Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 802
Anonym bruker
"Nyfiken Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei

Lurte på om noen vet ca hvor lang tid det tar før subutex er helt ute av kroppen etter å ha brukt 6 mg+ i noen år?
Du vil ha rene prøver etter ca 7dager,men abstinensene kommer til å toppe seg etter 14 dager.
Anonym bruker
"Nyfiken Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Blir abstinensene bare verre og verre i to uker?? Hvor lenge varer disse abstinensene?

Vet noen hvor lenge man må være unna subutex til toleransen er borte?
Anonym bruker
"Nyfiken Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Og hvordan oppleves abstinens på subutex?
Anonym bruker
"Nyfiken Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Anyone? :-)
Å værre abstinent på subotex er veldig forskjellig fra person til person. Alt etter hvor lenge du har brukt hvor mye som er brukt+++

For meg jeg gikk på 32mg i 4-5år jeg måtte bytte grunnet medisinske årsaker til morfinsulfat/dolc (er i lar)

Men jeg trappet rolig ned til 8mg å sluttet deretter brått (anbefales ikke) ble rastløs å ville fortest mulig over morfin.

Men første 2døgnene gikk greit uten noe særlige plager. Dag 3 så våknet jeg kaldsvett noe som bare økte på å ble værre, Jeg verket i alle muskler å ledd i tillegg til influensa symptomer feber med frysing og svetting omhverandre. Dette pågikk i noen døgn 2-3kanskje. Dag 6 så satt jeg på dass med dundrende hodepine og svimmelhet dag 8 så begynte ting å gå bedre matlyst var borte men når du får i deg næring å veske igjen begynner du fungere nogen lunde. Dag 10 er det værste over å det psykiske tar mer over å suget er jevlig å du drømmer noe sinnsykt. Pokemon drap/ julenisse i Sado klær å erna Solberg i miniskjørt å lignende faenskap. Men er du kommet hit går det greit����
Anonym bruker
"Ekstravagant Sau"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan jeg spørre dere som bruker/har brukt subutex (evt o.l.): hvordan vil du beskrive effekten /virkningen av det? Bivirkninger? Og om man tar ett morfinpreparat, vil det bare ikke fungere no særlig,eller merker man noe eller andre bivirkninger da?
Anonym bruker
"Nyfiken Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Det går mye i fortsoppelse på opiater - subutex, morfin osv.

Jeg prøvde morfin etter at jeg var 3 dager uten subutex. Først tok jeg 50 mg uten effekt, dagen etter 70 mg uten effekt. Så man må nok vente en stund før man kjenner go-følelsen på morfin. Hvor vet jeg ikke, noen som vet? Hvor lenge etter langvarig bruk av subutex kan man merke euforien man fikk de første gangene?
Det er ett HELVETTE å kutte kald kalkun. Rolig nedtrapping anbefales på det sterkeste. Dette spesielt for å moderere senvirkningene på den psykiske fronten.

Søk litt på forumet her, det ligger noen jævlig gode nedtrappingsplaner hvis du ikke klarer å stå i det.
Anonym bruker
"Nyfiken Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg er på avrusing nå. Jeg tok ca 4 mg subutex når jeg kom hit tenkte jeg å slutte dagen jeg kom (fredag) men tok 4 mg lørdag før jeg sa at jeg ville prøve uten. Så
Nå er jeg på tredje døgnet uten men kjenner ikke noe særlig abstinenser. Er fortsatt forstoppet