Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  227 21940
Chillout 3:30 ok.

rop litt "Freak" eller noe så vi finner hverandre lettere. da slipper vi å gaffe.

tar med kamera btw
Sist endret av F4celess; 21. april 2011 kl. 00:48.
Hawaiian organ donor
daimeno's Avatar
Kom til Creative Lounge. Vi er ved sofaene! Hilsen meg, LesPaul og Petterjfs!
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Sitat av F4celess Vis innlegg
Chillout 3:30 ok.

rop litt "Freak" eller noe så vi finner hverandre lettere. da slipper vi å gaffe.

tar med kamera btw
Vis hele sitatet...
Jeg kommer med gaffateip ihvertfall
Sitat av echuz Vis innlegg
Jeg kommer med gaffateip ihvertfall
Vis hele sitatet...
Samme her.


Kunne alle sammen gå ut og ta en luftetur også? Begynner å bli rimelig varmt inne i skipet.
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Sitat av Erlnd Vis innlegg
Samme her.


Kunne alle sammen gå ut og ta en luftetur også? Begynner å bli rimelig varmt inne i skipet.
Vis hele sitatet...
Det hadde vert deilig ja.
Å kom igjen a! pell dere bort til creativ og sofaena. nå er vi fire som sitter og chatter. vi er seff med på halv fire også. men vi er keene på selskap!
My life for Aiur!
LesPaul's Avatar
Ja, nå sitter vi borte ved de svarte og hvite sofaene i creative området (ved chillout ). Håper på litt bedre oppmøte!
Er vel 4-5stk som chatter og hygger oss

Edit: ble visst oppløst, møtes 3.30 ^^
Sist endret av LesPaul; 21. april 2011 kl. 01:38.
Kunne vi møttes utenfor? Greit med litt luft i det friske været.
Sær som enhver
Bangfish's Avatar
Kan jo evt. møtes 3.30 ved creative, og så ta turen ut.
Høres fornuftig ut!
er med på den! ^^,

hvorfor så lenge til egentlig? :-p
Jeg og Erlnd turer ned til ChillOut'en nå straks, så bare å komme å holde oss med selskap nå snart.
særr.. har nesten bare sotti på plassen så langt og er ikke særlig kjent i skipet.. kan vi ikke møtes utenfor ved lastebilen eller noe?

Sitat av 70%sweet Vis innlegg
særr.. har nesten bare sotti på plassen så langt og er ikke særlig kjent i skipet.. kan vi ikke møtes utenfor ved lastebilen eller noe?
Vis hele sitatet...
eller, jeg legger meg nå :-p kan heller møte dere freaks imorgen
går i blå Odessa genser btw ;-)
HVOR ER DERE ?!!?!?!? PELL DERE HIT ALLE MANN OG KVINNER
Sær som enhver
Bangfish's Avatar
Da var vi inne igjen fra en frisk luftetur.
Regner med å se flere freaks på kebabtreffet i morgen.
var friskt ja...
Kom og si hei! Jeg er han i gul t-skjorte, rad 32 Sete 13
Sitat av Torepia Vis innlegg
Kom og si hei! Jeg er han i gul t-skjorte, rad 32 Sete 13
Vis hele sitatet...
Du var ikke der!
Sitat av Huztle Vis innlegg
Du var ikke der!
Vis hele sitatet...
http://radiojente.files.wordpress.com/2011/02/trollface.jpg
Everybodyyy! Nå er jeg ved plassen min igjen, etter å ha slacket og sovet!
Ser ut som om jeg er dopa grunnet jævlig trøtt og sminke utover halve trynet, men kom og si hei fordet om

Edit: Lyse brunt hår, svart singlett med prikker på, og jeg spiller WoW. Sitter på sete nr 4 fra midtgangen, rad 46 som sagt. På den siden som er mot scenen.
Sist endret av sali; 21. april 2011 kl. 11:42.
Mulig jeg kommer opp på tg til neste år. Er det fler av dere som er der nå som skal opp?? Hadde vært hyggelig å møte folk fra freak.
Regner med at en del av dere skal til neste år også, og da har vi en mulighet til og bruke ett helt år på og planlegge hva vi skal finne på, og hvor vi kan møtes :P
Har lyst til å dra neste år med en kompis

Er det noen aldersgrense?
@Zlinkey: Kommer nok til å være en del freaks der til neste år også. Jeg blant annet skal i Creative.

@EliteBook: Ingen nedre aldersgrense. Men TG Crewet liker om du har en kontaktperson eller noe hvis du er under 16. og du må ha skriftlig tillatelse fra foreldre/verge.
Tenker at jeg drar ned til neste år.
Ok, takk for svar. Antar jeg kommer til neste år da
Skal ikke si garantert at jeg kan enda, men jeg skal virkelig prøve, for merker det nå at jeg savner tg feelingen når jeg sitter hjemme nå.. :S
lure på om noen har med seg en ekstra nettverkskabel? en kamerat har klart å ta med en som var for kort. (låne evnt kjøpe)
De pleier og være billige på tg, 5m 40kr elns.. Hvor lang har han tatt med seg?
Jeg har en ekstra liggende Sitter ved NITH Standen, sitter ved en svær iMac, burde være greit å kjenne igjen
trenger noe som er lengre enn 5 meter, sitter på enden av bordet, og takk til Kugie, men den var dessverre for kort:P
se etter om noen på rekka har lang nok kabel-men sitter så nerme switchen at de når fram med din. så kan dere bytte litt og all er fornøyd
Babba når ?
Epic Purple Tee sier jeg bare
Folkefiende
Toaru's Avatar
Sykt off-t, men: Det anbefales å spise frokost-/middagsbuffé i vandrerhjemmet rett over gata til Vikingskipet. All you can eat delicious stuff. I tillegg til at det er lite annet som er åpent i helligdagene

60,- for frokost og 120,- for middag
Sitat av Petterjfs Vis innlegg
Babba når ?
Vis hele sitatet...
kl 16 i Chillout/creative...

jeg kommer ikke, måtte plutselig prøve meg på Concept art compoen...
noen som joiner ut for en røyk???
Sitat av 70%sweet Vis innlegg
noen som joiner ut for en røyk???
Vis hele sitatet...
haha I wish! sluttet for ca tre uker siden.
Sitat av sali Vis innlegg
haha I wish! sluttet for ca tre uker siden.
Vis hele sitatet...
så du unner deg ikke en røyk på TG da??
Sitat av 70%sweet Vis innlegg
så du unner deg ikke en røyk på TG da??
Vis hele sitatet...
Kan bli med ut hvis du skal ha selskap, men skal nok ikke ta meg en røyk nei ;p
ok kom ut nå da går med en tskjorte det står Epic Purple Shirt på ;D
ej og Code39 Rad 68 Sete 16 og 17
ja, si ifra når noen er keen på å gå ut en tur da men vent i 15 min da værtfall ;p
Jeg kan ikke fordra røyk, MEN jeg fant en pakke med 5 stk i seg, og merkelig nok som jeg er, tok jeg det med meg. Du kan sikkert få den siden du er en Freak
Sitat av Erlnd Vis innlegg
Jeg kan ikke fordra røyk, MEN jeg fant en pakke med 5 stk i seg, og merkelig nok som jeg er, tok jeg det med meg. Du kan sikkert få den siden du er en Freak
Vis hele sitatet...
omfg TYTY!! skal si ifra når vi stikker ut ^^,
Kanskje vi kan ha nok et Freak treff i dag også, eller blir det for mye Freak?
Sitat av Erlnd Vis innlegg
Kanskje vi kan ha nok et Freak treff i dag også, eller blir det for mye Freak?
Vis hele sitatet...
for mye Freak?! det blir jo aldri for mye Freak!
Sitat av Erlnd Vis innlegg
Jeg kan ikke fordra røyk, MEN jeg fant en pakke med 5 stk i seg, og merkelig nok som jeg er, tok jeg det med meg. Du kan sikkert få den siden du er en Freak
Vis hele sitatet...
Hrmpf, jeg mista en 10pakning med 9stk inni da jeg besøkte vikingskipet
Sitat av KRS93 Vis innlegg
Hrmpf, jeg mista en 10pakning med 9stk inni da jeg besøkte vikingskipet
Vis hele sitatet...
hvor da? ^^ haha
Sitat av sali Vis innlegg
hvor da? ^^ haha
Vis hele sitatet...
Jeg møtte jo deg, og etter at jeg var hos deg, oppdaga jeg at den var borte.... Men ettersom jeg ikke røyker fast eller noe, ga jeg bare faen og tenkte "Næh, sikkert noen freaks som finner den"
Sitat av KRS93 Vis innlegg
Jeg møtte jo deg, og etter at jeg var hos deg, oppdaga jeg at den var borte.... Men ettersom jeg ikke røyker fast eller noe, ga jeg bare faen og tenkte "Næh, sikkert noen freaks som finner den"
Vis hele sitatet...
Kjedelig at jeg ikke fant den da.. haha :P