Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1430
Jeg har klart å slette noen viktige systemfiler som hører til en mail, og ligger nå i papirkurven. For at mailen skal fungere ordentlig må disse gjenopprettes, men jeg vet ikke hvordan noen som kan hjelpe? Så detaljert som mulig da jeg er helt helt fersk med mac.
De skal tllbake dit de kom fra, men jeg husker ikke hvor. Så om det er en måte å få de til å flytte seg tilbake på plass automatisk så er det flotters
Sist endret av prometheus; 18. oktober 2008 kl. 19:37.
andre mustast på fila - gjennopprett?
jeg trykker på papirkurv ikonet --> trykker på "søk etter --- idag" --> der ligger 4 filer som tilhører programmet entourage. mener at det er de som skal gjenopprettes.. prøver å "høyreklikke", men til ingen nytte
flytter de seg ikke automatisk tilbake till plaseringen når de blir gjennopprettet?
Sitat av mr 50-50
flytter de seg ikke automatisk tilbake till plaseringen når de blir gjennopprettet?
Vis hele sitatet...
Dem ender opp der dem ble slettet fra
Valgfri brukertittel?
Eplefisk's Avatar
Dette er ganske teit fra Apple sin side, men det er ikke noe "gjennoprett" i papirkurven. Du må dra filen til det stedet du slettet den fra manuelt. Utrolig at de ikke har det valget når du høyreklikker...
Prøv å trykke "" + "Z" eller marker filen, og gå til "Rediger" på den øverste linja, og velg "Angre flytting av..."



Dette funker:





Tar jeg helt feil når jeg minns det var noe som het gjenopprett i Tiger?
@ turbolego: Knallbra! Tusen takk skal du ha. funket utmerket Takk til alle dere andre som kom med respons også.