Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1839
Anonym bruker
"Nervøs Storskogmus "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skaffet meg marsipan som jeg har prøvd tidligere av en god bekjent, jeg kjøpte 3g. Når jeg kom hjem så det så lite ut, men den var skikkelig fuktig, vennen min sa det er 3g, men det er så kompakt att det ikke ser så mye ut. Men da har jeg allerede hatt i meg 1,5g av den siden jeg trodde det var mindre en 3g . Det er 5 timer siden sist, det har gått bra fram til nå, men nå startet jeg å føle meg skikkelig dårlig. Forige gang jeg prøvde denne ble jeg grise speeda, men nå føler jeg meg stein..rart jeg ikke ble grise speeda av en sånn mengde..noen tips til å bedre formen?
Anonym bruker
"Nervøs Storskogmus "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Føler meg skikkelig trøtt, svimmel, kaldt i brystet, høy puls seff, får litt noia, men skal gå..
Toleransen på stimulanser går fortere opp enn alle forventer. Spiste du før du begynte nå? Eller ruller du på tom mage
Anonym bruker
"Nervøs Storskogmus "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Det er 4 dager siden jeg brukte den sist, jeg har spist, prøver å spise nå også, drikker my vann. Føler jeg besvimer, men 5 timer siden inntak så bør gå over snart.
Anonym bruker
"Nervøs Storskogmus "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
tror jeg serr må gå meg en tur ute, helt jævlig
Normalt å bli stein av høyere doser speed. Dog, høres det ut som du har tatt en del mer enn jeg noen gang har kjørt i meg på kort tid. Håper det går bra med deg. Har du noen som kan være rundt deg? Slik at du ikke er alene? Eventuelt stikk ned på legevakten hvis det blir for ille..
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
tror jeg serr må gå meg en tur ute, helt jævlig
Vis hele sitatet...
Har det gått såpass lenge som 7 timer etter siste inntak er du helt trygg. Bare ikke ta mer.
Anonym bruker
"Nervøs Storskogmus "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
det gikk fint, men det varte i 7 timer med vanskelig pust, vondt i brystet og super fjern. Amf rusen ble skikkelig bortkastet når jeg er så dum å skyter sånn store mengder. Jeg tok meg en xanor, da sovna jeg med en gang. Jeg ville ha den pang starten, det var derfor jeg injiserte 3 ganger til etter første gangen, men dette er jo ikke pang amf, den kommer sigende.
Anonym bruker
"Nervøs Storskogmus "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg tørket resterende 1,5 marsipan å nå ser jeg hvor mye mer det ble når det ble hakket opp, føler meg skikkelig noob. Men for å si det slik, ikke ta så store doser når dere bruker makka sjeldent, for dette var serriøst ett mareritt
Anonym bruker
"Parallell Hund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Høres ut som en klassisk overjustering
Anonym bruker
"Nervøs Storskogmus "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
ja, 18 timer har gått men har fortsatt høy puls svimmel og svetter, nice. Har lyst til å justere, men det får vente.
Om det ikke er deg som har denne tråden, sjekk den ut
https://freak.no/forum/showthread.php?t=314987

Mye dritt ute for tiden.
Sitat av Eyeamare Vis innlegg
Om det ikke er deg som har denne tråden, sjekk den ut
https://freak.no/forum/showthread.php?t=314987

Mye dritt ute for tiden.
Vis hele sitatet...
Det er meg