Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 3395
Har lyst til og lakere om en softgun jeg har og lurer på om noen av dere vet om noe billig, men ok spraylakk som sitter på plast. Noen deler av pistolen er svart plast og noen er hvit plast som er lakert sølv fra fabrikanten. Må jeg eventuelt pusse vekk sølvlakken eller vil ny lakk feste seg? Når det kommer til farge tenker jeg svart og gult.
Edit. Kan legge til at jeg bor i Akershus så om det er noen butikker i Oslo som har så kan jeg lett komme meg dit.
Sist endret av Doktor Hodebry; 2. august 2016 kl. 09:06.
Du må bruke sandpapir på hele pistolen og deretter grunne denne før du vil få et godt resultat. Hvor dette gjøres billig aner jeg ikke.
Jeg vil tro at vanlig hobbylakk på sprayboks fra Biltema, Clas e.l. gjør jobben, men det er nok lurt å gjøre som Mozzie foreslår for å få lakken til å sitte ordentlig.
Gammeldags
Doktor Hodebry's Avatar
Trådstarter
Takker for tips. For ta meg en tur ned på Clas Ohlson.
Vinylspray fungerer bra på plastikk.
Hør med www.mtncans.no eller www.oft-shop.no.

Ikke kjøp spraymaling hos Biltema osv, den malingen er ikke noe god, og den er dyr.
Anbefaler plasti-dip. Det er nok det beste billig alternativet til plastik. Google det
Gammeldags
Doktor Hodebry's Avatar
Trådstarter
Takker for alle tips. Tokk meg en tur og endte med crc primer og lakk fra Clas Ohlson.
viktig at du bruker plastgrunning, denne er litt mer fleksibel enn vanlig grunning, slik at lakken ikke sprekker opp.