Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 803
Anonym bruker
"Hatsk Røyskatt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan man røyke heroin uten å bli helt knekk i beina?

Sylsmå pupiller vet jeg er kjennetegn på opiater.

Kan man "bare" bli godfjern av å røyke heroin, euforisk men ikke vinglete, og sovne og våkne helt normal igjen noen timer senere?

Hvordan oppfører man seg når man har røyket heroin om man prøver å skjule det ovenfor omgivelsene?

Går det an å røyke "bare litt" heroin uten at det trenger å være åpenbart for andre at man bruker heroin en sjelden gang i blandt?

Kan man røyke det på glasspipe sammen med hasj eller pot?

Jeg prøver å finne ut av hvor store rusproblemer eksen min egentlig hadde. Jeg fant en klump han sa var heroin en gang men han sa den tilhøre en kompis..
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
  • Kan man røyke heroin uten å bli helt knekk i beina?
Sylsmå pupiller vet jeg er kjennetegn på opiater.
  • Kan man "bare" bli godfjern av å røyke heroin, euforisk men ikke vinglete, og sovne og våkne helt normal igjen noen timer senere?
  • Hvordan oppfører man seg når man har røyket heroin om man prøver å skjule det ovenfor omgivelsene?
  • Går det an å røyke "bare litt" heroin uten at det trenger å være åpenbart for andre at man bruker heroin en sjelden gang i blandt?
  • Kan man røyke det på glasspipe sammen med hasj eller pot?
Jeg prøver å finne ut av hvor store rusproblemer eksen min egentlig hadde. Jeg fant en klump han sa var heroin en gang men han sa den tilhøre en kompis..
Vis hele sitatet...
Du kan røyke bare litt og litt av det (opium/heroin) av gangen, til du kjenner noe. Det er jo ofte sånn man tester en batch man ikke er kjent med. Røyker du veldig lite så kjenner du ikke noe etter en god natts søvn, har aldri klart å skjule det for omgivelsene men er ikke noe jeg gjør hver dag så sånn sett er det vanskelig for meg å svare på.

For å gjøre det mindre åpenbart for alle andre så holder du kjeft om det, ikke en eneste kjeft. Jeg har røyket det sammen med hasj og pot, ikke fra en glasspipe men fra noe så fornedrende som rød rizzla, det funker.

Hva gjorde du/dere med klumpen, klumpen?
Folk på heroin som bruker det for å leve igjennom hverdagen blir sin beste versjon i det highen gjør jobben sin.

Kjenner en fyr som har balansert denne dansen med en håndfull katastrofer igjennom første dans som 20åring til nå som 50+åring.

Hvis en perfeksjonert narkoman ikke vil du skal se det så holder han det skjult med et smil (som bare menes godt) til han snubler midt i dansen igjen..

Enten så danser du med eller så finner du deg en annen dansepartner - det er mitt tips.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kan man røyke heroin uten å bli helt knekk i beina?
Vis hele sitatet...
Ja

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Sylsmå pupiller vet jeg er kjennetegn på opiater.
Vis hele sitatet...
Jepp

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kan man "bare" bli godfjern av å røyke heroin, euforisk men ikke vinglete, og sovne og våkne helt normal igjen noen timer senere?
Vis hele sitatet...
Ja

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvordan oppfører man seg når man har røyket heroin om man prøver å skjule det ovenfor omgivelsene?
Vis hele sitatet...
Det er nok veldig individuelt

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Går det an å røyke "bare litt" heroin uten at det trenger å være åpenbart for andre at man bruker heroin en sjelden gang i blandt?
Vis hele sitatet...
Ja

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kan man røyke det på glasspipe sammen med hasj eller pot?
Vis hele sitatet...
Jada
Sist endret av Purgatorio; 15. november 2020 kl. 03:06.