Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2415
Aner virkelig ikke hvor jeg skal poste denne, synes beach cruisere er jevlig fett, men den shipper ikke til norge, hadde tenkt å bygge en el-sykkel av den sykkeln under, noen som vet av en plass der man kan bestille slike til norge? for samme pris. Takk for svar

http://www.amazon.com/gp/product/B00...f_rd_i=desktop
idkdude
FlowerExploder's Avatar
Trådstarter
svarer på min egen tråd, den typen beach cruiser til norge virker helt umulig, finner ingen nettsider.
Den sykkelen er nok ikke spesielt godt egnet uansett. Den har ikke forbrems, bare bakbrems.
idkdude
FlowerExploder's Avatar
Trådstarter
Sitat av Fekillix Vis innlegg
Den sykkelen er nok ikke spesielt godt egnet uansett. Den har ikke forbrems, bare bakbrems.
Vis hele sitatet...
Den er jævlig sexy da
Den typer beach cruiser er ikke lovelig i norge, alle sykler må ha to bremser:
§ 4.Bremser
1. Sykkel skal ha minst to separate bremser, som er slik at bremsingen kan kontrolleres og sykkelen kunne stanses på sikker, effektiv og hurtig måte.
2. Den ene bremsen skal virke på forhjulet og den andre på bakhjulet.
3. Betjeningsinnretningene (håndtak, pedaler) skal virke uavhenging av hverandre. Den må kunne brukes med begge hendene på styret.
Vis hele sitatet...
idkdude
FlowerExploder's Avatar
Trådstarter
skjønner, finnes det noen plass man kan kjøpe billige beach cruisere som man kan bestille til norge da? sikkert ikke, er det slik at de ikke frakter til Norge fordi de ikke har lov? har jo tenkt å bygge om sykkelen som sagt.

er sykkel lovene i Svergie de samme som i Norge?
Sist endret av FlowerExploder; 29. november 2015 kl. 21:12. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Hvorfor bestille fra utlandet? Finnes det ikke gode nok cruisere i Norge?
Om du bestiller fra nettet, så blir det mye utgifter på frakt, toll/mva.

Mitt tips er å heller finne en brukt cruiser på finn, for å deretter legge mer penger i EL-delen.