Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  85 15674
Maol33t, man må åpne port 25000 i ruteren til den som server.
www.portforward.com

Jeg tror det fikser kaken alene, men siden jeg ikke stoler på Hamachi, tok jeg portene fra denne guiden også: http://help.logmein.com/SelfServiceK...0000000DGD6CAO
Vi fikk pinget hverandre via Hamachi, og da var vi golden.
Sist endret av Rolsen Royce; 18. august 2013 kl. 16:49.
norboost: Trooor ikke det. Ikke tilfelle her iallefall. Noen ganger står dem fast om jeg har vært der en natt eller slikt.

Har bygget meg en fet base nå under jorda, safe and sound.
må man ha bra data for å spille dette? har en hp g62 notebook pc, kan det spilles på den?
Sitat av morsom vampyr Vis innlegg
må man ha bra data for å spille dette? har en hp g62 notebook pc, kan det spilles på den?
Vis hele sitatet...
De skriver: "Requirements are still being decided. But currently we have the following Minimum Specs: At least 2GB’s RAM. a 256MB Graphics card or higher with shader support version 3 with DirectX 9 | Intel Dual Core Processor 2.2GhZ or higher / equivalent | At least 1.5GB’s of space | Windows XP SP3 /Vista SP2 / 7 SP2 / Windows 8 / Linux Version X / Mac Version X | A broadband line for multiplayer."
Da har jeg lastet ned 7DTD, hvis noen er med å spille så bare si ifra

Kode

vent32.gameservers.com
4291
Hvis dere trenger en ventrilo server
Lei av kickstarter. 2 av 3 kickstartere jeg har vært med å funde har blitt "Canceled"

Kickstarter er profesjonell tigging for de som ikke klarer å overbevise banken om at dette vil bli en suksess.
Men 7d2d ble jo fullført da, og de fikk inn toppmålet sitt som var 500k, når første mål var 200k. Men ja, jeg backa gjennom paypal. Vet ikke om ks-backerne har fått key ennå jeg?
Lastet det ned for noen dager siden. Spillte det bare i sånn 20 min men sikkert ett bra spill hvis man er med teammates, hvis man er alene ser jeg for meg at man blir utrolig fort lei og at man mestrer alt etter en uke eller mindre.

Delvis offtopic: Synes navnet "The Fun Pimps" høres ekstremt uproffesjonelt og noe en liten rebellunge kunne ha funnet på og crewet virker som en perfekt "neckbearded fedora wearing atheist" stereotype. Hvis jeg hadde vært en bank som skullee lånt ut penger måtte de ihvertfall ha sluttet å fremstille seg slik de gjør (tenker og på slutten av traileren når han fyren blir spist av zombien.

Nå er jo ikke jeg en bank da og sålenge de gir ut gode spill er vel egentlig det det samme.
Jeg er KS-backer, fikk keys på mail for et par timer siden
Helt enig ang navnet Dingobingo. Første jeg tenkte var at det måtte være veldig useriøst. Og ja, slutten på traileren var utrolig flaut å se på. Men som du sa, så er det egentlig det samme, så lenge produktet er bra, noe jeg synes det er.

Og ang spillet, så er det egentlig ikke slik at man noen gang mestrer det skikkelig, og at alt går automatisk. Jeg er på dag 11 eller 12, og sliter fortsatt med å bygge et skikkelig defense. Man må hele tiden ut og skaffe recourses, og det blir egentlig aldri lett på den måten.

Eller kanskje det bare er at jeg suger, haha
Bare å skaffe seg mining pick å delje løs på asfalten i det største boligfeltet. Bruk asfalten der til å bygge en liten hytte av stein/asfalt. Så er det bare å grave seg nedover i løpet av natta å vandre ut på dagen å skaffe noe cloth+sticks til å lage noen fakler. Er vel på dag 17 nå eller noe slikt å har en fin 20 roms bunker langt under bakken.
Når jeg prøver å starte spillet får jeg opp en feilmelding der det står
"Unable to load mono library from "C:/Program Files (x86)/7DaysToDie-Alpha/7DaysToDie_Data/Mono/mono.dll" (error = 126)."

Hva er galt?
Sitat av PyroMartin Vis innlegg
Når jeg prøver å starte spillet får jeg opp en feilmelding der det står
"Unable to load mono library from "C:/Program Files (x86)/7DaysToDie-Alpha/7DaysToDie_Data/Mono/mono.dll" (error = 126)."

Hva er galt?
Vis hele sitatet...
http://7daystodie.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=3440
aha, takk Får prøve ut 32-bit versjonen da.
Kommer spillet på steam, isåfall når?
De har fått greenlight på steam, så de jobber med en steamrelease.
http://steamcommunity.com/sharedfile.../?id=160808204
Sitat av Mith Vis innlegg
De har fått greenlight på steam, så de jobber med en steamrelease.
http://steamcommunity.com/sharedfile.../?id=160808204
Vis hele sitatet...
Hvor lang tid tror du det tar? om jeg kjøper det her får jeg det på steam senere?? http://7daystodie.com/buy/
Sist endret av freakimsdal; 20. august 2013 kl. 13:37.
Jeg kan nesten ikke svare på det. Jeg finner ingen konkret info om hverken release eller om du får steamkey av å kjøpe alfatilgang.
Tviler veldig sterkt på at alpha blir lagt ut for salg på steam. Jeg kan tenke meg det kommer rett før full release
Sitat av Leonardie Vis innlegg
Tviler veldig sterkt på at alpha blir lagt ut for salg på steam. Jeg kan tenke meg det kommer rett før full release
Vis hele sitatet...
Etter litt googling må jeg nesten rette litt på meg selv.
Du vil altså få steamkey om du kjøper nå og du skal ikke se bort fra at du kan kjøpe early access key på steam også, noe som vil si at det blir lansert og solgt på steam før spillet er ferdig til å gis ut.

Sitat av http://7daystodie.com/forum/viewtopic.php?f=19&t=2337
People will be able to buy the game after the Kickstarter is done but nothing is announced about the price then so we don't know about that one either. As for Steam, I guess when we are on steam they can buy in early there as well but that's just a wild guess. What I know for sure though is that anyone who buys the game before the game hits steam will get the game on steam too.
Vis hele sitatet...
Sist endret av Mith; 20. august 2013 kl. 15:35.
Ja, de veit ikke de heller nei. Men digg at vi får det på steam også da
så den er versonen du kan kjøpe fra siden dems nå er ikke det fullverdige spillet?
Sitat av freakimsdal Vis innlegg
så den er versonen du kan kjøpe fra siden dems nå er ikke det fullverdige spillet?
Vis hele sitatet...
Det stemmer, det er nok lenge (tidligst neste år vil jeg tippe) til spillet kommer ut siden dette bare er en alfa.
Hadde like greit kjøpt nå. Alpha er morsomt, spesielt om du har noen å spille med . Skal bli spennende å spille på større servere etter hvert.
Kan du Create A World på alpha versjonen du kan kjøpe på nettsiden demmers? Et til spørsmål, hvordan saver du posisjonen din? Sånn at du spawner der når du dør?
Sitat av Hutch Vis innlegg
Kan du Create A World på alpha versjonen du kan kjøpe på nettsiden demmers? Et til spørsmål, hvordan saver du posisjonen din? Sånn at du spawner der når du dør?
Vis hele sitatet...
"Create A World"-funksjonen er ikke implementert i alpha. Du kan starte en ny verden og få en forhåndsgenerert verden tildelt. Så vidt meg bekjent (lest og prøvd) så skal soveposer sette et spawn point der du ønsker å respawne ved død. Så vidt jeg husker fra i går fungerte dette fint med dama da vi spilte over LAN. Vi har derimot hatt problemer med at alt hun har i inventaret sitt ikke lagres når vi avslutter spillet (jeg hoster server), noe som er litt kjipt...
Sitat av Maol33t Vis innlegg
"Create A World"-funksjonen er ikke implementert i alpha. Du kan starte en ny verden og få en forhåndsgenerert verden tildelt. Så vidt meg bekjent (lest og prøvd) så skal soveposer sette et spawn point der du ønsker å respawne ved død. Så vidt jeg husker fra i går fungerte dette fint med dama da vi spilte over LAN. Vi har derimot hatt problemer med at alt hun har i inventaret sitt ikke lagres når vi avslutter spillet (jeg hoster server), noe som er litt kjipt...
Vis hele sitatet...
Kult. Hadde en sovepose igår, men fikk ikke til å sove i den eller sette spawn point. Det med inventory'et, hvis du lagrer tingene i en bag eller uansett inne i et hus, osv, så blir tingene lagret. Hadde også problemer med inventory'en, men det gikk bra hvis jeg plasserte det i skuffer og skap osv.
Ja - vi la etter hvert alt bare i kommoder vi fant. Ikke helt optimalt, men fungerte inntil videre. Så vidt meg bekjent kan du ikke sove i soveposen din, spawn pointet (tror jeg) settes automatisk på stedet du legger ned soveposen din. Å sove i den kan jeg ikke se for meg vil ha noe hensikt, da klokken ikke kan gå noe fortere for deg mtp. andre spillere som ikke sover.
Et lite tips/bug, ikke vet jeg. Kjøleskap er veldig nyttige. Tar ca 7 hakk med en pickaxe, og hver gang du placer på nytt, så blir det fylt om med nye ting (som regel vann), og du kan bruke de som lagring. Kjøleskap er det eneste (som jeg vet om) storage-item'et som du kan flytte på.

Vannet er jo også ganske nyttig, og jeg har en bunker med ca 10 kjøleskap der jeg lagrer alt jeg har
gidder ikke lese alle 3 sidene eller noe, men jeg fikk med deg i dag. om noen vil spille PM meg
Noen som veit om en bra crafting guide?
Sitat av freakimsdal Vis innlegg
Noen som veit om en bra crafting guide?
Vis hele sitatet...
Noe som dette?
Sitat av Dos Equis Vis innlegg
Noe som dette?
Vis hele sitatet...
flootteers!
Prøver å logge på en server, som jeg vet er online, men kommer ikke inn.
Det åpnes en konsoll med skrift, som ser slik ut: http://bildr.no/image/T0V6dmRR.jpeg
helt sikkert ikke en uvanlig feil, men noen som kan tenke seg hva det er? Listen med den røde teksten blir bare lengre og lengre, og det kommer aldri noen feilmelding
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Bumper denne. Noen som spiller?

Bruker selv cracket versjon, multiplayer funker uten problem i kombinasjon med Hamachi..

Eventuelt noen med gode tips?

Bump..

Mangeraretegn
Sist endret av A-haja; 29. desember 2013 kl. 20:11.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Prøvde å bare bumpe tråden, men det likte tydeligvis enkelte moderatorer dårlig.

Noen som spiller? Spiller selv på cracket versjon, fram til spillet kommer ut. Multiplayer fungerer helt utmerket via hamachi, spiller for øyeblikket alpha 6.1.
Om noen skulle være lysten på å spille med oss, send gjerne en PM!
Vi har kommet langt på en del nye bygg, men er absolutt åpen for å starte på ny med faste/regelmessige med-survivors!
Sist endret av A-haja; 11. februar 2014 kl. 17:42.