Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1072
Nå har jeg prøvd 40 mg to ganger på noen dager. 1. Gang 4x 10 mg, knuste pillen og sniffet 10 mg etterfulgt av en dropp på 10 mg en time senere. Gjentok dette 3 timer etterpå.

I dag svelgte jeg bare pillen helt vanlig.

1. Gangen opplevde jeg velbehag etter jeg hadde redosert med 10 mg

2. Gang kom toppen etter 3 timer. Ble ganske fjern/stein
noe de jeg pratet med på telefonen bekreftet. Men ingen eufori

Nå forventet ikke jeg noe Molly eufori, men etter alt jeg har hørt om oxy hadde jeg store forventninger. Er konklusjonen enklekt å greit at jeg har tatt for lite? Har veldig respekt for Oxy pga det jeg har lest. Men vil gjerne oppleve å få max ut av det neste gang.
Anonym bruker
"Arktisk Gravso"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du har ikke tatt for lite i alle fall. Er ikke alle som får like god funk av opiater. Noe med hvordan det metaboliseres uten at jeg gidder å google det opp. Og noen har retten og sletten for store forventninger.
ville prøvd å korte ned de tre timene til kanskje 1,5-2 timer. 3 timer da er "peak" nivået oppnådd og på vei nedover på en måte, slik at man merker mindre av redose i forhold til når rusen enda er stigende og på en måte får et nytt nivå og øke til. Eventuellt knus 2 stk 10mg og svelg begge to i stedenfor, det hadde jeg gjort hvis jeg hadde kun 20mg i stedenfor å sniffe 10 droppe 10, som har forskjellig onset pga inntaksmåten.
Trådstarter
Sitat av Bluesky_ Vis innlegg
ville prøvd å korte ned de tre timene til kanskje 1,5-2 timer. 3 timer da er "peak" nivået oppnådd og på vei nedover på en måte, slik at man merker mindre av redose i forhold til når rusen enda er stigende og på en måte får et nytt nivå og øke til. Eventuellt knus 2 stk 10mg og svelg begge to i stedenfor, det hadde jeg gjort hvis jeg hadde kun 20mg i stedenfor å sniffe 10 droppe 10, som har forskjellig onset pga inntaksmåten.
Vis hele sitatet...
God ide. Tester det neste gang

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du har ikke tatt for lite i alle fall. Er ikke alle som får like god funk av opiater. Noe med hvordan det metaboliseres uten at jeg gidder å google det opp. Og noen har retten og sletten for store forventninger.
Vis hele sitatet...
Er forholdsvis tolerant på opiater. Må ha 10 tramadol om jeg skal ha noe god funk. Så kan jo ha vært for lite, eller for lange intervaller. Føltes akkurat som når jeg har tatt litt for lite molly eller en knips for lite. Kjente en grei form, men en visshet om at her er det mer å hente. Men har veldig respekt for oxy etter ting jeg har lest. Er jo ikke rart man får forventninger når folk advarer så sterkt mot stoffet
Sist endret av dansun74; 26. januar 2020 kl. 22:49. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Moden Bever"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Et lite tips kan være oxycondone er ikke det samme og sniffe som oxycontin selv om det fås for samme smerter�� med oxycontin vil du merke betraktlig mye mer enn ved og knuse oxycondone��
Jeg er ex heronist og kan aldri huske at jeg noen gang har klart å bli morfin stein på oxycontin noen gang. Å da snakker jeg ikke om slike doser som ts her. Gjerne 200-600mg i en smell. Iv bruk.

Eneste medisinske morfinen jeg har blitt sikkelig ruset av er flytende morfin 10ml ampuller med 10mg pr ml. Tok jeg en halv ampull så kjente jeg det litt. Å tok resten retterpå.

Og 200mg morfinsulfat pillene tar jeg 600mg av dette blir jeg stein. Å kan oppleve nobbing og moffetryne (morfinkløe)

Med andre ord så er det mye enklere og billigere å bare kjøpe heroin/ fentanyl/ kinaheroin.

Noe dere andre selfølgelig ikke bør gjøre!