Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 4738
Hei.
Jeg bor på en internatskole i sverige for tiden.Vi på internatet er festgale mennesker men desverre går det securitas vakter her på kveldene å de nøler ikke med å blåse om mistanken er der. "Student veckan" nærmer seg med stormskritt å 3klassingene tilbringer den uka på å drikke konstant.

Dette er noe jeg også vil bli med på å tengte da å stille et spørsmål. Pisseprøver kan lures, biler kan stjeles, dører kan dirkes men er det et sett å lure en alkomåler på?
Jeg har hørt at man kan suge på aktivt kull før man blåser som da viser negativt på maskinen men er litt usikker på den myten å vil ikke risikere å bli avstengt. Maskinen er digital.

Mvh rotskrot
mythbusters har testet dette, og de kom frem til at ingen av mytene stemte. Du kan jo begynne med å se den episoden og se hva du ikke trenger å prøve.
Hva med å puste innover istedenfor å blåse utover? hehe
Det ser jo securitas vaktene.
Sitat av battlecaT
Hva med å puste innover istedenfor å blåse utover? hehe
Vis hele sitatet...
Veldig smart idè da! Det blir jo ikke oppdaget med en eneste gang.
Alkoholisert gamer
Hva med å ikke drikke?

Eller du kan hoppe ut et vindu hvis securitas kommer (husk å lande på nakken, da er det størst sjangse at det går bra)
Sist endret av ekoli; 1. april 2008 kl. 07:03.
Beklager mann.. Har sett mye på dette.. Har sett på mythbusters og lest masse på internett.
Det er rett og slett ingen metode å lure den.

Det eneste du kunne gjøre er å buffe en alkotester og se om det er noen svakheter med den..
Hvis du blåser sakte og ikke lenge så gir den ikke utslag og han vill be deg om igjen. Du gjør det samme igjen og sier du blåser så bra du kan. Den vill fortsatt ikke gi utslag før du blåser med gjevn styrke lenge. Dette skjedde med meg og en kompiss. Han var en idiot på å blåse og etter vakta hadde byttet ut 6 rør gadd han ikke mere og sa greit. Jeg gjorde det samme og ingen utslag.
Dette kan seff varierer på hvordan alkometer det er.

Men for at den skal gi utslag må du blåse gjevnt i kansje 10 sek.
har dere ikke lov og drikke?
hva skjer så om dere blir tatt?
Sitat av niklasf16
Det eneste du kunne gjøre er å buffe en alkotester og se om det er noen svakheter med den..
Vis hele sitatet...
Hva med å kjøpe?