Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 3288
Hadde en noe annerledes MDMA opplevelse her forleden, og lurer på om noen kan ha opplevd noe av det samme, eller vet hva det kommer av.

Tok en litt uvisst mengde MDMA i løpet av kvelden, men tror det var rundt 0,5g. Den er litt annerledes enn den jeg er vant til fra før, litt mørkere (lakrisaktig) i fargen i motsetning til ren hvit.

Når den begynte å virke, var den litt treg, men når den først tok fart hadde jeg det gøy og alt var bra.

Så begynte jeg å merke halliser som om jeg var på flein. hallisene minnet meg om en kraftig flein tur. Var veldig merkelig, så ting som ikke var der, men som jeg faktisk trodde var der (som fugler på himmelen) osv.

Senere skulle jeg og kjærsten min legge oss. det var rolig og bare oss to. jeg hørte han si forskjellige ting (normale ting som gøy ikveld osv) som jeg svarte på. han reagerte siden han ikke hadde sagt noenting. jeg ble litt flau og forvirra, men det bare fortsatte og jeg svarte på refleks på denne stemmen jeg hørte som jeg trodde var kjæresten min sin.
Aldri opplevd å høre stemmer på denne måten før, har hørt ting inni hodet mitt som jeg er klar over er mine egne tanker, men denne gangen hørte jeg det like tydelig og klart som om det var noen som snakket til meg, og jeg vil ikke at noe sånt skal skje igjen. Noen som har opplevd noe sånt før? eller hørt om at det kan skje? nytt for meg i hvert fall...ekkel opplevelse.
0,5g med MDMA? Er det så rart?

Største dosen jeg har tatt, er 0.2g oralt. Mer enn nok for min del.

Men det kunne ha vært noe annet i MDMA'en, f.eks 4-MEC, mephedrone, PMA/PMMA, som også er kjent for halliser og samtidig gir en MDMA lignende rus.
Sitat av Muradi Vis innlegg
0,5g med MDMA? Er det så rart?

Største dosen jeg har tatt, er 0.2g oralt. Mer enn nok for min del.
Vis hele sitatet...
0,5g over en hel kveld er ikke en så syk dose.

Fikk du det som ren MDMA eller i knips/kapsler?
Er mulig at det var 2c-b oppi for eksempel.

Men dette blir riktignok bare synsing..
Sitat av Screwdriver Vis innlegg
0,5g over en hel kveld er ikke en så syk dose.

Fikk du det som ren MDMA eller i knips/kapsler?
Er mulig at det var 2c-b oppi for eksempel.
Vis hele sitatet...
Jeg trodde han tok 0.5g på engang jeg
Men man skal ikke se bortifra at det var blandet ut med 2c-x stoffer.
Trådstarter
Er det jeg mistenker, men umulig å vite hva. jeg kjøpte det som MDMA, ikke i kapsler.
Sitat av mimosah Vis innlegg
Er det jeg mistenker, men umulig å vite hva. jeg kjøpte det som MDMA, ikke i kapsler.
Vis hele sitatet...
Var alt bare pulver, eller var det noen litt større krystaller som måtte knuses?
Var det brun-grå-aktig?

Kan ha vært blanda med noe, selvom det ikke skulle forundre meg om du får halliser i form av lyd på ren MDMA.

Følte du det var en skummel ting?
Hvordan var teksturen på pulveret?

Edit, to late!

En mulighet kan vel vere MDA.
Sist endret av Legend.; 15. februar 2012 kl. 17:50.
Er blitt populært å selge methylone som MDMA.

Jeg skal ikke si noe sikkert, men mange jeg har snakket med som har gått høyt opp i dosene har opplevd en større grad av vrangforestillinger og svake halliser på methylone enn hva man "forventer" av noe som ved normale doser oppleves veldig likt som MDMA. Noen her som har samme erfaring med høye doser methylone?
Ofte når jeg er på vei ned fra MDMA og lukker øyne så går jeg "i surr" om det jeg tenker på og det som blir sakt rundt meg. Så hvis jeg prater med noen og lukker øyne bare bittelitt imens jeg prater med de kan jeg plutselig begynne å prate om helt andre ting, eller svare på spørsmål som ikke har blitt stilt. Hjernen blir rett og slett forvirra over hva som faktisk skjer og hva jeg "drømmer" om når jeg lukker øynene.

Kunne det ha vært noe sånt?

Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Er blitt populært å selge methylone som MDMA.

Jeg skal ikke si noe sikkert, men mange jeg har snakket med som har gått høyt opp i dosene har opplevd en større grad av vrangforestillinger og svake halliser på methylone enn hva man "forventer" av noe som ved normale doser oppleves veldig likt som MDMA. Noen her som har samme erfaring med høye doser methylone?
Vis hele sitatet...
Methylone er det det som ser ut som små hvite flak på en måte? Alså det er ikke verken pulver eller klumper. Noen her i Grenland som har prøvd å selge det som MDMA, mens andre har kalt det "China White".
Merket faktisk noe av det samme på en kompis forleden seøv, han blei heelt ute, ca en halgrammer hadde han vel fått i seg, men han var ikke i vår verden for å si det sånn! Snakket med seg selv, folk som ikke var der, hvis vi var heldige å få litt kontakt med han skjønte han ikke hvem noen av oss var, hadde null peiling på hvor han var, men han freaka aldri ut, var vel mest meg som ble nervøs da, de andre var jo oppe å umukig å få kontakt med.
Klarte heldigvis å få roa han ned å "skremt" han på rommet, dagen etter husket han ngeting!
Ingen av oss andre hadde noe i nærheten av denne opplevelsen, men var veeekldig bra krystaller!

Skal og¨så at dette var en som har tatt dette X antall ganger, så var ikke noe første tur.

Men denne var ikke svart, den var ganske beige brun, luktet ikke veldig mye, svei heller ikke noe særlig.
Sitat av vulcaN Vis innlegg



Methylone er det det som ser ut som små hvite flak på en måte? Alså det er ikke verken pulver eller klumper. Noen her i Grenland som har prøvd å selge det som MDMA, mens andre har kalt det "China White".
Vis hele sitatet...
Har sett methylone både som hvitt og beige. Den hvite har vært slik du beskriver, mens den brun/beige har vært mer kornete.
Det er ingenting som unormalt med å få merkelige opplevelser som stemmer i hodet på en så høy dose MDMA. Har selv opplevd å ha hele samtaler med folk som plutselig forsvinner foran øynene mine ved store doser.
Sist endret av fetter; 16. februar 2012 kl. 12:01.
Har vært oppi 500 mg på en kveld selv, og enkelte dropper har vært på såppas som 250. Noe som egentlig er altfor drøyt med tanke på vekten min (vil tro de fleste her veier dobbelt så mye som meg). Har aldri sett noe eller lagt merke til noe, dog. Men vet om flere som har helt merkelige reaksjoner. En kompis av meg sluttet å bruke det ettersom han alltid ble så utrolig fjern. Mens vi andre snakket om for eksempel universet kunne han bryte ut med "Hvaa...en gul sykkel? Nei, det var..hmm". Absolutt ikke tilstede i den virkeligheten resten av gjengen befant seg i.
Blir også helt rar etter en hard kveld med MDMA. Gikk rundt med en kompis i skikkelig drittvær sent på morgenkvisten en gang mens vi begge var godt på nedtur, vi snakket konstant hele veien før vi etter en stund gikk hvert til vårt.. Ringte han etter jeg hadde fått sovet ut dagen etter og ingen av oss huska hva vi hadde snakket om i de tre timene. Konkluderer med at vi sannsynligvis var i vår egen verden begge to og at samtalene våre ikke hadde noen form for sammenheng. Sikkert artig å høre på for de vi gikk forbi..
Etter den gangen har jeg ikke vært noe fan av store doser MDMA. Holder man det moderat er det dog kjempekos!
Husk at du var under effekten av rus, da merkelige ting som oftest skjer, det er ikke du som er gal i hodet.
2-cb gir en audiovisuell tripp som minner om flein.
Sitat av Klepto Vis innlegg
Konkluderer med at vi sannsynligvis var i vår egen verden begge to og at samtalene våre ikke hadde noen form for sammenheng.
Vis hele sitatet...
Hvorfor det?

Det er nok stor sannsynlighet for at det var både sammenheng og mening bak samtalen deres, dere bare husker det ikke.
Sitat av Legend. Vis innlegg
Hvordan var teksturen på pulveret?

Edit, to late!

En mulighet kan vel vere MDA.
Vis hele sitatet...
My thoughts exactly!
Har selv fått helt real stemmehalliser på Mdma og MDA i kombinasjon og ved større doser. Har også opplevd at musikken "henger igjen" lenge etter at jeg har kommet hjem fra party og det egentlig er helt stille rundt meg..
Ikke bare stemmer. Kan fint få psykoselignende tilstander ved høye (riktige :P ) doser.

Ganske artig å sitte ute i fjorden med fiskestanga i handa, mens folk på nachspillet der du egentlig befinner deg, prøver å få kontakt med deg


0.5g er ikke myemye. Ihvertfall ikke i forhold til hva som var vanlig for mange på 90-tallet. 15-20stk (spreke) runde var det en del som hadde for vane å putte i seg i løpet av en fest.

Men for folk som ikke er vant til å spise MDMA/MDA, er det mer en nok til å bli skikkelig fin.

Ca. like fin som han her kan jeg tenke meg:
http://www.youtube.com/watch?v=PIYN64FC-AY
Sitat av fetter Vis innlegg
Hvorfor det?

Det er nok stor sannsynlighet for at det var både sammenheng og mening bak samtalen deres, dere bare husker det ikke.
Vis hele sitatet...
Hovedsakelig fordi vi måtte hente oss inn igjen ca. hvert femte minutt fordi vi rota bort samtaleemnet. Vi gikk og snakket veldig engasjert om en ting, og så glemte vi hva vi prata om på et blunk og måtte begynne å prate om noe annet istedenfor. Vi gikk sånn i ca. 1-2 timer, ganske sær opplevelse å se tilbake på.
førstemann på månen
Jeg opplevde det der noen ganger også når jeg spiste mdma. Kompisen min var helt rå på det der. Tror det har noe med å gjøre at man er så sliten, siden det kommer på nedturen(mener samtalene). Tror ikke det er noe stress eller tegn på noe farlig, uten om det at hodet trenger hvile. Har pleid å sett på det som samme fenomen som de berømte "brillene".
▼ ... over en uke senere ... ▼
Litt artig fun-fact om å høre stemmer: Som vi alle veit har vi masse små hår inne i øregangene, de beveger seg ettersom de blir utsatt for lyd. Hos personer som faktisk hører stemmer så har det blitt gjort forskning hvor det har blitt kommet fram til at når testpersonene hører stemmer, så beveger disse hårene seg i øra .

Bare en morsom liten bi-fakta.
Når jeg begynner på oppturen er det akkurat som jeg får dotter eller vann i ørene. Helt utrolig irriterende men det er alltid det første tegnet.