Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Vis resultater av avstemningen: Hva skal høyden være
110 cm 3 1,88%
120 cm 7 4,38%
130 cm 2 1,25%
140 cm 6 3,75%
150 cm 4 2,50%
160 cm 1 0,63%
170 cm 2 1,25%
180 cm 7 4,38%
190 cm 18 11,25%
Høyere enn himmelen 110 68,75%
Stemmegivere: 160. Du kan ikke stemme på denne avstemningen
  181 72249
Syntes selv dette prokjeket er veldig kult, veit ikke om jeg kommer til å sitte på frakrekka eller med venna enda men det kommer jeg nok tilbake til. Selv syntes jeg at vi skal kunne diskutere dette mere på EFNet - #nFF.TG. Der er det enklere å diskutere og vi kan jo også møte der med 'masterne' i prosjektet, R0lfCopter og Sinken.

Utifra hvordan jeg kan se i undersøkelsen over her, så er midt imellom 190 og 120 greie høyder. Altså 150 eller 160.

Sitat av MicroGeek Vis innlegg
Hvordan skal denne nettingen festes? Skal det være noen "belker" over?
Vis hele sitatet...
Dersom det blir godkjent med bjelker over blir de tnok noe sånt, dersom vi i det heletatt skal bruke netting.

Syns vi må komme igang, kjenner på erfaring med andre ting at det er noen som trenger endel lengere tid enn andre
Sist endret av Lorenzo; 3. desember 2013 kl. 15:17.
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Sitat av Lorenzo Vis innlegg

Dersom det blir godkjent med bjelker over blir de tnok noe sånt, dersom vi i det heletatt skal bruke netting.
Vis hele sitatet...
Tak/netting er vel noe man får ett "nei" av med engang?
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Sitat av HanDuck Vis innlegg
Tak/netting er vel noe man får ett "nei" av med engang?
Vis hele sitatet...
Fikk aldri noe endelig svar på søknaden som jeg sendte inn til dem om å ha netting/tak mellom hyllene, men har ikke for store forhåpninger.
Sitat av HanDuck Vis innlegg
Tak/netting er vel noe man får ett "nei" av med engang?
Vis hele sitatet...
Nei det er det vel ikke? Var det ikke TG12 der det var noen med helt tak?
Sitat av HanDuck Vis innlegg
Tak/netting er vel noe man får ett "nei" av med engang?
Vis hele sitatet...
Da tar du med, og monterer Får du beskjed om at du må spørre om slikt henviser du til mailen du sendte.

N.E.R.D.S. (de som hadde stilashylla på TG12) sendte flere mail med spørsmål om lov til å sette opp stilas, de fikk aldri noe svar. Ga faen, og tok monterte hylla på TG. De fikk mange blikk og klager fra crew, men endte opp med å få lov til å ha det slikt under hele TG12.

Sitat av Lorenzo Vis innlegg
Nei det er det vel ikke? Var det ikke TG12 der det var noen med helt tak?
Vis hele sitatet...
Jeg så hvertfall ingen.
Hva var det IRC kanalen til dette prosjektet/freak het igjen? Tenkte og legge den til liste.
Sitat av PopeSweetJesus Vis innlegg
Hva var det IRC kanalen til dette prosjektet/freak het igjen? Tenkte og legge den til liste.
Vis hele sitatet...
EFNet -> #nFF.TG
Sitat av GreenRay Vis innlegg
Da tar du med, og monterer Får du beskjed om at du må spørre om slikt henviser du til mailen du sendte.

N.E.R.D.S. (de som hadde stilashylla på TG12) sendte flere mail med spørsmål om lov til å sette opp stilas, de fikk aldri noe svar. Ga faen, og tok monterte hylla på TG. De fikk mange blikk og klager fra crew, men endte opp med å få lov til å ha det slikt under hele TG12.



Jeg så hvertfall ingen.
Vis hele sitatet...
Det var vell et litt spessielt untak da de sendte mange mailer og ikke bare en og at det ikke var nevnt noe om stilas i regelverket. De var også veldig flinke til og diskutere saklig med crew og forklare at de har sendt så og så mange mailer og ikke fått noe konkret ja eller nei.

Det må vell mere enn en mail til før de skal gi seg, da det egentlig skal sendes og godkjennes søknad om slike ting, så det er bare og mase i vei. Det kommer sikkert et svar etterhvert da det allerede er fastsatt "regler" på hvordan ting over radene skal være
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Sitat av StålSkuff Vis innlegg
Det var vell et litt spessielt untak da de sendte mange mailer og ikke bare en og at det ikke var nevnt noe om stilas i regelverket. De var også veldig flinke til og diskutere saklig med crew og forklare at de har sendt så og så mange mailer og ikke fått noe konkret ja eller nei.

Det må vell mere enn en mail til før de skal gi seg, da det egentlig skal sendes og godkjennes søknad om slike ting, så det er bare og mase i vei. Det kommer sikkert et svar etterhvert da det allerede er fastsatt "regler" på hvordan ting over radene skal være
Vis hele sitatet...
Skal lese regler litt nermere i morgen tror jeg, og så sender jeg muligens noen flere mails i nærmeste fremtid.
Litt off-topic, men velger og spørre her da dere freaksa svarer fort og har mye kunnskap

Hva er det som er anbefalt og bruke som materialer? Tenkte egentlig på hobbyplater, men sparer en god del penger ved og velge kryssfiner. Hylla skal være til 5 stk, skal klare og løfte 5 kabinetter pluss vertfall 5 brett med brus, helst mer. Takker for alle svar.
Sitat av PopeSweetJesus Vis innlegg
Litt off-topic, men velger og spørre her da dere freaksa svarer fort og har mye kunnskap

Hva er det som er anbefalt og bruke som materialer? Tenkte egentlig på hobbyplater, men sparer en god del penger ved og velge kryssfiner. Hylla skal være til 5 stk, skal klare og løfte 5 kabinetter pluss vertfall 5 brett med brus, helst mer. Takker for alle svar.
Vis hele sitatet...
Dette kommer veldig ann på designet på hylla. Blir hyllene brede? Eller er det mange små-hyller?

Dette holder nok som 'reisverk' hvertfall..
http://www.byggmax.com/nb-no/byggeva...8-mm-p08136068
Bilde av sketchup modell: http://imgur.com/72HS8DH
Sist endret av PopeSweetJesus; 6. desember 2013 kl. 20:27.
Legger du noe på toppen av den hylla der så kneler den med engang. Du må få opp mere støtter innerst og ytters i hylla
Sist endret av Lorenzo; 6. desember 2013 kl. 23:17.
Sitat av PopeSweetJesus Vis innlegg
Bilde av sketchup modell: http://imgur.com/72HS8DH
Vis hele sitatet...
Har du mål til hylla elns.
Sitat av Haavardso Vis innlegg
Har du mål til hylla elns.
Vis hele sitatet...
Den hylle blir ikke lagd. Går for et helt annet design. Men om du har sånne spørsmål, spør heller på PM. Så slipper vi for mye off-topic.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Noen updates på hylla til nå?
Så lenge ingen tar på seg ansvaret for seating så blir det vell ikke hylle? Er seatinga ferdig btw? skal ikke på tg
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Tror ingen har tatt ansvar for seating enda, får vel begynne å frequente #nff.tg oftere på irc.
Noen som kunne vært interessert i denne hyllen jeg brukte i fjor?
Bilde^~-

Har ikke fått tak i billett, og trenger derfor ikke hyllen.. Følger med et passivt kjøleskap som er lagd for å være rundt 4 grader i et par døgn.
Kjølte ned brusen godt de tre første dagene, etter det puttet vi inn kjøleelementer, og den holdt seg kald til vi dro hjem.
Sitat av mroj Vis innlegg
Noen som kunne vært interessert i denne hyllen jeg brukte i fjor?
Bilde^~-

Har ikke fått tak i billett, og trenger derfor ikke hyllen.. Følger med et passivt kjøleskap som er lagd for å være rundt 4 grader i et par døgn.
Kjølte ned brusen godt de tre første dagene, etter det puttet vi inn kjøleelementer, og den holdt seg kald til vi dro hjem.
Vis hele sitatet...
hvilket området bor du i? har to kompiser som skal være med fire av hos gutta som ikke har hylle, vi resten har .
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
jeg tar ikke seatinga i år, bare så det er sakt. Kan hjelpe den som evt. tar på seg anvaret med tips og tricks osv.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Nå nærmer det seg seating så hiver bare ut spørsmålet om det blir noen rekke i år? Virker ikke som om engasjementet er så stort så bare sjekker om det blir eller ikke.
Har veldig lyst å sitte på rekka, skal sitte med 4-5 stykker Har ikke noe særlig lyst til å være seater tho.
Sist endret av Rundballe`n; 20. mars 2014 kl. 23:09.
Noen må ta ansvaret
Hvor mange er det som tenker og sitte ved en eventuell Freakrekke? Hadde jo vært morsomt
Sitat av PopeSweetJesus Vis innlegg
Hvor mange er det som tenker og sitte ved en eventuell Freakrekke? Hadde jo vært morsomt
Vis hele sitatet...
Har sittet på freakrekka i 3 år på rad nå, og de årene har det vel vært et sted mellom 15 og 30 personer i snitt.
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Hadde vært gøy å være med, men skal selv med noen andre i Sektor 5
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Har vel posta det et sted før, men sier det igjen for ordens skyld; Jeg seater IKKE rekka i år. Nå er det noen andre sin tur til å ta på seg jobben
Så.. blir det noe rekke i år?
Sitat av Rundballe`n Vis innlegg
Så.. blir det noe rekke i år?
Vis hele sitatet...
Kommer helt an på om noen vil ta på seg seating ansvaret
marilize legajuana
Broiler's Avatar
Jeg kan kanskje ta på meg ansvaret for seatingen, men vil først kartlegge hvor mange som kan tenke seg å sitte på rekken og hvor den skal være plassert. Vil selv helst sitte i sektor 5 eller sektor 3.

Har seatet større rekker (15-40 stk) før.
Vel, etter det som jeg har forstått det så vil mesteparten av de som er med på freakrekka, vil sitte i sector 5. Det er vel 2 år på rad nå(?) at rekka har vert i sector 5 rekke 32/33.
Sist endret av Rundballe`n; 26. mars 2014 kl. 09:10.