Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1385
Anonym bruker
"Flink Nise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
hei alle medfreakere
presterte pissefjern igår å stoppe en huske med beinet på en helt idiotisk måte, og fikk en ganske solid forstuelse i ankelen , så nå ser det ut som om sofaen og senga (kanskje stolen på en god dag) blir nyeoppholdsplassen i hvertfall en uke

problemet er at jeg allerede etter en time med serie titting idag kjenner at jeg har maur i beina... jeg har ikke noe diagnose adhd/add, men sliter ganske med å sitte stille og hodet går.. sånn typ kontinuerlig...
har ritalin som gjør at jeg setter hodet ganske i sjakk, men det gjør jo ikke akkurat at jeg har lyst til å ligge i ro. har alprazolam og / eller rivotril liggende også, vil det å blande disse to være helt idioti?

ellers noen andre tips til å ta det lungt uten å gå på veggene? røyker ikke tjall!
Å ikke være tilfreds med dager fylt av netflix skal du ta som et godt tegn. Du trenger nok stimuli noen hakk over, og det finnes mange gode muligheter. De aller beste krever tålmodighet til å begynne med, men det tar kort tid før du får utbetalt uendelig glede.

Kunne nevnt mange alternativer, men skal gi det beste jeg kommer på(av ting du jeg antar du ikke har gitt en sjanse).

- Akrylmaling på lerret! Utstyr til dette får du på hobbybutikker til en latterlig billig penge. Du får maling, pensler og div utstyr til under 200. Lerret kommer an på størrelsen, men til å starte med er det kjekt med størrelser du har tålmodighet til å utfylle. 300 for alt du trenger, tror ikke du trenger å bruke mer enn det til å starte med. Muligens mye mindre. IKKE sikt høyt! Du kommer ikke til å male pikene på broen første dag, men som nybegynner finner man utrolig mye stimuli i å kun blande farger og eksperimentere med pensler og se hvordan de oppfører seg. Etter kort til vil du få "aha-opplevelser" og innse hvor mange muligheter man har med maling, uten at man trenger årevis med erfaring. Hvis du virkelig kicker på opplevelsen kan du faktisk skape noe etter kort tid, definitivt før du er på beina igjen. Men.. Ikke sikt høyt til å starte med! Kun lek og eksperimenter

Kan gi noen flere tips, uten å utdype:

Sjakk via nett: Lichess og chess.com har gode apper, og legger til rette for et spill som regelrett kan ta over livet ditt dersom interessen blir stor nok. Dog på en helt annen måte enn dopamin-boosterne som produserer av EA og Blizzard. Sjakk er et "sunt" spill, som for meg en stund var å regne som filosofi og kunst.

Musikk instrument: Regner med du har vært borti dette før, så trenger ikke utdype noe særlig. Gevinsten ved å komme i gang å lære basics er du sikkert også kjent med.

Sitat av subscribe Vis innlegg
Å ikke være tilfreds med dager fylt av netflix skal du ta som et godt tegn. Du trenger nok stimuli noen hakk over, og det finnes mange gode muligheter. De aller beste krever tålmodighet til å begynne med, men det tar kort tid før du får utbetalt uendelig glede.

Kunne nevnt mange alternativer, men skal gi det beste jeg kommer på(av ting du jeg antar du ikke har gitt en sjanse).

- Akrylmaling på lerret! Utstyr til dette får du på hobbybutikker til en latterlig billig penge. Du får maling, pensler og div utstyr til under 200. Lerret kommer an på størrelsen, men til å starte med er det kjekt med størrelser du har tålmodighet til å utfylle. 300 for alt du trenger, tror ikke du trenger å bruke mer enn det til å starte med. Muligens mye mindre. IKKE sikt høyt! Du kommer ikke til å male pikene på broen første dag, men som nybegynner finner man utrolig mye stimuli i å kun blande farger og eksperimentere med pensler og se hvordan de oppfører seg. Etter kort til vil du få "aha-opplevelser" og innse hvor mange muligheter man har med maling, uten at man trenger årevis med erfaring. Hvis du virkelig kicker på opplevelsen kan du faktisk skape noe etter kort tid, definitivt før du er på beina igjen. Men.. Ikke sikt høyt til å starte med! Kun lek og eksperimenter

Kan gi noen flere tips, uten å utdype:

Sjakk via nett: Lichess og chess.com har gode apper, og legger til rette for et spill som regelrett kan ta over livet ditt dersom interessen blir stor nok. Dog på en helt annen måte enn dopamin-boosterne som produserer av EA og Blizzard. Sjakk er et "sunt" spill, som for meg en stund var å regne som filosofi og kunst.

Musikk instrument: Regner med du har vært borti dette før, så trenger ikke utdype noe særlig. Gevinsten ved å komme i gang å lære basics er du sikkert også kjent med.
Vis hele sitatet...
Alle disse tipsene vil kunne gi deg samme effekt som rivo og div benzo, men samtidig eksludere muligheten for å lære noen av de. Kjenner flere benzohuer som er helt rå musikere og malere, men benzoen kom lenge etter ferdighetene var satt. Gjør deg sjøl en tjeneste å ikke kjør rivo mot kjedsomheten, det vil antageligvis kun gjøre behovet for stimuli umulig å fylle.
Sist endret av subscribe; 11. november 2020 kl. 12:14. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
hei alle medfreakere
presterte pissefjern igår å ....
Vis hele sitatet...
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
røyker ikke tjall!
Vis hele sitatet...
What?
Sitat av brennesle Vis innlegg
What?
Vis hele sitatet...
Vi vanlige folk er fjerne i ny og ne selv om vi ikke røyker tjall.
Hør på forskjellige beats og skriv en låt
Anonym bruker
"Harm Fjellrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis du ikke har adhd vil jo ritalinen gjøre deg mer energifull og rastløs så dropp den. Anbefaler ikke å spise rivotril og benzo i flere uker til du er frisk i beinet men om du absolutt må så ta 1/4 eller 1/2 rivotril annenhver dag. Det viktigste handler om å akseptere at du ikke kan gjøre noe annet enn å ligge i ro og ikke tenke på hvor kjedelig det er eller alt annet du skulle gjort. Tenk på de med kronisk sykdom som lever sånn år etter år. Noen uker holder du ut!
Anonym bruker
"Gul Fossegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du spiser tabletter som rivotril men røyker ikke tjall? Kan det være røykings gir deg for mye angst og at det er noe du sliter med i hverdagen generelt? På tide å finne et spill som kan ta over hverdagen kanskje? Anbefaler det nye RPG-spillet Genshin Impact. Helt utrolig kult spill med mulighet for multiplayer, og i tillegg er det helg gratis! Da burde du ha noe å gjøe en god stund!
Har du prøvd små doser ritalin? Jeg har heller ikke add/adhd men små doser amf gjør meg roligere i hodet å kroppen enn benzo, tjall eller noe annet. Kanskje samme med ritalin?
R.i.p 23.04.2021
Mmorpg! Blir du først hektet på det så er det aldri mer ut