Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 11050
Hei,

Noen av dere som har erfaring med intensivkurs for bilkjøring?

Vet det finnes et par trafikkskoler som gir mulighet for å ta bil lappen ved hjelp av intensivkurs.

Man har:
Cool trafikkskole (Mosjøen)
Torghatten Trafikkskole (Brønnøysund)

Noen av dere som vet hva de har og tilby, hvordan servicen er der, pris og andre ting som er og bemerke?

Fant ingen nettsider for disse trafikkskolene, så søker svar hos dere :-)
Henry Dybhdahl trafikkskole i Haugesund tilbyr intensivkurs. har tenkt på det, da jeg bor forholdsvis i nærheten, men har ikke to uker fri ifra skole tilgjengelig.
her er link http://www.dybdahl-trafikkskole.no/intensiv.htm
Men den trafikkskolen som du linket til går over 2uker, de jeg snakket om går over 1uke, hvis ikke jeg tar helt feil. Jeg har også litt lite med fri, i og med at jeg er i militæret for tiden. Så må planlegge nøye hvis jeg skal få tatt lappen
Hørte om en som var med på dette. Det er smart hvis man vil ha lappen fort, men tror det koster litt ekstra, og man får ikke så grundig opplæring, så hvis man skal ta intensivkurs for førerkort, så vil jeg anbefale deg å øvelseskjøre ekstra mye.
Har øvelsekjør i noen år nå, så føler at jeg er rimelig klar for å få lappen. Derfor er det ganske gunstig med et slik intensivkurs.
Jeg skal ta dette i mai, men i mo i rana. det eneste jeg vet at hvis du tar det i mosjøen sparer du flere tusen iforhold til her på mo
Jeg skal snart ta intensivkurs på cool trafikskole og der får mann overnattning om de skulle trengs.
Noen av dere som har opplysninger om pris, varighet osv?
Hvor intensivt snakker vi om her?
Er vell 1-2 uker det er snakk om på intensivkurs, hvis du tar teorien først, så er det eksklusiv oppkjøring.
Det skjønte jeg. Men hvor mye tid får du med læreren da? Antall timer.. Vet at i disse tider koster det minst 500 kr for 45 minutter.
hmm, ja det var det.. Du kjører vell store deler av dagen mens du er der, så blir en del timer.. Men antall er jeg ikke helt sikker på.