Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 515
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Hei. Jeg har vært tungt narkoman.

Har prøvd å bli nykter mange ganger og delvis klart det uten medisiner.

Etter flere år rusfri og do. Familiefar sprakk jeg. Jeg valgt å begynne på sobuxone film.

Det hr hjulpet meg stort, men lurer litt på langtidsvirkninger.

. Har fått ganske mye og prøver å trappe ned litt. Hr gått fra 20mg daglig til å klare meg på 12-16mg.

Tør. Ikke å. Si fra til lar fordi da justerer de dosene mine ned og jeg mister medisin jeg kanskje trenger seinere.

Hvordan er reglene for at jeg oppbevarer lovlig ekstra sobuxone keg har resept på.

Hvor straffbart er det om jeg hjelper en venn som er dårlig med å gi bort eller selge noe ekstra sobuxone jeg har..

SpArer jo en god del og vet at en filmstripe på 8mg kan gå for 400kr eller mer.

Disse kan også injiseres, men iom jeg vil slutte spiser jeg de som jeg skal å tuller ikke med noe rusmidler lengre.


Gøy å høre hva dere tenker.


Merker faktisk ikke så stor forskjell om keg tar 20mh eller 12 mg. Føler meg faktisk ofte bedre på lavere doser
Anonym bruker
"Sjuk Basilisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
400 kr for 8 mg??? Hvor i huleste i landet er dette? Vet at 8 mg subutex ( som er mye mer ettertraktet en suboxone) går for 100,- i mine trakter. Så det tallet hørtes helt vilt ut.

Hva mener du egentlig får du medisiner av LAR og på resept?

Blir du tatt i å selge medisinen din videre vil du miste henteavtalen din og du vil mest sannsynlig måtte hente medisin hver dag .
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Trådstarter
Såpass jam ja ikke vært det. Ja på bygdene går de for det. På dark nett gikk 4mg Sobutex forn300-500kr en stund. Er svinedyrt.

Er selv vant til danske priser på 25kr pr 8mg og i Oslo på max 100kr prn8mg. Men på bygda er ikke 400 kr så uaktuelt nei...

Men tror ikke jeg gidder å kødde med det, bare tenkte at kan man selge 8mg for 400kr 6 ut av 7 dager i uka har man en biinntekt på 136.000kr i året. Helt sykt.

Men kan ikke tulle med sånt pga familie og andre ting. Er rehabilitert men dog fortsatt ikke 100% siden jeg fortsatt kan få sånne ideer av og til. Heldigvis er det et godt stykke fra tanke til handling.

Legger denne død. Men lurer på langtidsvirkninger på dette uten skden misbruk. Har vårt flink gutt i 1. 5 år i strekk.

Og før det har jeg vært nykter 4 år så kan ikke være så ikke. Været for tennene.

Nå får man en sprøyte i USA som bhg older i enten 1 uke eller 4 uker. Veldig greit. Skal søke om det med en gsng man kan. Så slipper man masse styr med å ta medisiner hver dag og sparer tennene.

Tror problemet til msnge misbrukere er at de må medisinere seg med en gsng de våkner, hadde vi sluppet det hadde vi kommet oss enda lengre vekk fra den gsmle selvmedisnerende tankegangen mange av oss hadde og har.
Sist endret av PapaMarathon; 27. januar 2019 kl. 18:06. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.