Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 3452
Hei.. Dette er sånn rent teoretisk ;D

Skal inn til Militæret 28 Juli. Noe som er en tam sak... hehe
De tar jo hår, urinprøve og kanskje spyttprøve?

Hvor lang tid tar det før det går ut av håret? Slik at man ikke kan blit tatt på det..
La oss si at dette er siste dagen jeg røyker, og har røyket hyppig en stund..
Hei Tone Tits
Dette tar som regel 6-8 uker, alt ettersom diet/sønvmønster etc er.

Vennligst hilsen Josef
Sist endret av The Don Mega; 22. mai 2008 kl. 00:17.
Prognisse's Avatar
Trådstarter
Den er rød... Hjelper med antioksidanter i form av C osv her også?
Vell,vet ikke hvor lenge de sitter i håret,men du kan jo alltids skinne deg :P
det er bare å ikke bli tatt med noe på seg så slipper man vel pisse og hårprøver
Prognisse's Avatar
Trådstarter
Nei, det er rutine.. Har noen kompiser som ble tatt der.. Får en bot, og får beskjed om å komme tilbake 4mnd senere :P
Sitat av Snublebrus
Nei, det er rutine.. Har noen kompiser som ble tatt der.. Får en bot, og får beskjed om å komme tilbake 4mnd senere :P
Vis hele sitatet...
Hvor mye er bota på?
Var en del som ble tatt på den tiden jeg var på sessjon. De ble erklært tjenesteudyktige og sendt hjem igjen.
Prognisse's Avatar
Trådstarter
Var på sessjon, var ikke noe prøver i noen form der.. :P Så, jeg ble dyktig, og nå vil de ha meg inn i rulla =)
Nermere bestemt 28.Juli klokken 09.00 :S
Trur du det funker å si at jeg er veganer? -Og står på det..
Siden de kan jo ikke bruke animalske produkter i det heletatt, DVS. at jeg ikke kan spise maten dems, bruker klærene dems. Dessuten er de jo passifister.. :P Kan det fungere?
Neutral Good
Mith's Avatar
Det holder å si at du er pasifist, da får du siviltjeneste i stedet.
Det burde du gitt beskjed om på sesjon.
Prognisse's Avatar
Trådstarter
:P Hmmm.. Trur jeg går for veganer! :P
Sist endret av Prognisse; 22. mai 2008 kl. 13:29.
Snublebrus, hold deg på topicen i din egen topic.
Og siden du er så ignorant så vurderer jeg å unngå å gi deg følgende tips,
men siden jeg er en knakanes kjekk kar gjør jeg det fordet:
ikke si at du er passifist, du bli tatt inn til avhør, hvor du blir avhørt av folk som har peil på hvordan man gjør det, og lyver du med at du er passifist, så finner de det ut, og da er det straff som svir på baken. er ikke helt sikker på omfanget, men tror det er 8 uker på vann og brød.
Mange andre varianter du kan dra med større hell, og det er det andre tråder til.

og tviler på at Mith er tilhenger av monarkiet, og det hadde du visst om du gjorde litt reaserch og hadde litt peiling på politikk. ta en titt på avataren hans\hennes.
Neutral Good
Mith's Avatar
Man blir da virkelig ikke avhørt om man sier at man er pasifist.
Jeg hadde en 10min samtale med ett befal på sesjon, der han spurte meg om jeg var pasifist og hvilke holdninger ellers jeg hadde til militæret. Ingen ubehageligheter og jeg slapp å tjenestegjøre.
http://www.siviltjenesten.no/showTex...ID=47&level=47
Med loven i hånd kan du slippe militæret på ideologisk grunnlag.
Sist endret av Mith; 22. mai 2008 kl. 13:31.
Prognisse's Avatar
Trådstarter
Enig med deg der Mitch.. Å være pasifist er da inget trolltriks? Det er jo kort å godt så enkelt som at man ikke liker krig..

Men hva med veganer trikset? Kan jo ikke bruke klærene dems engang..
Neutral Good
Mith's Avatar
Først og fremst: Nicket er Mith, uten c.
Nummer to: Hvorfor skal du skryte på deg at du er veggis når det holder å si at du er pasifist?
Hvorfor ikke ta den enkleste, mest brukte og 100% lovlige muligheten i stedet for å juge?
Hmm, var litt leit dette. :P Skal i Amsterdam i sommerferien, hvordan er det med passiv røyking kommer dette til å gi utslag på en evt. hårprøve? Er litt leit å få bot for noe jeg ikke har gjort osv... Har ca 90 dager fra jeg har vært der til jeg skal i militæret.
Prognisse's Avatar
Trådstarter
Jeg vil trur at ved et normalt inntak av antioksidanter og et ok kosthold, så vil det nok være ute før 90 dager.. ;D
http://www.erowid.org/plants/cannabi..._testing.shtml
http://en.wikipedia.org/wiki/Drug_te...r_drug_testing

og ifølge de linkene er jeg veldig i faresonen :P

doh, leste her og nå http://www.norcan.org/forum/index.php?showtopic=10278
Sist endret av hemakid; 22. mai 2008 kl. 13:52.
Sitat av Mith
Man blir da virkelig ikke avhørt om man sier at man er pasifist.
Jeg hadde en 10min samtale med ett befal på sesjon, der han spurte meg om jeg var pasifist og hvilke holdninger ellers jeg hadde til militæret. Ingen ubehageligheter og jeg slapp å tjenestegjøre. Med loven i hånd kan du slippe militæret på ideologisk grunnlag.
Vis hele sitatet...
Vet ikke hva de gjorde før eller gjør idag, men en veninnes venn (jada, jeg har ingen kilder, buhu) blei ivertifall tatt inn til avhør for det, og det viste seg at han bløffa, og blei straffa for det. Sannsynligvis ikke alle som får den behandlingen, men hvem vet? Men jeg tvinger ingen å tro på meg.
Sitat av hemakid
Hmm, var litt leit dette. :P Skal i Amsterdam i sommerferien, hvordan er det med passiv røyking kommer dette til å gi utslag på en evt. hårprøve? Er litt leit å få bot for noe jeg ikke har gjort osv... Har ca 90 dager fra jeg har vært der til jeg skal i militæret.
Vis hele sitatet...

Er ikke værre enn å klippe seg..., tviler på at de tar prøve av kjønnshårene...
Prognisse's Avatar
Trådstarter
Hmmm.. en løsning! Go all nude! Bodyshave for alle penga.. :P
Skjønner ikke hva du stresser med?

Jeg har vært både i førstegangstjeneste og deretter tjenestegjort i nato en stund, å jeg har aldri tatt en eneste prøve som var rettet mot doping.

Møt opp edru, å legg igjen hasjen hjemme, sørg for at det ikke finnes rester av noe hasj verken på deg, på klærne du har i baggen eller i baggen generelt.

Men er du livredd så kjøper du en palle veet hårfjerningsmiddel å bader i det.
Prognisse's Avatar
Trådstarter
Er ikke for å bli tatt.. Blir jeg tatt, så er blir jeg tatt. Da sender de meg hjem med en bot, og jeg må møte opp fire måneder senere :P Man kan ikke flykte fra sin egen virkelighet..
Men, flere kamerater av meg har mått avgitt urin, hårprøve osv. når de skulle inn til førstegangtjeneste :S Og det helt uten noe pes for sånt fra før av.