Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1034 118345
Hah! Var sikker på at det var hodet mitt som skrudde opp lydnivået under «Banana phone» og at den ikke ble spilt høyere enn all annen musikk. Føltes som jeg lå der i en time og hørte på den drittsangen.
Haha, laget en timelapse av meg og vennene mine fra TG.
Den strekker seg fra torsdag formiddag til søndag morgen.
Sikkert uinteressant for alle andre, men verdt å poste den her for det.

http://www.youtube.com/watch?v=cEHR8S5S8iI
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Sitat av lordstian Vis innlegg
haha, det var gøy altså XD kan huske vi spillte den midt på natta og det var folk som lå og sov som ropte "HOLD KJEFT FOR !#£$"
Blir nokk anlegg til neste og så våkne folk til den vakre melodien av banana phone ^_^
Vis hele sitatet...
Oh my.... Er dere klar over hvor sinte søvnløse/sinnsyke nerder kan bli? o.O

Jeg hadde hvertfall TILTET om noen gjorde det gjentatte ganger kun for å være motbydelige mot andre... En ting er å dra en uskyldig spør på en kompis, en annen ting er å terrorisere randoms...

Trodde TG handlet om deet "sosiale" ikke VM i å være størst mulig rasshøl?

Jeg hadde hvertfall lagt stygge planer om en hevn de indvidene. Og den hadde de ikke glemt!

beklager moraliseringen, jeg bare fatter ikke poenget med slikt :P
Sitat av CHillZoNE Vis innlegg
Oh my.... Er dere klar over hvor sinte søvnløse/sinnsyke nerder kan bli? o.O

Jeg hadde hvertfall TILTET om noen gjorde det gjentatte ganger kun for å være motbydelige mot andre... En ting er å dra en uskyldig spør på en kompis, en annen ting er å terrorisere randoms...

Trodde TG handlet om deet "sosiale" ikke VM i å være størst mulig rasshøl?

Jeg hadde hvertfall lagt stygge planer om en hevn de indvidene. Og den hadde de ikke glemt!

beklager moraliseringen, jeg bare fatter ikke poenget med slikt :P
Vis hele sitatet...
Altså, hvis du har med monsteranlegg (hvilket er bra, var fin stemning med allsang på rekka i år) så klarer du ikke å la være å spille høy dritt klokka 6 om morgenen...
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Men må man absolutt bedrive dette kl 6 om morgenen? Ser ikke helt poenget med å plage 4950 andre stakkarer kl 6 om morgenen med allsang? Det kan liksom gjøres på hvilket som helst tidspunkt.
Mulig jeg begynner å bli gammel, bare fatter ikke det morsomme i andres lidelse ^^

Beklager at jeg gikk OT
Nå regner jeg med at de sitter i Partyzone og, da skal du vel ikke forvente mer
Sitat av CHillZoNE Vis innlegg
Men må man absolutt bedrive dette kl 6 om morgenen? Ser ikke helt poenget med å plage 4950 andre stakkarer kl 6 om morgenen med allsang? Det kan liksom gjøres på hvilket som helst tidspunkt.
Mulig jeg begynner å bli gammel, bare fatter ikke det morsomme i andres lidelse ^^

Beklager at jeg gikk OT
Vis hele sitatet...
Poenget er ikke å ødelegge for andre, men å ha det gøy selv. At sånt gjøres sent på natta har litt å gjøre med at det er da den beste stemninga kommer.
Sitat av CHillZoNE Vis innlegg
Men må man absolutt bedrive dette kl 6 om morgenen? Ser ikke helt poenget med å plage 4950 andre stakkarer kl 6 om morgenen med allsang? Det kan liksom gjøres på hvilket som helst tidspunkt.
Mulig jeg begynner å bli gammel, bare fatter ikke det morsomme i andres lidelse ^^

Beklager at jeg gikk OT
Vis hele sitatet...
Det var utrolig mange som var våkne, det er ikke lett å sove ettersom musikken aldri stopper, den er på helt til strømmen kuttes. Det er jo folk som spiller høyere enn freaksa.

Om man legger seg på tribunen, så ber man jo om bråk. Det er mange plasser der det er mye mer stille.
Sitat av Zumqlex Vis innlegg
Det var utrolig mange som var våkne, det er ikke lett å sove ettersom musikken aldri stopper, den er på helt til strømmen kuttes. Det er jo folk som spiller høyere enn freaksa.

Om man legger seg på tribunen, så ber man jo om bråk. Det er mange plasser der det er mye mer stille.
Vis hele sitatet...
Jeg hadde ingen problemer med å sove med den normale musikken i hallen. Men banana phone vekket meg 2 gamger. Den føltes spm den ble spillt 6 ganger så høyt som alt annet.
Sitat av etse Vis innlegg
Jeg hadde ingen problemer med å sove med den normale musikken i hallen. Men banana phone vekket meg 2 gamger. Den føltes spm den ble spillt 6 ganger så høyt som alt annet.
Vis hele sitatet...
Den bble jo det, haha
Sitat av Zumqlex Vis innlegg
Den bble jo det, haha
Vis hele sitatet...
tror de fleste er enige i at shitskids som spiller slike så tidlig på morgenen, rett og slett ikke er morsomt. Ikke bare er det surt fordi du våkner, men man ender opp med å være trøtt hele dagen fordi man ikke får sovet igjen etter man først blir vekket.
Cookie Monstah ^_^
Sitat av CHillZoNE Vis innlegg
Oh my.... Er dere klar over hvor sinte søvnløse/sinnsyke nerder kan bli? o.O

Jeg hadde hvertfall TILTET om noen gjorde det gjentatte ganger kun for å være motbydelige mot andre... En ting er å dra en uskyldig spør på en kompis, en annen ting er å terrorisere randoms...

Trodde TG handlet om deet "sosiale" ikke VM i å være størst mulig rasshøl?

Jeg hadde hvertfall lagt stygge planer om en hevn de indvidene. Og den hadde de ikke glemt!

beklager moraliseringen, jeg bare fatter ikke poenget med slikt :P
Vis hele sitatet...
var en tull da :P men var en gøy tanke der og da når jeg skrev det, men tror absolutt ikke jeg kommer til å gjøre det, siden jeg vet hvor irriterende det er når folk spiller dritt musikk (dj broiler som et godt eksempel )
Sitat av etse Vis innlegg
tror de fleste er enige i at shitskids som spiller slike så tidlig på morgenen, rett og slett ikke er morsomt. Ikke bare er det surt fordi du våkner, men man ender opp med å være trøtt hele dagen fordi man ikke får sovet igjen etter man først blir vekket.
Vis hele sitatet...
De spilte Banana Phone på hovedanlegget...
Sitat av Zumqlex Vis innlegg
De spilte Banana Phone på hovedanlegget...
Vis hele sitatet...
ah, spurte om dette tidliggere - men fikk svar om at folk spilte den. I så fall hater jeg de som sitter i styret -.- Forstår ikke helt poenget med at de skulle vekke alle sammen så tidlig på morgenen. Spesielt når det ikke skjedde noe på mange timer etter dette.
Sitat av etse Vis innlegg
ah, spurte om dette tidliggere - men fikk svar om at folk spilte den. I så fall hater jeg de som sitter i styret -.- Forstår ikke helt poenget med at de skulle vekke alle sammen så tidlig på morgenen. Spesielt når det ikke skjedde noe på mange timer etter dette.
Vis hele sitatet...
Jeg skjønner ikke poenget med at de skal spille musikk når det ikke skjer noe på scena, folk har jo med anlegg selv. og det var rett og slett forstyrrende og plagsomt, ivertfall så burde de ha skrudd ned bassen litt...
Sitat av StålSkuff Vis innlegg
Jeg skjønner ikke poenget med at de skal spille musikk når det ikke skjer noe på scena, folk har jo med anlegg selv. og det var rett og slett forstyrrende og plagsomt, ivertfall så burde de ha skrudd ned bassen litt...
Vis hele sitatet...
Litt? Kunne kjenne at organene mine ble kasta rundt inne meg når bassen kom...
Sitat av Zumqlex Vis innlegg
Litt? Kunne kjenne at organene mine ble kasta rundt inne meg når bassen kom...
Vis hele sitatet...
Var noe sånt ja.

Hva med de som satt i silent sone? jeg tror de hørte musikken ganske godt de og.
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Kan dere slutte å grine? Hvis dere ikke liker musikk så stikk på dreamhack da vel, der er det ingen som spiller random drittmusikk.

Banana phone er en klassiker på TG og arrangørene spiller den hvert år for å vekke folk. Ta det med et smil eller ihvertfall ta det opp med ledelsen istedetfor å sitte her og qq'e over at du ikke fikk sove. Sove kan du forresten gjøre et annet sted, eller så kan du spanderer på deg 20 spenn for ørepropper.

My two cents.
Sitat av Eplegutten Vis innlegg
Du får takke vennene dine som kom innom freakrekka og absolutt skulle ha tak i kremen og gaffateip, for å spyle deg ned
Vis hele sitatet...

Hæ?! Si hvordan dem så ut og om det var noen navn som ble nevnt.
Sitat av FatMan Vis innlegg
Kan dere slutte å grine? Hvis dere ikke liker musikk så stikk på dreamhack da vel, der er det ingen som spiller random drittmusikk.

Banana phone er en klassiker på TG og arrangørene spiller den hvert år for å vekke folk. Ta det med et smil eller ihvertfall ta det opp med ledelsen istedetfor å sitte her og qq'e over at du ikke fikk sove. Sove kan du forresten gjøre et annet sted, eller så kan du spanderer på deg 20 spenn for ørepropper.

My two cents.
Vis hele sitatet...
Delte de ikke ut gratis også?
Sitat av Erlnd Vis innlegg
Hæ?! Si hvordan dem så ut og om det var noen navn som ble nevnt.
Vis hele sitatet...
Om jeg ikke husker feil så var de nokså lave, så ut som 8-9.klassinger... mer vet jeg ikke, var vel en 3-4 stykk tilsammen
Sitat av Eplegutten Vis innlegg
Om jeg ikke husker feil så var de nokså lave, så ut som 8-9.klassinger... mer vet jeg ikke, var vel en 3-4 stykk tilsammen
Vis hele sitatet...
Sikkert lenny og den gjengen der. Går for øvrig i 1.klasse
Sitat av Pyromanic Vis innlegg
Sikkert lenny og den gjengen der. Går for øvrig i 1.klasse
Vis hele sitatet...

Om dere er sikre på noe, så hadde det vært bra. Må vite hvem jeg skal ta igjen på til neste år
Sitat av FatMan Vis innlegg
Kan dere slutte å grine? Hvis dere ikke liker musikk så stikk på dreamhack da vel, der er det ingen som spiller random drittmusikk.

Banana phone er en klassiker på TG og arrangørene spiller den hvert år for å vekke folk. Ta det med et smil eller ihvertfall ta det opp med ledelsen istedetfor å sitte her og qq'e over at du ikke fikk sove. Sove kan du forresten gjøre et annet sted, eller så kan du spanderer på deg 20 spenn for ørepropper.

My two cents.
Vis hele sitatet...
Jeg vill bare nevne at jeg ikke klager på selve musikken og volumet på musikken,(selv om det kansje høres sånn ut) men den extreme bassen contra diskant.
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Sannsynligvis jo. Poenget mitt er at det koster en femtedel av en burger å sove godt.
Sitat av StålSkuff Vis innlegg
Var noe sånt ja.

Hva med de som satt i silent sone? jeg tror de hørte musikken ganske godt de og.
Vis hele sitatet...
Joa hørte musikken fra scena bedre enn sitt eget headsettete på maks. Blir nok partyzone med anlegg neste år
Sist endret av robojot; 16. april 2012 kl. 23:34.
Hvis dere ikke har fått det med dere:
To panoramabilder fra The Gathering 2012:
http://thoreriklia.deviantart.com/ar...ma-2-294322426
og
http://thoreriklia.deviantart.com/ar...rama-294153921

Hah! Ser hylla mi på begge bildene.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Innslag om TG på Megafon NÅ! NRK Super

Edit 19:21 Og da var det ferdig. Synes faktisk det var litt artig å se. Regner med det blir lagt ut her ganske snart.
KSF
Androidist
KSF's Avatar
Sitat av Skateward Vis innlegg
Innslag om TG på Megafon NÅ! NRK Super

Edit 19:21 Og da var det ferdig. Synes faktisk det var litt artig å se. Regner med det blir lagt ut her ganske snart.
Vis hele sitatet...
Skal se på det når det blir lagt ut.
Sitat av N0RTHERNKILLER Vis innlegg
Skal se på det når det blir lagt ut.
Vis hele sitatet...
Ligger ute nå.
Sitat av Skateward Vis innlegg
Vis hele sitatet...
What tha fudge? Echuz jooo?
Sist endret av Bl4derunner; 3. mai 2012 kl. 20:27.
KSF
Androidist
KSF's Avatar
Den funker ikke her -.-
Sitat av N0RTHERNKILLER Vis innlegg
Den funker ikke her -.-
Vis hele sitatet...
word!

måtte avinstalere lvc plug-in, så spilte den av i random software.

Så ga jeg opp å streame på mitt überawsomehaxor 0.06mb's.