Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1359
I går i ni tiden på kvelden tok jeg først 6 Hawaiian Baby Woodrose Seeds.
Har hørt at man skal skrape av skallet utenpå men det tok jeg meg ikke tid til, prøvde,men vanskelig gitt.
Så jeg tok en hammer og delvis knuste de og skrapte av kjernen på de bitene jeg fikk til, over i et glass med vann.
Jeg fikk jo ikke med hele kjernene så jeg tok like så godt to til på samme måte,over i glasset med vann.
Litt etter tok jeg to frø til og knuste de helt og spiste de isteden.

Så satt jeg meg å ventet, og ventet. Klokka tre gav jeg opp og gikk å la meg, ikke kjent noen ting.

Hva gikk "galt"? :-)

Skal det kanskje ikke blandes med vann? Eller?
Hvis det er vann fra krana er det muligens klor i vannet. LSA (virkestoff i HBW) blir drept av klor.

Ble du kvalm av å ha i deg dritet btw?
Trådstarter
18 2
Nope, kjente overhode ingenting. Hm kan hende det var vannet ja. Syns å huske jeg har lest noe om det med vann fra kran, men var usikker på om det var rett så prøvde :-) Men da går jeg utifra at det var det.
husker når jeg testa det her for 8-9 år siden, da lot jeg frøene stå i et glass med vann i 24 timer før jeg drakk. funka da hvertfall
Trådstarter
18 2
Vann fra springen?
Det har ikke noe å si at det er vann fra springen. Det skal jo drikkes med en gang uansett, og magesekken innholder da langt flere kjemiske trusler enn et glass med vann.

Det var Shulgin som skrev at LSD brytes ned i kontakt med klor i boka TIHKAL, og så har dette logisk nok blitt overført til LSA og andre ergotalkaloider gjennom diverse nettfora. Da snakket han imidlertid om oppbevaring av stoffet over lengre tid, ikke en "rett i koppen"

Selv har jeg oppbevart LSD i springvann i flere måneder uten å merke noe svinn i effekten, men det kan jo tenkes at jeg har eksepsjonelt lite klor i vannet mitt da..
Sist endret av mentalmelt; 15. juni 2008 kl. 13:54.
Eller kansje det ikke var HBW-frø du hadde fått?

Kansje det var bøff :O
Sist endret av mr 50-50; 16. juni 2008 kl. 17:59.
Kanskje du hadde masse mat i magen, og at det forsinket effekten såpass at du ble rusa når du la deg, i søvne??

Hehe.. Tja.. Uansett, kan være du har toleranse av en eller annen grunn, for jeg spiste 9 av disse frøene for ikke så lenge siden, og trippet villt rett og slett..!

Er en liten sjangse for at det er som mr. 50-50 sier; det kan ha vært bøff, evt. dårlige frø fra web-leverandør el. lignende.
Kanskje du rett og slett trenger fler. Kan jo også hende at du har blitt påvirket, men i en så liten grad at du ikke merket stort. Selv fikk jeg helvettes mindfuck av 8stk og tilbrakte ørten timer sittende å deppe.

Kan også hende du fikk noen frø leverandøren har hatt på lager lenge.
LSA er visst et ganske ustabilt stoff, og vil gradevis bli brutt ned ved lagring. Så om du har fått gamle frø så kan de ha veldig lavt innhold av LSA. Om dette er grunnen er egentlig bare spekulasjon fra min side, men leste noe om dette på everyonedoesit.com sitt forum.

Spiste selv en boks med disse: http://everyonedoesit.com/online_hea...ProductID=3241 i helga, og det var absolutt nydelig. De inneholder Baby Hawaiian Woodrose.

Spiste alle fire pillene, og ventet. Etter ca en halvtime ble jeg kraftig kvalm, og følte et generelt ubehag, og begynte da å angre litt på at jeg hadde spist de.

Etter enda en halvtime begynte jeg å føle at det var "noe som skjedde", uten at jeg helt kunne plasere følelsen. Kvalmen begynnte nå også å gå bort.

T + 1T 30M Var jeg lett trippet, og bestemte meg da for å røyke en joint. Og det var absolutt en god ide! Jointen må ha utløst en synergi-effekt av noe slag, for rett etter jeg hadde røyka jointen ble jeg plutselig veldig trippa, ting begynte å smelte litt, rette flater ble fargelagt og jeg så ganske mye rart i sidesynet. Fikk også temmelig fete CEV's.
I tilegg til dette følte jeg en enormt god euforisk følelse i hele meg. Jeg var i hærligste trippehimmel i flere timer, før effekten begynnte å dabbe av og jeg gikk og la meg. Ingen insomnia eller andre negative effekter, bortsett fra at jeg følte meg ganske fjærn hele dagen etter også.

Så Trip-E var ihvertfall jævlig bra.
Men ha noe å røyke på (cannabis eller spice) og ta noe kvalmereduserende, som f.eks ingefær før du tar pillene.
Sist endret av snixz; 16. juni 2008 kl. 18:54.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sitat av mentalmelt
Det har ikke noe å si at det er vann fra springen. Det skal jo drikkes med en gang uansett, og magesekken innholder da langt flere kjemiske trusler enn et glass med vann.

Det var Shulgin som skrev at LSD brytes ned i kontakt med klor i boka TIHKAL, og så har dette logisk nok blitt overført til LSA og andre ergotalkaloider gjennom diverse nettfora. Da snakket han imidlertid om oppbevaring av stoffet over lengre tid, ikke en "rett i koppen"

Selv har jeg oppbevart LSD i springvann i flere måneder uten å merke noe svinn i effekten, men det kan jo tenkes at jeg har eksepsjonelt lite klor i vannet mitt da..
Vis hele sitatet...
+ at mesteparten av kloret i vannet forsvinner etter ca. 24 timer
Jepp =) Men kun hvis vannet får stå og lufte seg slik av gassen slipper ut..