Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 4685
Jobber til 16/17 alle hverdager, men vil ha mer penger og jeg har mer å gi. Noen forslag til hva man kan gjøre noen timer etter hovedjobben er ferdig? både svart og hvitt arbeid
Hva jobber du med nå? Har du noen skills? Kanskje starte eget foretak, da det å jobbe på timelønn gir begrensede inntjeningsmuligheter
snakker vi svart så noen planter i skapet e.l.

veldig god profitt og sånn jeg ser det så gjør du en liten tjeneste for landet, da du kan tjene på å tilby noe folk uansett får tak i, men via mange smådyrkere så tenker jeg man virkelig kan sette kjepper i hjula for organiserte kriminelle og hva de finansierer med massiv import/smugling...
Sitat av Munted Artist Vis innlegg
snakker vi svart så noen planter i skapet e.l.

veldig god profitt og sånn jeg ser det så gjør du en liten tjeneste for landet, da du kan tjene på å tilby noe folk uansett får tak i, men via mange smådyrkere så tenker jeg man virkelig kan sette kjepper i hjula for organiserte kriminelle og hva de finansierer med massiv import/smugling...
Vis hele sitatet...
Er det det eneste tipset du har? Jeg ser du råder folk til å bli cannabisdyrkere annenhver uke.
Sett bort fra at du faktisk oppfordrer til lovbrudd så skal du drive ganske stort og organisert før du det blir noe særlig profitt.
Det er også stor risiko både for å bli tatt og under selve dyrkingen, plutselig får du soppangrep og du står uten avling de neste 4 månedene.

Har du i det heletatt regnet på det?
Altså, alt fra strømforbruk og oppstartsutgifter til timer du bruker på dette?
Hvis du vil tjene mer på sikt så anbefaler jeg at du skaffer deg høyere utdanning, enten på deltid eller fulltid. Man får også i underkant av 50k ekstra i året i stipend.
Vet ikke hva du jobber med nå men en bedre betalt jobb kan jo være noe?
Nattevakt på hotell i helgene er jo passe chillern. Kan fint rocke inn en 10timers vakt på fredag og lørdag. Enkle penger det, kan fint sitte i resepsjonen og se film hele vakta.
Ellers så er det jo service-bransjen som har flest muligheter på kveldstid; alltid en mulighet for å stå i butikk og selge stuff eller kjøre oppvaskmaskin for en restaurant.
Synkende
sinkpad's Avatar
Trådstarter
Sitat av Fiyah Vis innlegg
Hvis du vil tjene mer på sikt så anbefaler jeg at du skaffer deg høyere utdanning, enten på deltid eller fulltid. Man får også i underkant av 50k ekstra i året i stipend.
Vis hele sitatet...
Har bachelor og studerer på siden nå, men kun noe som er interessant for meg og vil ikke gi meg ekstra spenn. Er dog snart ferdig så tenker fylle tiden med mer jobb da. Søker forøvrig etter andre jobber nå også, men av grunner er det ønskelig å jobbe her til neste sommer minst, så jobb ved siden av kan passe frem til da i det minste

Sitat av smetti Vis innlegg
Hva jobber du med nå? Har du noen skills? Kanskje starte eget foretak, da det å jobbe på timelønn gir begrensede inntjeningsmuligheter
Vis hele sitatet...
Har eget foretak, hadde faktisk glemt det. Kan se an muligheter for oppdrag der! Er ganske krevende har jeg erfart tidligere, men har alltid levert mer enn jeg har fått betalt for så er nok min egen feil at det har føltes så slitsomt. Takk for svar så langt folkens, trengte bare høre noen forslag fra andre enn meg sjæl
Sist endret av sinkpad; 11. oktober 2019 kl. 14:57. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.