Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 717
Anonym bruker
"Selvforsynt Rødmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Heia Freak..

Har trappa ned fra 400mg til 0mg på en måned, tok siste 50mg i går og er i dag på 0mg, jeg har abstinenser men bruker catepresan og orfiril mot dette.

Det jeg lurer på er når jeg kan forvente meg frisk? Eller ihvertfall i sånn nogenlunde bedre form?

Vært igjennom dette før da trappa jeg ned fra 300mg til 0mg på ca 3 uker trappa vell ned 30mg i døgnet den gang og da var jeg i "toppform" etter 2-3 dager..
Kommer til å ha det verst di 3-5 første døgna med feber/influensa syntomer, vond musklatur. Etter En uke er dette omtrent over. Og da er mer milde fysiske plager å mer psykisk ned stemthet noe som kan vare alt fra 2-6uker grunnen til dette er ofte pågrunn av lite endorfiner så prøv å hold deg aktiv trening og litt mer sex funker bra😉
Det var en hurtig nedtrappign syns jeg hvertfall. Til å bli dårlig av..... Går det bra med deg?

s
Grei nedtrapping det der
Sist endret av fesk_; 9. februar 2020 kl. 11:48.