Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 3984
Noen som vet om en bra, billig side jeg kan bestille fra? Gjerne med rask frakt, jeg har en stor fin bud som jeg vil få prøvd i vap'en før jeg røyker den opp Skal ha digital solid valve
everyonedoesit er utsolgt.
Sist endret av Kris2ffer; 15. februar 2009 kl. 16:51.
Hvordan fungerer dette med hasj? Altså slike fine brune klumper
Sitat av LoveToGrow Vis innlegg
Vis hele sitatet...
jøss
var innom cropshop men fant ingenting første gang. takk.
Sitat av Lebowski Vis innlegg
Hvordan fungerer dette med hasj? Altså slike fine brune klumper
Vis hele sitatet...
Min erfaring er at det funker helt fint med hasj i Volcanoen, men at man merker bedre forskjell på dårlig og god hasj en med vanlig røyketeknikk. Både smaks- og effektmessig.
Sist endret av DeMenT; 15. februar 2009 kl. 19:28.
De har Volcanoen på weedshop, tok 3 dager og få ifra pakken min fra weedshop.
fette-oints dyrt da desverre.
▼ ... over en uke senere ... ▼
http://www.vapefiend.co.uk/epages/es115421.sf

Så støtter du et veldig bra podcast-samfunn i tillegg.
Digital nomade
trippy's Avatar
Man kan da lage sin egen av en lyspære kan man ikke? Det er da samme konsept med og varme opp hasjen/pot'en?
Hvis du prøver bare vær forsiktig og fjærn allt av støv og lignende som ligger inni pæra.
Husker jeg røyka på en sånn på BCMP (British Columbia Marijuana Party) i Vancouver i fjor. Helt konge vaporizer, anbefales på det varmeste.

Jeg SKAL ha en sånn før eller siden! Kanskje når jeg blir pensjonist ellerno, hihi
Å mekke av lyspære er ikke det samme, da man trenger nøye kontroll på temperaturen.


Vapo er digg, men Volcano er den eneste som duger imho.