Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1380
Hva gjør politiet hvis du blir tatt med HBWR frø? Evt, kan de bevise at det er hva det er eller finne ut hva det er? Kan du bøtelegges? Osv osv
Sist endret av nidhogg; 17. oktober 2008 kl. 16:45.
De kan vell ikke gjøre så mye,om jeg har fårstått de rett er hbwr og mg frø lovelige.
de kan tillogmed kjøpes på sånn plantesjapper,men de er panslet med ett eller annet middel så man brekker seg når man får de i systemet.

om jeg ikke tar helt feil?
Tror ikke man får kjøpt HWBR frø på plantasjen? Morning Glory i ulike varianter får man derimot kjøpt.

Når det gjelder den legale statusen til HWBR er jeg usikker, men Morning Glory står oppført som handlesvare ifølge urtelisten, men urtelisten tar kanskje ikke hensyn til innhold av rusgivende alkaloider og konsentrasjonen av disse fra frøtype til frøtype....

Mentalmelt her på forumet ble jo anmeldt for å ha smuglet lysergsyre amider en gang hans HWBW frø ble stoppet, om jeg ikke husker helt feil (stod på en gammel tråd eller noe). Så vet ikke? Er vel et av disse "i-skygge-land" greiene som de kan ta deg for om de er Nazi...

EDIT: Saken til Mentalmelt ble forresten henlagt, så tror ikke de er så veldig opptatt av HWBW frø akkurat..
Sist endret av Potrick; 17. oktober 2008 kl. 23:20.
Yo Potrick hehe Fredrich her:P
Politiet hadde razzia hos meg en gang så tok de bongen å brukerutstyr å la det på bordet på rekke å rad sammen med en bolle med 7-800 hbw frø å san pedro.
Han ene politimannen viste det går ann å ruse seg på det men gadd ikke ta det.
Men HBW frø er ulovlig i Norge. Det er jo LSA.

MenMorning gloryene er vel ikke ulovlige..men man kan vel kanskje få bot for å være ruset på dem. Uansett,morning glory er ikke vits. Må spise flere hundre av dem i forhold til hbwene, som man bare trenger 6 stk så er du grise fet i formen.
Send meg pm om dere vil snakke om hbw frø hehe vet alt dere bør gjøre før en hbw tur. Send meg en pm..
Sist endret av tjobbey; 18. oktober 2008 kl. 18:50.