Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  178 23159
Hey!
Neste år vil jeg gjerne dra på TG, med et par kompiser (første gang). Jeg har hørt at det er mye styr rundt det, og mange vil dra. Rundt dtte har jeg noen spørsmål :P ( Please ikke skriv : "la meg google det for deg"har funnet noe informasjon på google, men mye er utdatert og usikkert, tenkte jeg skulle sjekke med dere som har vært der.)

* Prisen? Så det lå på rundt 870 kr i 2008, men dette er vel ikke inkludert mat? Hvor mye betalte DU for din "pakke/ bilett" og hva fikk du?

* Er det lett å få biletter, og vedsiden av hverandre? Vi er 3-4 personer. Det er ikke flaks hvem som får biletter eller ikke?

* Er noen plasser bedre en andre? Altså i beliggenhet og selv plassen.

* Hender det man får stuff gratis der (brus, snacks eller noe og konkuranser?

* Hvorfor burde vi dra på TG, hva likte du best der?

Takker for alle svar, you rule (:
1. Jeg var der for første gang ifjor, betalte 990,- for en standard bilett (uten mat - dette er en egen bilett) og fikk da en plass jeg kunne sitte under TG.

2. Biletter gjelder det bare å følge med å prøve å være tidlig ute å sette deg i kø så går det nok bra. Det med sitteplasser fikser man senere, og skal ikke være noe særlig problem å finne 3-4 ledige ved siden av hverandre. Vi skal ha Freak-Rekke neste år, bli med der da?

3. Det finnes flere "zones" å sitte i, så det kommer helt an på hva du liker. Satt selv i party-zone med freaksa i år, var mye støy men ellers kos.

4. Opplevde ikke å få noe uoppfordret gratis, bortsett fra gratis cola zero ved chill-outen. Var dog masse konkurranse med fete premier omtrent hele tiden.

5. Jeg får ikke til å velge noe som var ukult ved TG, er vel bare hele opplevelsen som gjør det så bra. Absolutt verdt pengene.
* Prisen? Så det lå på rundt 870 kr i 2008, men dette er vel ikke inkludert mat? Hvor mye betalte DU for din "pakke/ bilett" og hva fikk du?

Varierer fra år til år, rundt 1000,- kan du regne med.

* Er det lett å få biletter, og vedsiden av hverandre? Vi er 3-4 personer. Det er ikke flaks hvem som får biletter eller ikke?

Det er ikke noe problem å få billetter, så lenge du følger med på Gathering.org

* Er noen plasser bedre en andre? Altså i beliggenhet og selv plassen.

Det finnes forskjellige soner, noen dedikert til gaming, andre til hardware osv.
Ellers er det ikke så stor forskjell, men du finner et kart hvis du bare leter på Gathering.org

* Hender det man får stuff gratis der (brus, snacks eller noe og konkuranser?

Det hender sikkert, men du bør ikke basere deg på å leve av give-aways :P

* Hvorfor burde vi dra på TG, hva likte du best der?

Det er en opplevelse å oppleve et dataparty med ca 5200 andre.
DC Hub
Gaming uten mas fra foreldre


Alt i alt, følg med på Gathering.org, litt tidlig ut enda, men rundt nyttår vil det nok begynne å komme en del oppdateringer til neste års TG
* Er det lett å få biletter, og vedsiden av hverandre? Vi er 3-4 personer. Det er ikke flaks hvem som får biletter eller ikke?

Alle som vil ha billetter pleier å få det. Men er du tidlig ute får du også bestemme hvor du vil sitte, noe som kan være litt viktig.

* Er noen plasser bedre en andre? Altså i beliggenhet og selv plassen.
Sitter du mot scenen, vil du kun høre scenen.
Sitter du mot scenen eller bakenden vil du fort begynne å hakke tenner når de lufter på natten.
Sitter du midt i, vil du svette ihjel.
Så av min erfaring er det best å sitte midt i mellom en ende og midten.

* Hender det man får stuff gratis der (brus, snacks eller noe og konkuranser?
Det hender, bare å følge med. Gå litt rundt på stands og slikt, ikke bare sitt stille.

* Hvorfor burde vi dra på TG, hva likte du best der?
Jeg likte best det sosiale, møte folk som jeg ellers bare har kontakt med over ventrilo. Så er det jo en helt egen stemning der, men det er ikke et "hardcore gaming"-lan. Det er et data-party.

Vet ikke ang prisen de siste årene da jeg ikke har vært der siden 2008. Totalt vært med 5 ganger.
En ting jeg lurer litt på, er det med å gå rundt?
Om jeg har med stasjonærpc, er det jo ikke muligheter for å låse den fast eller noe til bordet...
Hvordan unngår man at noen tar den under armen, og går?
Du har venner som sitter der.. eller så allierer du deg med naboen, eller så tar du med deg ting (f.eks headset, eksterne disker osv) når du stikker noe sted I lengre tid..

Husker vi enten alltid bare stappet ting langt nedi bagger og/eller bak i kabinnettet eller hylla.

Pakke vekk eksterne disker som ligger lett tilgjengelig osv når du stikker. Folk stjeler men det har vel aldri vært noe superstort problem. :-)
Sitat av Helldude Vis innlegg
En ting jeg lurer litt på, er det med å gå rundt?
Om jeg har med stasjonærpc, er det jo ikke muligheter for å låse den fast eller noe til bordet...
Hvordan unngår man at noen tar den under armen, og går?
Vis hele sitatet...
Bygg en badass hylle med 4 kombinasjonslåser som du må åpne for å komme deg inn til PC'en Eller få noen du stoler på til å passe på for deg mens du er borte å kjøper en cola

Har selv vurdert å dra på TG, men får visst ikke lov før jeg er 18, da foreldrene mine er skeptisk. "Sitte inne og spille data i 5 dager, nei det får du ikke lov til! Så usunt! +++ + "

Mye bedre ble det ikke da TV2 skulle tøffe seg og vise at folk ble tatt med CP og hasj der i år
du har vell kompiser, ellers så er vell hengelås+kjetting?
haha aner ikke men det må jo gå og gå ifra (lol what)
Har vært der to år - og skal dit neste år også. Er aawesome! Du møter kanskje mange du bare har snakket med på skype, og mange andre nye kompiser. Mange morsomme timer med mye kødd, og mange kule konkurranser. Masse gratis-stuff å hente! Lurer på hvor mange brenne-cd-pakker jeg har fra komplett nå For å ikke snakke om musematter! Er også veldig mye spennende som skjer på scenen. Og fjorårets åpningsshow var jo bare orgasmisk.
Helt klart JA - ta deg en tur!
Sitat av Eplegutten Vis innlegg
Bygg en badass hylle med 4 kombinasjonslåser som du må åpne for å komme deg inn til PC'en Eller få noen du stoler på til å passe på for deg mens du er borte å kjøper en cola

Har selv vurdert å dra på TG, men får visst ikke lov før jeg er 18, da foreldrene mine er skeptisk. "Sitte inne og spille data i 5 dager, nei det får du ikke lov til! Så usunt! +++ + "

Mye bedre ble det ikke da TV2 skulle tøffe seg og vise at folk ble tatt med CP og hasj der i år
Vis hele sitatet...
hmm, du SKAL på TG! hehe :P får ta meg en prat med foreldrene dine
Sitat av Eplegutten Vis innlegg
Bygg en badass hylle med 4 kombinasjonslåser som du må åpne for å komme deg inn til PC'en Eller få noen du stoler på til å passe på for deg mens du er borte å kjøper en cola

Har selv vurdert å dra på TG, men får visst ikke lov før jeg er 18, da foreldrene mine er skeptisk. "Sitte inne og spille data i 5 dager, nei det får du ikke lov til! Så usunt! +++ + "

Mye bedre ble det ikke da TV2 skulle tøffe seg og vise at folk ble tatt med CP og hasj der i år
Vis hele sitatet...
Det er jo bare så usunt som du gjør det til.. du kan drikke kun vann, spise kun relativt sunn mat og trene hver dag om du vil.. stor plass utendørs å løpe rundt på :-)
Sitat av flexd Vis innlegg
Det er jo bare så usunt som du gjør det til.. du kan drikke kun vann, spise kun relativt sunn mat og trene hver dag om du vil.. stor plass utendørs å løpe rundt på :-)
Vis hele sitatet...
Neinei, det er ikke det, det er frykten for at jeg skal sitte foran skjermen 24/7 uten å kommunisere med noen andre eller noe sånt

Foreldrene mine har sosial angst når det gjelder meg og jeg må mest sannsynlig mate de med ei pakke valium hvis jeg drar nedover. Takk media og deres vinklinger mtp internett.

Dessuten har jeg mac, vil ikke bli mobba for det...
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Sitat av Eplegutten Vis innlegg
Neinei, det er ikke det, det er frykten for at jeg skal sitte foran skjermen 24/7 uten å kommunisere med noen andre eller noe sånt

Foreldrene mine har sosial angst når det gjelder meg og jeg må mest sannsynlig mate de med ei pakke valium hvis jeg drar nedover. Takk media og deres vinklinger mtp internett.

Dessuten har jeg mac, vil ikke bli mobba for det...
Vis hele sitatet...
Du blir ikke mobba for det av folk på tg, kansje en smule av meg men det overlever du

Fortsett og mas på dine foreldre, som GreenRay sa: Du skal med! Jeg forventer PM om at jeg skal seate deg når den tid kommer!
Sist endret av Echuz; 7. september 2011 kl. 22:03.
Sitat av Eplegutten Vis innlegg
Bygg en badass hylle med 4 kombinasjonslåser som du må åpne for å komme deg inn til PC'en Eller få noen du stoler på til å passe på for deg mens du er borte å kjøper en cola

Har selv vurdert å dra på TG, men får visst ikke lov før jeg er 18, da foreldrene mine er skeptisk. "Sitte inne og spille data i 5 dager, nei det får du ikke lov til! Så usunt! +++ + "

Mye bedre ble det ikke da TV2 skulle tøffe seg og vise at folk ble tatt med CP og hasj der i år
Vis hele sitatet...
WORD!

Sa til mine foreldre at jeg pakka pcen, ordna med skyss, og kom til å stikke ut av vinduet midt på natta om jeg ikke fikk dra "lovlig".
Jeg SKAL, så vi snakkes til påsken folkens!
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av Helldude Vis innlegg
Om jeg har med stasjonærpc, er det jo ikke muligheter for å låse den fast eller noe til bordet...
Hvordan unngår man at noen tar den under armen, og går?
Vis hele sitatet...
Du har da vel Kensington-låsespor på kabinettet så du kan låse det fast? Mindre ting låser du inni hylla di.
Sitat av Eplegutten Vis innlegg
Neinei, det er ikke det, det er frykten for at jeg skal sitte foran skjermen 24/7 uten å kommunisere med noen andre eller noe sånt
Vis hele sitatet...
Jeg kan gjerne ta en prat med foreldrene dine og forklare dem hvor sosial du var da du møtte nye folk.
Dessuten har jeg mac, vil ikke bli mobba for det...
Vis hele sitatet...
...
1: Du har det av en grunn. Om noen er ute etter å erte/mobbe for det kan du ignorere dem. Om noen lurer på hvorfor, forklarer du grunnen til dem.
2: Hvem er det nå som bryr seg? Er mange som sitter med det der.
Sitat av Eplegutten Vis innlegg
Neinei, det er ikke det, det er frykten for at jeg skal sitte foran skjermen 24/7 uten å kommunisere med noen andre eller noe sånt

Foreldrene mine har sosial angst når det gjelder meg og jeg må mest sannsynlig mate de med ei pakke valium hvis jeg drar nedover. Takk media og deres vinklinger mtp internett.

Dessuten har jeg mac, vil ikke bli mobba for det...
Vis hele sitatet...
Jeg var mer sosial på TG enn jeg satt foran PC'n.. Om alle vennene dine spiller WoW derimot.. meh! Jeg er lei TG og tar heller en uke i skogen eller på hytta m/ski og venner.. Like sosialt og man kan jo spille spill når som helst uansett :-)
Jeg mobber ikke folk med mac, de har det av en grunn. Folk med konsoller derimot...
Sitat av Jonta Vis innlegg
Du har da vel Kensington-låsespor på kabinettet så du kan låse det fast? Mindre ting låser du inni hylla di.
Vis hele sitatet...
Eh, jeg tror ikke det?
Hvor er den isåfall på et slikt kabinett?
Offtopic (beklager)

Drivstoff nedover: ca 1844,- x2 = 3688,- totalt
Legger til 500 i ekstra utgifter 3688+500 =4188.-

Da koster TG meg 4188 i bare utgifter nedover til TG og hjemover.
Vi sier billetten koster 1000,- og da er jeg allerede på 5188,-

Også 1000 - 2000 i mat, la oss si 2000,- da er jeg på 7188,-
Og total summen er 7188,-

Jeg tenker og få noen med meg nedover og da deles utgiftene, men er TG virkelig så mye verdt at jeg kan gå ut med 7188,- ?
Sist endret av justastonedhuman; 7. september 2011 kl. 22:33.
Bakpå kabinettet ved en av sidedørene?

Sitat av Kain Vis innlegg
Offtopic (beklager)

Drivstoff nedover: ca 1844,- x2 = 3688,- totalt
Legger til 500 i ekstra utgifter 3688+500 =4188.-

Da koster TG meg 4188 i bare utgifter nedover til TG og hjemover.
Vi sier billetten koster 1000,- og da er jeg allerede på 5188,-

Også 1000 - 2000 i mat, la oss si 2000,- da er jeg på 7188,-
Og total summen er 7188,-

Jeg tenker og få noen med meg nedover og da deles utgiftene, men er TG virkelig så mye verdt at jeg kan gå ut med 7188,- ?
Vis hele sitatet...
Ta toget? Ville ikke giddet å ta med meg stasjonær den avstanden.
Et øde hav av svette gutter og noen få jenter smurt inn i ostepopfett, høye på redbull og smuglet Tantrum. Falsk illusjonist og eller wrestling på scenen, incest hentai i taket og folk som roper etter Arne.
Synonymt med himmelen.
Hva hadde folk sakt om jeg kom med en eee bærbar og et heftig annlegg?
Sitat av flexd Vis innlegg
Bakpå kabinettet ved en av sidedørene?



Ta toget? Ville ikke giddet å ta med meg stasjonær den avstanden.
Vis hele sitatet...
går ikke tog lenger nord enn narvik =/ Men ville anbefalt han å ta fly, tror det ville blitt billigere.
Sitat av olaPola Vis innlegg
Et øde hav av svette gutter og noen få jenter smurt inn i ostepopfett, høye på redbull og smuglet Tantrum. Falsk illusjonist og eller wrestling på scenen, incest hentai i taket og folk som roper etter Arne.
Synonymt med himmelen.
Vis hele sitatet...
TANTRUM!!!

Har tenkt meg på TG for første gang neste år selv. Greit å ha en slik tråd med info fra folk som har vært på TG tidligere.
Sitat av zevz Vis innlegg
Hva hadde folk sakt om jeg kom med en eee bærbar og et heftig annlegg?
Vis hele sitatet...
hvem ville brydd seg? Tror nesten ingen ville gjort det. Finnes veldig mye forskjellige folk der. Selv kommer jeg ikke til å være der for å spille selv. Og blir derfor bare å ta med meg en laptop som er et par år gammel sammen med en ekstra skjerm.
Hva hadde folk sakt om jeg kom med en eee bærbar og et heftig annlegg?
Vis hele sitatet...
har sett værre...

en feit dame, siste dagen. alene på raden da folk hadde forlatt stedet. med en Asus eee eller noe av den størrelsen.
Sist endret av F4celess; 7. september 2011 kl. 22:49.
Sitat av F4celess Vis innlegg
har sett værre...

en feit dame, siste dagen. alene på raden da folk hadde forlatt stedet. med en Asus eee eller noe av den størrelsen.
Vis hele sitatet...
Stakkar, er ikke noe av pointet sosialisering? Noen burde prate med sånne folk, de er i min erfaring alt for lette å få kontakt med fordi de er så desåerate allerede.
Sitat av Kain Vis innlegg
Offtopic (beklager)

Drivstoff nedover: ca 1844,- x2 = 3688,- totalt
Legger til 500 i ekstra utgifter 3688+500 =4188.-

Da koster TG meg 4188 i bare utgifter nedover til TG og hjemover.
Vi sier billetten koster 1000,- og da er jeg allerede på 5188,-

Også 1000 - 2000 i mat, la oss si 2000,- da er jeg på 7188,-
Og total summen er 7188,-

Jeg tenker og få noen med meg nedover og da deles utgiftene, men er TG virkelig så mye verdt at jeg kan gå ut med 7188,- ?
Vis hele sitatet...
2000,- på mat? Hahaha, en amerikaner bruker ikke det engang!
Robe and wizard hat
bakkus's Avatar
Sitat av Eplegutten Vis innlegg
Neinei, det er ikke det, det er frykten for at jeg skal sitte foran skjermen 24/7 uten å kommunisere med noen andre eller noe sånt

Foreldrene mine har sosial angst når det gjelder meg og jeg må mest sannsynlig mate de med ei pakke valium hvis jeg drar nedover. Takk media og deres vinklinger mtp internett.

Dessuten har jeg mac, vil ikke bli mobba for det...
Vis hele sitatet...
Du kan jo f eks vise de dette skrivet: http://www.gathering.org/tg11/no/inf...n-for-parents/
Og du kommer garantert ikke til å være den eneste med mac.
Sitat av flexd Vis innlegg
Ta toget? Ville ikke giddet å ta med meg stasjonær den avstanden.
Vis hele sitatet...
Er ikke Tog i Finnmark, ennesten løsningen er og kjøre til Narvik også ta tog der ifra, jeg trur dem har tog der ja
og ha en stasjonær i en bil, er ingen problem, er verre og ta det med på et tog, heleide ops osv..

Sitat av oppned5 Vis innlegg
2000,- på mat? Hahaha, en amerikaner bruker ikke det engang!
Vis hele sitatet...
En Amerikaner har MCdonalds osv..
Sitat av oppned5 Vis innlegg
2000,- på mat? Hahaha, en amerikaner bruker ikke det engang!
Vis hele sitatet...
Hva mener du? i usa er mat drittbillig.
Hadde vært kult og dratt for det sosiale, men blir jeg lynsja om jeg har med konsoll?
Sitat av olaPola Vis innlegg
Hva mener du? i usa er mat drittbillig.
Vis hele sitatet...
Tenkte mer på at de er så overvektige at de kjøper syyyykt mye mat, men greit.
Sitat av etse Vis innlegg
hvem ville brydd seg? Tror nesten ingen ville gjort det. Finnes veldig mye forskjellige folk der. Selv kommer jeg ikke til å være der for å spille selv. Og blir derfor bare å ta med meg en laptop som er et par år gammel sammen med en ekstra skjerm.
Vis hele sitatet...
jeg kommer heller ikke til å være på TG for å spille :P kommer til å ha med noen spill, men det er ikke derfor jeg er der.

Men ja, har ikke vært på TG før... Hva er det som skjer der egentlig? er det "bare" spill, sosialisering og scene show?
Sitat av seimannen Vis innlegg
Hadde vært kult og dratt for det sosiale, men blir jeg lynsja om jeg har med konsoll?
Vis hele sitatet...
mange har med konsoll. Mange har det i tillegg til PC. Men det er oppskrytt hvor mye folk egentlig bryr seg om slike ting. De fleste kunne rett og slett ikke brydd seg mindre om hva andre har med seg, med mindre det er noe svært med masse lys som skriker etter oppmerksomhet.
Sitat av Kain Vis innlegg
Er ikke Tog i Finnmark, ennesten løsningen er og kjøre til Narvik også ta tog der ifra, jeg trur dem har tog der ja
og ha en stasjonær i en bil, er ingen problem, er verre og ta det med på et tog, heleide ops osv..



En Amerikaner har MCdonalds osv..
Vis hele sitatet...

Joda, men tror du kommer relativt langt med en tusenlapp.
No offense, men alle disse "kan jeg ha med ditt kan jeg ha med ditt kan jeg gjøre dette" osv osv er ganske så unødvendig. Jeg kunne ikke gitt mer blanke i hva andre har med seg på TG. Og hvorfor tror dere alle sammen at folk rundt dere bryr seg om hva dere har med dere?

Ta med hva søren du vil. Mac, pc, stor flatskjerm, lite anlegg, stort anlegg, whatever. No one cares!
Sitat av rW. Vis innlegg
Ååh, det er ingenting jeg elsker mer enn TG (unnskyld kjære).
Stemningen bygger seg opp, og i lange perioder før TG går man rundt som et barn på juleaften og gleder seg til herligheten skal starte.

Gutta snakker sammen dagene før, hva trenger vi, hvorfor trenger vi det, er togbillettene i orden?
Tankene klarer ikke å fjerne seg fra herligheten i Hamar, og mest trolig Norges svetteste sted.

Og til alle som lurer på om man ikke aksepteres enten for ditt eller datt, ingen bryr seg om du bruker bærbar pc, eller har grønt hår, TG er for alle. Og de som bryr seg om sånt, får ta seg en bolle!


Når man drar hjem fra TG, tenker man på neste års TG, SÅ herlig er TG.
Jeg gleder meg som en unge, og om jeg har tenkt på TG, å ja!

Tror ikke jeg skal sitte med NFF rekka though, reiser med en del venner.
Stikker nok innom uansett.
Vis hele sitatet...

Blir mitt tredje år, blir helt nydelig.
Har du ingen å være med? Si ifra da vel, Freak har et bra system med seating osv.

Du er mer enn velkommen til å være med meg og kompisene mine også!

Sitat av sali Vis innlegg
No offense, men alle disse "kan jeg ha med ditt kan jeg ha med ditt kan jeg gjøre dette" osv osv er ganske så unødvendig. Jeg kunne ikke gitt mer blanke i hva andre har med seg på TG. Og hvorfor tror dere alle sammen at folk rundt dere bryr seg om hva dere har med dere?

Ta med hva søren du vil. Mac, pc, stor flatskjerm, lite anlegg, stort anlegg, whatever. No one cares!
Vis hele sitatet...
Meget sant.

+ At man får se Sali IRL hvis man snoker i Creativia
Sitat av rW. Vis innlegg
Blir mitt tredje år, blir helt nydelig.
Har du ingen å være med? Si ifra da vel, Freak har et bra system med seating osv.

Du er mer enn velkommen til å være med meg og kompisene mine også!



Meget sant.

+ At man får se Sali IRL hvis man snoker i Creativia
Vis hele sitatet...
Have you seen me irl? ;o
Sitat av sali Vis innlegg
Have you seen me irl? ;o
Vis hele sitatet...
Sykt hva man ser hvis man henter seg brus fra Chillout

Beklager for offtopic, og mente ikke å skremme deg, haha!
Sitat av rW. Vis innlegg
Sykt hva man ser hvis man henter seg brus fra Chillout

Beklager for offtopic, og mente ikke å skremme deg, haha!
Vis hele sitatet...
Hvordan kunne du vite at det var meg, hvis du ikke så meg sitte på plassen min? ;p
Noen som vet om det ligger en McDonalds i nærheten? Har vært der en gang og skal si at de var ganske god mat de solgte, men ingenting slår McDonalds
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Har du ingen å være med? Si ifra da vel, Freak har et bra system med seating osv.
Vis hele sitatet...
Ture.

Du er mer enn velkommen til å være med meg og kompisene mine også!
Vis hele sitatet...
Wrong, du og dine venner er mer enn velkommene til å seate med nFF rekka! se signatur.


Sitat av sali Vis innlegg
Have you seen me irl? ;o
Vis hele sitatet...
Check.
Sist endret av Echuz; 7. september 2011 kl. 23:23.
Sitat av echuz Vis innlegg

Wrong, du og dine venner er mer enn velkommene til å seate med nFF rekka! se signatur.
Vis hele sitatet...
Sorry påsan, vil ikke dra med meg 12 stk inn i TG rekka,
og vil ikke forlate de selv!

Skal passe på å stikke innom though!
Til Sali: Ble du intervjua av noen der sist TG? Var ei jeg så på live-streamen jeg mistenker kan være deg
Sitat av Kruppy Vis innlegg
Til Sali: Ble du intervjua av noen der sist TG? Var ei jeg så på live-streamen jeg mistenker kan være deg
Vis hele sitatet...
herregud ja, at jeg gikk med på det!! Tenkte ikke over at det kom til å.. vell.. bli brukt noe sted!
Sitat av oppned5 Vis innlegg
Tenkte mer på at de er så overvektige at de kjøper syyyykt mye mat, men greit.
Vis hele sitatet...
Tror ikke du er helt klar over situasjonen i usa. Det som er drittbillig er det som er usunt og fullt av sukker.
Alt som er sunt, grønnsaker, brød som ikke er loff, frukt og low fat greier er dyrt som f. Det er derfor folk er feite og i dårlig form, de har bare råd til drittmat.
Sitat av sali Vis innlegg
herregud ja, at jeg gikk med på det!! Tenkte ikke over at det kom til å.. vell.. bli brukt noe sted!
Vis hele sitatet...
Definitivt deg jeg så i Creativia!
Sitat av rW. Vis innlegg
+ At man får se Sali IRL hvis man snoker i Creativia
Vis hele sitatet...
grunn nok til å reise, har alltid lurt litt på sali kunne vært artig å sett a
Sitat av rW. Vis innlegg
Definitivt deg jeg så i Creativia!
Vis hele sitatet...
Skummelt! ...

Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
grunn nok til å reise, har alltid lurt litt på sali kunne vært artig å sett a
Vis hele sitatet...
Haha, too bad at jeg ikke skal oppover neste år da!