Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 1885
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Har skutt alt mulig dere kan tenke der.
Vet en del om dette og kjenner alt for godt til fordeler/ulemper (farer) ved dette, men det er min kropp!


Jeg trenger hjelp.

Jeg blandet inholdet i kapselen, 20mg Instant relase xyconde fra actavis, i et glass, men 1,5 ml vann!
Jeg ventet litt, rørte godt rundt, ventet litt og rørte igjen.
Deretter filtrerte jeg to ganger gjennm t frskejllige sigarett filtre.

Etter dette ssatt igjen med et sted mellom 1,4ml - 1,5ml oxycodnevann.

Jeg satte dette i en blodåre med en jevn hastighet på ca 10 sekunder før den var tom.

Problemet mitt var at jeg ikke fikk det minste rush, dog heller ingen rus jeg kunne merke.

Har jeg gjort n feil ?

Jeg spiste 10mg til frokst g hadde litt ekstra godt humør hele dagen og litt rotete ( ikke rusa, men smått beruset)


Det skal siet tolleransen min er veldig lav for øyeblikket. 40mg morfin IV får meg i fin form og får definitivt et lite rush av, ikke noe ekstremet, men føler meg god i formen avv det og etter 3 omgång med 40 mg ila dagen kan jeg slite med å holde øynene åpne.


Håper noen her kan si ne om jeg har gjort noe feil, om tablettene er blandet med oe anti-missbruk stff, eller om mekke prsessem ,in er feil.


Snyhow. ha enn flott natt. Håper jeg får noen vettuge svar.

Moralprekener er hertelig velkmmen, men det er en grunn til jeg ikke har brukt noep å 8 mnd og det er også en grunn tl jeg skyter små menger nå og hekker ikke har tenkt til ghøre dettte mer ennet par dager nå-


Peace!
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Nei sliter med det samme, Oxycodone Actavis 20mg kapsler. Prøvd å mekke på alle mulige måte jeg kan, men ikke noe funk. tror det beste bare er å spise dem ;(