Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 443
Anonym bruker
"Redd Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
jeg lurer på om jeg som er hekta bør spise den knust for å få kraftigere virkning eller om jeg bør spise den hel mtp depot tiden, bare redd det som slippes ut vil være for svakt til å bli/være ordentlig frisk (må være frisk i kanskje 4-5 timer) Skyter til vanlig men har ikke mulighet til det nå. snakk om en 100mg, det som er ei «friskmelding» for meg. har ikke spist dolcontin på en evighet så husker ikke virkningen lengre.
Hei Du kan helt fint spise den å være friskmeldt ikke noe problem.

Jeg er selv i lar. Og er satt på 600mg morfinsulfat pr/døgn. (Grunnet medisinske årsaker )
Å jeg skytter helst 300mg ×2 døgnet, morgen å kveld.

Men jeg har merket når jeg tar en uke uten å skyte. Å suger av belegget å svelger pillen hel så er jeg faktisk frisk meldt dobbelt så lenge som vist jeg skytter dem.

Depot effekten forsvinner når du skytter pillene. Det er belegget uten på pillen som gjør at det er depot effekt. Når du svelger hele pillen som den skal så bruker magen lang tid på å fordøye belegget. så når litt av belegget er borte etter x antall timer så gir den ut litt å litt virkestoff etter som mer og mer av pillene absorberes av fordøyningen din som er jobber kontinuerlig ca 1døgn tar den prosesen.

Om du vil ha raskere effekt så suger du av belegget. Da slipper pillen ut virkestoff så fort den er kommet i magen.

Mvh ray
Anonym bruker
"Løs Hare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Alltid trodd depoteffekten kommer av hele pilla jeg..
Ja du er ikke den eneste som trur det. alt det inni pillen er virkestoff og fyllstoff som gir effekt å når du skytter frigjøres all effekt samtidig å funker momentant. dette skjer ikke ved normal bruk Da fordeles effekten utover hele fordøyelsesprosessen i stede og gir litt etter litt effekt. Mvh ray