Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1374
Anonym bruker
"Firkantet Hamløper"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har lurt på dette lenge og merket det idag også, hvorfor hår tiden så jævlig fort på MDMA??? Jeg vil at natten skal vare lengre, men alt går jo 10x fortere....
Alt må ha en slutt bro. Føles det for bra blir du veldig bevisst på at det skal ta slutt. Tiden er det samme uansett hva vi gjør, men du kan forsøke å røyke weed. For meg pleier det å sakke opplevelsen av tid betraktelig. Eller du kan fylle på med amf/mdma og alkohol, men det er svært usunt.
Sitat av algernon Vis innlegg
Tiden er det samme uansett hva vi gjør,
Vis hele sitatet...
Her strider du direkte med selve Einstein bro. Hva er din definisjon av tid?
Vil derimot underskrive på det du taler om weed..

Det er åpenbart subjektivt, og de aller fleste vil kanskje være uenige med meg om dette. men for min del er det bare tull å blande rusmidler, ikke med alkohol en gang, da mister man den rene greia greiene vil gi man
"When a man sits with a pretty girl for an hour, it seems like a minute. But let him sit on a hot stove for a minute — and it's longer than any hour. That's relativity."

Albert Einstein
Anonym bruker
"Tilfreds Håkjerring"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan jo være speed i mdmaen så gjør at det føles ut som tiden går fort
Sitat av flere enn en Vis innlegg
Her strider du direkte med selve Einstein bro. Hva er din definisjon av tid?
Vil derimot underskrive på det du taler om weed..

Det er åpenbart subjektivt, og de aller fleste vil kanskje være uenige med meg om dette. men for min del er det bare tull å blande rusmidler, ikke med alkohol en gang, da mister man den rene greia greiene vil gi man
Vis hele sitatet...
Problemet er at tiden gikk for fort, det var hele poenget med tråden. Selvfølgelig går tiden like fort for alle oss på jorden, ingen av oss som reiser med lysets hastighet uansett. Derfor er rusmidler det eneste jeg kan bidra med da det endrer ens subjektive oppfattelse av tid. Stridde ikke i mot Einstein det vel lol. Forøvrig enig i år holde det til en ting av gangen, men nå var spørsmålet formulert slik...
Sitat av algernon Vis innlegg
Problemet er at tiden gikk for fort, det var hele poenget med tråden. Selvfølgelig går tiden like fort for alle oss på jorden, ingen av oss som reiser med lysets hastighet uansett. Derfor er rusmidler det eneste jeg kan bidra med da det endrer ens subjektive oppfattelse av tid. Stridde ikke i mot Einstein det vel lol. Forøvrig enig i år holde det til en ting av gangen, men nå var spørsmålet formulert slik...
Vis hele sitatet...
Jaha, snakker vi på kloden og i "normal" hastighet, er det ikke noe særlig feil i det du sier (D)
Alle har merket at tiden flyr når man har det gøy. Molly er kjempe gøy, så da vil jo det si at tiden går kjempe fort