Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  68 31432
Sitat av Melcor Vis innlegg
Må si meg enig med Lima her, flere jeg kjenner som tror TG nesten bare er ett rus treff maskert som data party.
Vis hele sitatet...
Den har jeg faktisk aldri hørt før. At en tulleavis som VG skriver noe greier om rus på TG er virkelig ikke verdens undergang. Det blir feil hvis folk begynner å røyke inne på TG, det er jeg enig i, men hva er det store problemet med folk som bor på hotell og tar seg en nattings utenom TG?

TG blir ikke avlyst selv om noen blir markert med hund, og at TG er et rustreff maskert som dataparty ... kom ann, det er én artikkel i VG, 13stk av 5000 er så og si ingenting. At det kan tolkes som "rustreff maskert som dataparty" skjønner jeg ikke, og har heller aldri hørt det.

Og du må huske på at VG skriver om det som skaffer dem penger, hadde det ikke vært rus så hadde de skrevet om noe annet drit der. Om de ikke finner noe annet drit så hadde du nok ikke sett stort fra det. Det er tross alt VG det er snakk om.
Sist endret av Dos Equis; 28. mars 2013 kl. 17:43.
Sitat av Melcor Vis innlegg
Må si meg enig med Lima her, flere jeg kjenner som tror TG nesten bare er ett rus treff maskert som data party.
Vis hele sitatet...
Sitat av Lima Vis innlegg
Det at jeg har nykter under brukernavnet er mer for morro mot alle som reklamerer for at de ikke er det. Men det er bedre? Eller kulere?
Vis hele sitatet...
Til Melcor og Lima: Er det de som har med dop på TG som publiserer dette? Må vell strengt tatt spørre media om hvorfor de ikke gir TG annen publisitet.
Om du hadde samlet alle som drar på kommunemøter og stått der med bikkje, er jeg rimelig sikker på at noe det samme resultat hadde kommet frem.
Dessuten må de som TROR det er et rus treff maskert som et LAN begynne å tenke litt selv og bruke de hjelpemidlene de har til å undersøke ting selv. Hvordan skal det gå med folk om de tror bare på det de leser i Dagbladet&VG?? Makan!

Lima: Spurte ikke om grunnen til at det står nykter der. Men skjønner at du ser rett forbi om noen kommer med noe du ikke tror på, uansett kilde. Viss du leste rapporten jeg linket til kan du lese allerede i innledningen: "Smarte barn har større risiko enn andre for å bruke narkotika seinere i livet, konkluderer britisk studie. Sammenhengen er tydeligere hos jenter enn gutter."
Vet ikke om du er kvinne eller mann, men ut ifra avataren din ville jeg antatt du var kvinne, og da lurer jeg på hvor dette plasserer deg..
Ikke frekt ment, men kanskje litt morro å tenke på.

Dere minner meg om Jørgen Foss!
Sist endret av hala; 28. mars 2013 kl. 17:53.
5000(+-) deltakere, 13 stykk tatt for narkotika, noe som tilsvarer 0.26% av deltakerene.
Huff og huff, rustreff deluxe!
Sitat av Arkanor Vis innlegg
5000(+-) deltakere, 13 stykk tatt for narkotika, noe som tilsvarer 0.26% av deltakerene.
Huff og huff, rustreff deluxe!
Vis hele sitatet...
Jupp, de bare maskerer det som dataparty. Kabinettene du ser dem drasse inn er egentlig fullt opp med alt mulig. Kommer nok til å bli stengt ned når som helst.
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Jeg mener ikke det, men har hørt folk som snakker om det slikt.
Jeg selv mener ikke at det er galt om noen tar seg en jonas på hotellrommet, men ser helst at folk da hadde gjort dette på en slik måte at sjangsen for å bli tatt var så minimal som mulig. (mulig jeg motsier meg selv på ett par punkter, men får skylde på veldig lite søvn.)
Sist endret av 8bit; 28. mars 2013 kl. 19:19.
Sitat av Melcor Vis innlegg
Jeg mener ikke det, men har hørt folk som snakker om det slikt.
Jeg selv mener ikke at det er galt om noen tar seg en jonas på hotellrommet, men ser helst at folk da hadde gjort dette på en slik måte at sjangsen for å bli tatt var så minimal som mulig. (mulig jeg motsier meg selv på ett par punkter, men får skylde på veldig lite søvn.)
Vis hele sitatet...
Hvis det hadde vært normalt at folk trodde TG var et slags rustreff hadde det vært noe annet, og det er jo selvfølgelig dumt hvis folk tenker det, men det er virkelig ingen grunn til å trekke den konklusjonen.

Men da er vil vel forsåvidt enige, så lenge folk holder det utenfor TG og ikke har med seg noe av sakene inn så er det virkelig ikke et stort problem. Folk med spor etter rusmidler på seg vil en jo kunne finne de fleste plasser, TG er intet unntak. Hadde jeg sett bilder av en masse med ungdommer som sitter tura foran skjermen med fyrings over alt uten at crewet gjorde noe hadde jo jeg og reagert men det antar jeg ikke forekommer på TG.
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Sitat av hala Vis innlegg

Lima: Spurte ikke om grunnen til at det står nykter der. Men skjønner at du ser rett forbi om noen kommer med noe du ikke tror på, uansett kilde. Viss du leste rapporten jeg linket til kan du lese allerede i innledningen: "Smarte barn har større risiko enn andre for å bruke narkotika seinere i livet, konkluderer britisk studie. Sammenhengen er tydeligere hos jenter enn gutter."
Vet ikke om du er kvinne eller mann, men ut ifra avataren din ville jeg antatt du var kvinne, og da lurer jeg på hvor dette plasserer deg..
Ikke frekt ment, men kanskje litt morro å tenke på.

Dere minner meg om Jørgen Foss!
Vis hele sitatet...
Hvorfor du vinkler det inn på dette forstår jeg ikke. Jeg har ingen ting imot det. Har drevet med det selv og alle burde prøve det som de vil.

Det det handler om her er jo å ta det med seg på et rusfritt arangement med barn på.
Sitat av Arkanor Vis innlegg
5000(+-) deltakere, 13 stykk tatt for narkotika, noe som tilsvarer 0.26% av deltakerene.
Huff og huff, rustreff deluxe!
Vis hele sitatet...
Hvordan vet du at det ikke er fler, men bare ikke blir markert?
Sitat av vonSkien Vis innlegg
Hvordan vet du at det ikke er fler, men bare ikke blir markert?
Vis hele sitatet...
Det er 13 som er markert av narko hundene, og da fe vi stole på de.
Sitat av vonSkien Vis innlegg
Hvordan vet du at det ikke er fler, men bare ikke blir markert?
Vis hele sitatet...
Jeg sa aldri at det ikke var flere, jeg sa 13 stykk var tatt.

På den andre siden av saken, når 5000 mennesker fra forskjellige bakgrunner er samlet er det dømt til at en viss prosentdel bruker ulovlige rusmiddel, dette er ikke noe som er unikt for TG, det er bare sånn verden er.
Sist endret av anonym70908; 29. mars 2013 kl. 01:21.
Sitat av Dos Equis Vis innlegg
Den har jeg faktisk aldri hørt før. At en tulleavis som VG skriver noe greier om rus på TG er virkelig ikke verdens undergang. Det blir feil hvis folk begynner å røyke inne på TG, det er jeg enig i, men hva er det store problemet med folk som bor på hotell og tar seg en nattings utenom TG?

TG blir ikke avlyst selv om noen blir markert med hund, og at TG er et rustreff maskert som dataparty ... kom ann, det er én artikkel i VG, 13stk av 5000 er så og si ingenting. At det kan tolkes som "rustreff maskert som dataparty" skjønner jeg ikke, og har heller aldri hørt det.

Og du må huske på at VG skriver om det som skaffer dem penger, hadde det ikke vært rus så hadde de skrevet om noe annet drit der. Om de ikke finner noe annet drit så hadde du nok ikke sett stort fra det. Det er tross alt VG det er snakk om.
Vis hele sitatet...
Verdens Undergang, I see what you did there
Noen av dere som blei tatt? /:
Sitat av Lorenzo Vis innlegg
Noen av dere som blei tatt? /:
Vis hele sitatet...

Jeppsipeppsi, Jeg og bestekompisen ble tatt.

Vi hadde ikke røyka på 5 dager, også ja.

Blir mest sannsynlig ungdoms kontrakt med meg..
Men han har blitt tatt før, så han får bot,prikk og hele pakka..
ugh, den er kjip! hadde dere med dere stoff på TG? Eller var det kun lukt fra gammalt av?
Bikkja gikk rett forbi meg 2 ganger første dagen, uten at den merka noe. Hadde røyka noen timer før vi var på plass i samme klærne og alt.
Bikkja prøvde faktisk å markere på både meg og dama... Morsomt i og med at det eneste vi hadde som den var interessert i var en bolle med smågodt under pulten. Og hadde de sett meg i øynene hadde de vært nok så røde av søvnmangel, støvallergi og hundeallergi.
Sitat av ExCrack Vis innlegg
Jeppsipeppsi, Jeg og bestekompisen ble tatt.

Vi hadde ikke røyka på 5 dager, også ja.

Blir mest sannsynlig ungdoms kontrakt med meg..
Men han har blitt tatt før, så han får bot,prikk og hele pakka..
Vis hele sitatet...
Hadde dere noe på dere? Håper ikke dere tilsto bare fordi en hund markerte på dere. De vet jo ikke hva dere gjorde for 5 dager siden. Latterlig.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Kan fortelle om min erfaring. Fyrte hver dag under TG, selv natt til onsdagen og hadde ingen problemer med politiet. Da hundene kom første dagen gikk jeg rett og slett bare en liten tur. De var fortsatt der da jeg kom tilbake, men en hund gikk rett (1-2meter) forbi meg uten å markere. Jeg hadde dog helt rene klær første dagen.

Politiet sa også til media at de ville komme en dag til i løpet av helgen, noe de ikke gjorde. Tror dette bare er vanlig prosedyre for å få folk fra å fyre rett etter bikkja har vært i skipet.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av Snilepisk Vis innlegg
Helt fint, har ikke på meg, eller hadde på meg klær jeg har røyka i den siste uka, og hadde med meg null stoff eller utstyr inn i hallen.
Hilst på hund tre ganger.
Vis hele sitatet...
Du får KP fra meg *stolt*