Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1331
Anonym bruker
"Tilfreds Kyklop"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tanken var 60 I første omgang, men er litt nysgjerrig på 100 og 120 UG.

Hva kan jeg forvente av 60,100,120?
På hva for noe? Syre er et ganske vidt begrep.
Sitat av Sondre Vis innlegg
På hva for noe? Syre er et ganske vidt begrep.
Vis hele sitatet...
Syre er jo lsd. Hva annet enn det mener du det er?
Sitat av Sondre Vis innlegg
På hva for noe? Syre er et ganske vidt begrep.
Vis hele sitatet...

seriøst?
Jeg er en Snøfreser
Cobra1's Avatar
Tror jeg tok 130 ug da jeg prøvde lsd personlig syns jeg det var lite. Fikk endra syken litt men ikke noe sterke visuals.
Hvordan en reagerer på LSD er svært individuelt, og set og setting (hvem du tar det med, hvor du tar det og hvordan du føler deg i hverdagen) har en ekstremt stor innvirkning på hvordan turen blir. På 100 mikrogram vil du sånn smått se at ting puster, man får et litt endret tankemønster, farger og det audiovisuelle blir mer intenst, og man kan få dype belly-laughs
Anonym bruker
"Klein Isbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
100 er en fin og relativt mild førstegangstripp. Da hadde jeg fortsatt beina på jorda men noen spacey moments.

Tok 150 andre gangen min og det ble en bra tripp, men det var halvannen time det var way too much hvor jeg måtte sette meg eget rom å holde meg fast i stolen. Ikke akuratt noe badtripp, men det kunne fort ha blitt det om jeg ikke var trygg på folka og omgivelsene jeg var i. Når jeg landa igjen røyka jeg weed og ble drit kvalm og overvelda igjen så det anbefaler jeg ikke, selv om jeg vet mange anbefaler det for å få trippen opp igjen
Anonym bruker
"Såret Blåhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hold deg til rundt 100ug enplass, du vil nokk få ønsket effekt. Og skjenne hva du synes om den type rus. Hvis du skal røyke itillegg tror jeg det er mer en nokk første gangen.
Anonym bruker
"Klein Isbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
60 tror jeg du bare vil få en god følelse i kroppen av. Jeg spiste en halv 120 lapp en gang, altså ca 60, og jeg ble ikke direkte tura som jeg forbinder det å være tura med, men koste meg med å tegne, høre på musikk som føltes gjennom kroppen, gå en tur å se omgivelsene med nye øyne og føle meg heldig og glad.
ville sagt 100-150ug, men uten cannabis første gang.
Første gang? Tok vel 150 ug, jeg personlig skulle nok tatt 200, men mine eldre og mer ruserfarne venner var i lykkeland, så jeg vil si at 150 er både en safe og digg dose for førstegangere.
110 funka fjell for meg første gangen, var heller ikke noe problem å røyke et par jonere.
Anonym bruker
"Tilfreds Kyklop"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har litt negative følelser da jeg er usikker på kjærligheten
Anonym bruker
"Klein Isbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har litt negative følelser da jeg er usikker på kjærligheten
Vis hele sitatet...
Hva mener du? Ja hvis du ikke har komfortable omgivelser, tripsitter og mindset så skip det. Men mikrodose a 60-80 kan man fint ta alene også, men rigg til så du er komfortabel. Mikro dose kan hjelpe på å behandle psykisk nedstemthet og kjærlighetssorg.
Anonym bruker
"Tilfreds Kyklop"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva mener du? Ja hvis du ikke har komfortable omgivelser, tripsitter og mindset så skip det. Men mikrodose a 60-80 kan man fint ta alene også, men rigg til så du er komfortabel. Mikro dose kan hjelpe på å behandle psykisk nedstemthet og kjærlighetssorg.
Vis hele sitatet...
Eneste er tankene jeg ikke har helt på plass. Omgivelser og folka er jeg trygge på! Okei kan 60-80 UG hjelpe mot negative tanker og sorg?
Sålenge du har en god dag skal det gå greit så å si uansett. Merk: ((god dag)) ^^
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Eneste er tankene jeg ikke har helt på plass. Omgivelser og folka er jeg trygge på! Okei kan 60-80 UG hjelpe mot negative tanker og sorg?
Vis hele sitatet...
alt av tanker og følselser blir forsterka på lsd (på godt og vondt).

er du ikke i et bra sted mentalt så, bare "ok" (selv med tripsitter og folk du kan stole på rundt deg), så vil jeg nok anbefale 50-75ug et sted for første gang, better safe then sorry..

også ikke røyk cannabis første gang, hvertfall ikke før det er gått 6-10t et sted etter inntak om du føler for det da.

bedre å lære seg kjenne lsd alene før du sakte introduserer andre med på festen..
Anonym bruker
"Klein Isbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Signerer det over om dose, tripsitter, unngå fest og weed/hasj.

Det beste i din situasjon er å være et sted du chiller og er trygg, hjemme eller hos god kompis, med max 4-5 andre. De andre bør ikke være drita, høylydte, stressa eller ustyrlig rusa, det kan ødelegge trippen din. Typ rolig, hyggelig vors stemning hele kvelden og at du kan bestemme nivået og hva dere etterhvert gjør. Å gå seg en spasertur 3-4 timer ut i trippen med en venn er digg. Er du komfortabel kan du dra på fest men etter min erfaring er høye lyder, skarpe lyder som bare skål mellom to flasker, og folk som oppfører seg slitsomt, en total tripkiller så du bare må gå derfra igjen.

Jeg tok mikrodoser når jeg var deprimert, aleine og med kompis, fikk ikke forsterka noen negative følelser, men afterglowen etter trippen gjorde noe i hjernen som gjorde at jeg hadde det ganske bra i mange uker etterpå. Settinga jeg selv foretrekker for mikrodose er hjemme med en god kompis, ha på noe rolig men trippy ambi musikk (intens psykedelika og techno blir slit). Jeg husker jeg syns det var chill å se på bare en sånn gammeldags microsoft screensaver med bobler som glei rundt på skjermen. Men en 70 talls film er også nice, selvom noen plots kan være mindfuck på syre. Så gå en tur få litt frisk luft i område der man ikke må gå forbi andre, stikke til en brygge eller stenkneis i skogen og få litt miljøforandring, før man drar hjem igjen til rolig ambi musikk for å lande og sove.