Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  268 23911
da er det muligens 2 (jeg bruker ikke DC++, men kameraten ved siden av meg gjør det - hans sa bare den han brukte )
Veit ikke jeg, men kanskje man burde snakke på irc om alt forskjellige sånne ting? Det er jo ikke et chatteforum, men et diskusjonsforum vel? Veit ikke jeg, men kan tenke meg det.
Up
Very Important Pyrotechnician
Up's Avatar
Damn det er stort jo. Jeg kommer til og være der på lørdag og være en del av underholdningen
Jeg skal ta salto og stå på henda.
Hmm, scene-show får en vel ikke dratt å sett så mye på uten full billett ettersom dagsbillett er for rundt 12:00-20:00 tror jeg, så en får akkurat ikke med seg noe av tryms show eller annet hvis en har dagsbillett
Up
Very Important Pyrotechnician
Up's Avatar
12:00 - 20:00? Det er jo ikke en hel dag enngang. Underholdning begynner 21:00 eller? Mener og huske det var det folka sa.
I allefall, er det digg og kunne vandre gratis rundt på TG Aldri vært der før heller.
Har ikke vært rundt om i lokalet enda, men til dere som sitter på nFF-rekka, har dere fått opp banner?
Alkoholisert gamer
Kommer det ut noen bilder av f.eks. hele gjengen samla eller syrebrille løpet etterhvert?
Sitat av ekoli
Kommer det ut noen bilder av f.eks. hele gjengen samla eller syrebrille løpet etterhvert?
Vis hele sitatet...
Håper da på det, i år skal jeg prøve mitt beste å få vært med på gruppebildet :P
Gått glipp av det 4 år på rad!
Bigger than Jesus
Sgt. Pepper's Avatar
Hvordan er stemningen på TG akkurat nå?:P
Sitat av DannyFugl
Hvordan er stemningen på TG akkurat nå?:P
Vis hele sitatet...
Relativt grei =)
Alkoholisert gamer
Siden jeg ikke får endra på posten min så kommer en ny en

Det hadde vært konge med en film av syrebrille løpet Noen andre som syntes det samme?
Er det noen bilder av nFFere på TG08 noen sted enda? jeg vil se rekka

EDIT: syrebrilleløp på youtube JATAKK
Sist endret av random13798; 19. mars 2008 kl. 23:34.
Sitter på rad 41 sete 27 ved siden av Handyman.
Sitat av Monkey_drone
Er det noen bilder av nFFere på TG08 noen sted enda? jeg vil se rekka

EDIT: syrebrilleløp på youtube JATAKK
Vis hele sitatet...
Bumper denne, er keen på å se desorientierte nerder springe rundt i skipet
Første gang på tege i år
Rad 40 Sete 7

Til nå har det vært artig her Eneste problemet er at jeg glømte å ta med sovepose e.l.. Så jeg må nok sove i baggen min
Sist endret av boblesaft; 20. mars 2008 kl. 00:05.
Kan melde om en hyggelig liten tur til random kebabsjappe i Hamar. Bar B Que var stengt for anledningen.
Nei, det var ikke den offisielle nff-babben. Den blir vel rundt fredag en gang, ser det ut som.
Kjipern for de som dro for babb... Selv grilla jeg uttafor isteden ^^,
o shit waddup
Sitat av Myhre
Kan melde om en hyggelig liten tur til random kebabsjappe i Hamar. Bar B Que var stengt for anledningen.
Nei, det var ikke den offisielle nff-babben. Den blir vel rundt fredag en gang, ser det ut som.
Vis hele sitatet...
Hey, man kan ha det hyggelig uten at det er official. Jeg brøt strømmen med å spise hamburger!
Sitat av onTop
Første gang på tege i år
Rad 40 Sete 7

Til nå har det vært artig her Eneste problemet er at jeg glømte å ta med sovepose e.l.. Så jeg må nok sove i baggen min
Vis hele sitatet...
Hvem trenger sovepose? Jeg har aldri med meg sovepose for jeg sover ikke før jeg kan sovne stående
Er det ikke det man gjør på TG, da? :P

Er ihvertfall den innstillinga jeg går inn med. Men jeg har sovepose, da
Sist endret av iDark; 20. mars 2008 kl. 02:19.
Sitat av iDark
Er det ikke det man gjør på TG, da? :P

Er ihvertfall den innstillinga jeg går inn med. Men jeg har sovepose, da
Vis hele sitatet...
Trodde jeg og, men de jeg sitter med har allerede gått og lagt seg. Quitters
Sitat av jonarnev
Hvorfor er det ingen som har med seg høyttalere som klarer å spille noe vettig musikk?
Vis hele sitatet...

På rad 30 er vi en liten gjeng med, ikke så superaktive NFFere(bortsett fra Max-Mekka). Vi har ihvertfall et pent anlegg som gir fra seg greit med lyd, bare folk som kommer å whiner om at vi spiller for høy musikk. Vil være med på syrebrilleløpet
er det bare jeg som har problemer med cammen?
irritere meg,lyst å se svette nerder ffs

noen som har en løsning?

og alle på tg får kose dere,har lyst selv men alt for langt å drav
Sist endret av Holmen; 20. mars 2008 kl. 02:40. Grunn: leif
row 30 seat 47 her
Banner 09?
Vi har noen animefreaks på raden vår. Det er noen "gutter" her med strømpebukse, langhåra parykk og seifuku
Sitat av Archj
Vi har noen animefreaks på raden vår. Det er noen "gutter" her med strømpebukse, langhåra parykk og seifuku
Vis hele sitatet...
Send bilde anyone? hadde vært artig å se noe sånt..
jeg sier vi samler oss foran webcam ved radio Hamar rundt 18:00 i dag
Jeg sitter på S57R13, det er meg med 37" TV. Kom gjerne bort om noen vil spille guitar hero, skate., eller se noe serier eller greier. Også: Noen som har access på noe fildelingsgreier? Ser etter hele serien "Dead Like Me"
Vet om hvor du kan skaffe sesong 1 (om ikke det er flere), men du trenger invite, hvilket jeg ikke har for øyeblikket (fikk akkurat en selv, og etter en del nedlasting ser det ut som jeg blir kasta ut neste uke XD)
Hvor kan du se på tg live??
Sitat av xblondiex
Hvor kan du se på tg live??
Vis hele sitatet...
Litt lenger bak i tråden ble det postet.

http://webcam.tg08.gathering.org/

P.S. Du kan spørre like mye med étt spørsmålstegn.
Sitat av Up
12:00 - 20:00? Det er jo ikke en hel dag enngang. Underholdning begynner 21:00 eller? Mener og huske det var det folka sa.
I allefall, er det digg og kunne vandre gratis rundt på TG Aldri vært der før heller.
Vis hele sitatet...
"Dagsbillettene vil være tilgjengelige på torsdag, fredag og lørdag mellom 10.00 og 20.00.

Billetten gir deg adgang til Vikingskipet til 08.00 neste morgen."

Jeg tok da feil ang. at en kunne kjøpe disse mellom 10:00-20:00 i forhold til når en kunne være i hallen. ..men når det er sagt, så har jeg ikke så lyst til å betale 800 for en dagsbillett. Riktignok er 500 depositum, men da greier jeg meg med webcammen og tg kanalen på irc. Har uansett vært der 7 ganger før, så det holder for meg med tanke på å være deltaker.
King of the world
PolkagrisLaila's Avatar
Noen som kan ta printscreen av hvor nff-sitter?

Her er visstnok det aller største bildet av TG noensinne..

Ble fakktisk inponert over hvor bra man kan zoome!

Sitat av Da9L
Sitter på row 70, seat 5.
Vis hele sitatet...
Har du et stort hvitt kabinett?
Jeg leter etter nFF'ere på Dagbladet.no
Sitat av PolkagrisLaila
Noen som kan ta printscreen av hvor nff-sitter?

Her er visstnok det aller største bildet av TG noensinne..

Ble fakktisk inponert over hvor bra man kan zoome!


Har du et stort hvitt kabinett?
Jeg leter etter nFF'ere på Dagbladet.no
Vis hele sitatet...
Gi lyd hvis du finnes noen
Gleder meg til oppslag på nyhetene om at 5.200 "datafrelste" (som de kommer til å kalle det) marsjerer gjennom hamars gater

Rekker ikke å skrive mer.. Må drite i konvolutten jeg skal sende til Trond Giske.



Edit: Ferdig med å drite, og brevet er posta xD

Trykk på vr-foto knappen under bildet ^^ 360*
Sist endret av Blå Gummitenner; 20. mars 2008 kl. 14:31.
King of the world
PolkagrisLaila's Avatar
MagicalTrevor og Handyman sitter ved et PA-annlegg mener jeg?
Stemmer det?:P

Og onTop er ikke på plass på bildet eller så holder han seg med noen som har et stort hylle-oppsett..dog de som har dette PA-Annlegget..
Sitat av PolkagrisLaila
MagicalTrevor og Handyman sitter ved et PA-annlegg mener jeg?
Stemmer det?:P

Og onTop er ikke på plass på bildet eller så holder han seg med noen som har et stort hylle-oppsett..dog de som har dette PA-Annlegget..
Vis hele sitatet...
Jeg sitter ikke på nff rekka desverre - rad40Sete7 derimot
onTop du er nerme da.. Kan vel neeesten treffe deg med en ball eller noe
Jeg kikket litt bort på nff-rekka. Men jeg kjente ingen og visste ikke hvordan noen så ut, så jeg dreit i det
Ingen som går med nff-skjorte idag da?
haha, bluescreen on row 69!

må nå si jeg synes litt synd på stakkaren...

Hva med en lek, finn tabbene?

Edit: dagbladet er enige med oss, det er kultur (se url'en til det stooore bildet!)
http://bildr.no/view/171908
Sist endret av VivaLatrina; 20. mars 2008 kl. 16:04.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
http://www.tuxinator.no/dump/tgnff.jpg

Ca der vi er.. tror du kan se en med nff skjorte og..
Sitat av VivaLatrina
haha, bluescreen on row 69!

må nå si jeg synes litt synd på stakkaren...

Hva med en lek, finn tabbene?

Edit: dagbladet er enige med oss, det er kultur (se url'en til det stooore bildet!)
http://bildr.no/view/171908
Vis hele sitatet...

bra
jeg tror det er youtube, men det ser litt tvilsomt ut det som skjer der

http://i91.photobucket.com/albums/k2...r/tvilsomt.jpg
Sitat av sum_user
bra
jeg tror det er youtube, men det ser litt tvilsomt ut det som skjer der

http://i91.photobucket.com/albums/k2...r/tvilsomt.jpg
Vis hele sitatet...
haha, ser litt skeeeptisk ut ja

som tidligere nevnt.. drite i brev ---> giske.. Ikke noen dårlig ide!!!

Hvem er med?
Hvorfor i all verden skal dere sende brev med dritt i til Giske? Såvidt jeg vet har ikke han uttalt seg i saken rundt billettmomsen, og ærlig talt tror jeg han kommer til å sette en stopper for det. Han er i mine øyne den mest orienterte og folkelige minister i politikken idag, og har gjort mye for å bedre norsk kultur. Så ikke fell skinnet før bjørnen er skutt, da jeg tror Trond kommer til å ordne opp i dette.
Jaja, tenker det ordner seg, med litt demonstrasjoner sikrer man seg sikkert TG09
jeg tror egentlig det blir TG09 også.
det her er blitt en kultur, og om det ikke blir TG neste år tror jeg det blir en del pissed ungdommer/datainteresserte her i landet.

og jeg er enig med RadioSlave og jeg tror ikke det er Giske som setter en stopper på det her om det forslaget kommer igjennom.
jaG
Produktutvikler
Sitat av sum_user
bra
jeg tror det er youtube, men det ser litt tvilsomt ut det som skjer der

http://i91.photobucket.com/albums/k2...r/tvilsomt.jpg
Vis hele sitatet...



Ser ut som han også titter på litt snusk
Det var sarkastisk ment det med brevet hvis ingen fikk det med seg.

http://www1.vg.no/spill/artikkel.php?artid=512170
Giske har snakket varmt om dataspill før, så jeg håper han gjør det igjen!

Står bl.a. at de har tenkt på å regne det som kultur.
Nerdenes Prins
Stormen's Avatar
Ved hjelp av herrens urannsakelige veier befinner jeg meg plutselig på TG! har ikke vært her sidenTG 97... Jeg sitter på rad 1 tror jeg, like ved WCG-standen hvor de spiller multiplayer compo i Call of Duty 4... :-) q_werty, tror jeg tar en tur bort til deg nå..Jeghar på meg grå hettegenser, gul tskjorte og grønn bukse (og har erigert penis under klærene)

Jeg forstår ingenting av seatinga.. SÅnn var det ikke gamle dager. Kan ikke noen finne meg? Jeg sitter foran skjermen, og surfer på nFF NÅ! :-) Like ved Netshop-standen....
Sist endret av nso; 10. april 2019 kl. 00:06.