registrere min email elns.?

Google hjalp meg faktisk fint lite, finner bare ett shit ton med tråder på diverse forum lik denne.
Sitat av Freddy_fred5 Vis innlegg
Konge ^_^

Hvordan setter de meg som seater? Logge inn på TG sin side og registrere min email elns.?

Google hjalp meg faktisk fint lite, finner bare ett shit ton med tråder på diverse forum lik denne.
Vis hele sitatet...
Vet ikke om TG skal bruke Geekevents som de gjorde i 2011, men når salget nærmer seg så får du vite hvor billettene legges ut, og da registrerer alle kompisene dine seg der. Og da kan de sette deg som seater når tiden er inne for det :-)

Edit: Setter altså deg som seater etter at de har fått tak i billett.
Sist endret av sali; 28. juli 2012 kl. 01:58.
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Sitat av sali Vis innlegg
Vet ikke om TG skal bruke Geekevents som de gjorde i 2011, men når salget nærmer seg så får du vite hvor billettene legges ut, og da registrerer alle kompisene dine seg der. Og da kan de sette deg som seater når tiden er inne for det :-)

Edit: Setter altså deg som seater etter at de har fått tak i billett.
Vis hele sitatet...
Konge.

Takker for hjelpen
Sitat av Freddy_fred5 Vis innlegg
Konge.

Takker for hjelpen
Vis hele sitatet...
Nps :-) Pleier å komme ut mer info når tiden nærmer seg for billetter.
tillig ute skal bygge hylle til tg i morgen har mast og mast på mamma og pappa om og få lov og gå på tg endelig sa de ja klarer nesten ikke vent

:P
Sitat av sali Vis innlegg
Nps :-) Pleier å komme ut mer info når tiden nærmer seg for billetter.
Vis hele sitatet...
det pleier vel å være rundt jul/rett før jul? husker jeg ikke feil fikk en kamerat billett av foreldrene sine i julegave
hvor stor plass for du eller vi er 3 da så hvor mange cm X cm hva vi 3
Sitat av eiendom Vis innlegg
hvor stor plass for du eller vi er 3 da så hvor mange cm X cm hva vi 3
Vis hele sitatet...
slik info pleier da som regel å stå på arrangørens nettside? og please, les gjennom hva du nettopp har skrevet, før du poster. settingen din er jo helt, unnskyld uttrykket, mongo.
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
det pleier vel å være rundt jul/rett før jul? husker jeg ikke feil fikk en kamerat billett av foreldrene sine i julegave
Vis hele sitatet...
Jupp, det stemmer :-)
Tar mest sannsynlig turen til TG 2013 med min eldre bror på 20. (kanskje med noen ekstra folk). Noen som har tips til hylle og andre praktiske ting?
Når starte billett salget?
Sitat av Claryn Vis innlegg
Tar mest sannsynlig turen til TG 2013 med min eldre bror på 20. (kanskje med noen ekstra folk). Noen som har tips til hylle og andre praktiske ting?
Vis hele sitatet...
Hylle,stol og PUTE er tre fine ting
Cookie Monstah ^_^
stol er et must.. fikk ganske vondt i ryggen av å sitte på plast stolene i 5 dager :P men gøy var det, så skal garantert på TG13 ^^
Sitat av Pyromanic Vis innlegg
Hylle,stol og PUTE er tre fine ting
Vis hele sitatet...
Tips til hvor man skal kjøpe/bygge hylle? Eventuelt hvordan det er mest praktisk å ha den?
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Hmm, trenger faktisk en grei hylle/stol.

Tenkte og mekke en 1Gb/s switch i hylla i tillegg, sammen med ei lita greie jeg kan låse.
Noen tips til stol/hylle jeg kan mekke på samt billigswitch? Må være minst 4 ut, tenkte også og sette opp en lita WiFi repeater i tillegg (kun så jeg kan bruke mobben/iPadden)

Hvor mye strøm bruker forresten en lita vannkoker?
Sist endret av Freddy_fred5; 28. juli 2012 kl. 14:55.
Sitat av Freddy_fred5 Vis innlegg
Hmm, trenger faktisk en grei hylle/stol.

Tenkte og mekke en 1Gb/s switch i hylla i tillegg, sammen med ei lita greie jeg kan låse.
Noen tips til stol/hylle jeg kan mekke på samt billigswitch? Må være minst 4 ut, tenkte også og sette opp en lita WiFi repeater i tillegg (kun så jeg kan bruke mobben/iPadden)

Hvor mye strøm bruker forresten en lita vannkoker?
Vis hele sitatet...
Er det ikke bare å ta med stolen du har på gutterommet?

Noen som har skisse på en basic hylle for 2-3 stk?

Edit: Er det noe vits å ta med flere skjermer, eller holder det med en?
Finnes det en rekke på TG for freaks?
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Sitat av Kestrel Vis innlegg
Finnes det en rekke på TG for freaks?
Vis hele sitatet...
Det gjør det. Les gjennom trådene fra TG12 før du stiller noen spørsmål, de er sannsynligvis allerede besvart.

Seater i år også btw.
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Sitat av Claryn Vis innlegg
Er det ikke bare å ta med stolen du har på gutterommet?

Noen som har skisse på en basic hylle for 2-3 stk?

Edit: Er det noe vits å ta med flere skjermer, eller holder det med en?
Vis hele sitatet...
Huff, den er ganske stor og ikke så lett og dra med dessverre, skal prøve og holde det lett. (Som også er grunnen til at jeg lager PowerKommie, da den skal være den lette LAN maskina mi, inkl. TG)

Må lete meg litt fram til en stol som funker.
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Sitat av Freddy_fred5 Vis innlegg
Huff, den er ganske stor og ikke så lett og dra med dessverre, skal prøve og holde det lett. (Som også er grunnen til at jeg lager PowerKommie, da den skal være den lette LAN maskina mi, inkl. TG)

Må lete meg litt fram til en stol som funker.
Vis hele sitatet...
Slutt å klag Folk drar jo med seg sofaer og lenestoler med ekstra paller for å få ekstra høyde! Kan du ikke bare skru den fra hverandre og montere der oppe da? Det jeg gjør.
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Sitat av Echuz Vis innlegg
Slutt å klag Folk drar jo med seg sofaer og lenestoler med ekstra paller for å få ekstra høyde! Kan du ikke bare skru den fra hverandre og montere der oppe da? Det jeg gjør.
Vis hele sitatet...
Rygg/sitteflaten er solid montert, og ikke mulig og skille.

Eneste bil vi har som har lengde nok er en Volvo v70, so yeah...
Sist endret av Freddy_fred5; 28. juli 2012 kl. 17:04.
Hvor stor plass er det på freak rekka? :P
Sitat av Kestrel Vis innlegg
Hvor stor plass er det på freak rekka? :P
Vis hele sitatet...

Tenker du på hvor mange folk som kan være med? Tror nok de som styrer rekka bare er glade for mer folk
Sist endret av mr_james; 29. juli 2012 kl. 01:21.
Tror dere det trengs slengledninger?
Sitat av Claryn Vis innlegg
Tips til hvor man skal kjøpe/bygge hylle? Eventuelt hvordan det er mest praktisk å ha den?
Vis hele sitatet...
Det beste er vell å bygge en helt enkel en, trenger ikke være noe fancy

Bare lag en helt simpel hylle rett over pulten din
Sitat av KjemikalieX Vis innlegg
Det beste er vell å bygge en helt enkel en, trenger ikke være noe fancy

Bare lag en helt simpel hylle rett over pulten din
Vis hele sitatet...
Hvor stor er pulten?
Pleier man å feste hylla til pulten, eller er det nok med å sette den oppå?
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Sitat av Claryn Vis innlegg
Hvor stor er pulten?
Pleier man å feste hylla til pulten, eller er det nok med å sette den oppå?
Vis hele sitatet...
Du får vel 80CM ganger 60 CM plass og bruke, (80 bredde, 60 innover), og man (etter det jeg har forstått) setter den bare oppå.
Sitat av mr_james Vis innlegg
Tenker du på hvor mange folk som kan være med? Tror nok de som styrer rekka bare er glade for mer folk
Vis hele sitatet...
Tror jeg og Men begynner nesten å bli bekymret for at det ikke skal bli plass til meg, hahaha
Utrolig flott at så mange ønsker å være med i freak-rekka, dette blir jo bedre og bedre for hvert år! Skulle bare ønske at fler av de "nye" som deltar på rekka hvert år ikke holder seg så skjult, for vi biter ikke!
Sitat av Huztle Vis innlegg
Utrolig flott at så mange ønsker å være med i freak-rekka, dette blir jo bedre og bedre for hvert år! Skulle bare ønske at fler av de "nye" som deltar på rekka hvert år ikke holder seg så skjult, for vi biter ikke!
Vis hele sitatet...
Hele gjengen biter jo!
Neida, kan anbefale alle nye å møte de vesnene som kaller seg freaks
Sist endret av Bl1zzarD; 29. juli 2012 kl. 02:50.