Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1595
Anonym bruker
"Arbeidende Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
På onsdag tok jeg 4mg Alprazolam , på torsdag 6mg , på fredag tok jeg 8mg Alprazolam , og idag har jeg tatt 10mg Alprazolam !!!

Er det noe farlig å bare ta 2-3 mg imorgen osv med tanke på om jeg får abstinenser av å ha tatt 10mg en dag bare?

Har jeg fått økt toleranse? Blir vel ikke avhengig av 10mg av å bare ta det en dag eller?

Det er Ksalol det er snakk om btw.

Takker for svar
Du får ikke abstinenser hvis du kun har brukt det i tre dager.
Og nei, det er ikke farlig å ta 2-3 mg i morgen.
Anonym bruker
"Arbeidende Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av hestpåpinne Vis innlegg
Du får ikke abstinenser hvis du kun har brukt det i tre dager.
Og nei, det er ikke farlig å ta 2-3 mg i morgen.
Vis hele sitatet...
Mente mer at spørsmålet var , jeg har tatt 10mg idag , kan jeg ta 2-3mg imorgen uten å få abstinenser eller nevneverdig toleranse?
Sitat av TrippieHippie Vis innlegg
Ja
Vis hele sitatet...
Ja til hva eksakt?
Nei, du får ikke abstinenser etter noen få dager. Men pass på for du blir veldig fort hekta på benzo, fortere enn du tror. Har vært der selv. I løpet av våren og sommeren i år tok jeg mellom 10 og 20 stk 1mg Xanax om dagen, da tilgangen tok slutt satt jeg igjen med abstinenser som jeg ikke unner min verste fiende. Måtte kontakte lege og ble satt på nedtrapping med Vival. 100mg(!) om dagen til å begynne med, deretter minsket de med 10mg hver uke. Nå er jeg nede på 10mg Vival daglig og det går greit nå. Skal snart ned til 6mg daglig og det skal jeg ha så lenge jeg lever, tror jeg. For cirka 4-5 år siden var jeg også på kjøret med benzo av alle typer. Bråstoppet og i månedene etter det fikk jeg flere epileptiske anfall, besvimte både hjemme og på gata osv. Dette er ikke noen moralpreken, du gjør som du vil og har en fri vilje, men velg rett og stopp før det er for sent. Å øke dosene hver dag er det dummeste du kan gjøre. Så vær forsiktig, man blir fort hekta og abstinensene er forferdelige.