Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 6426
Beklager for en ræva rusraport men det får være.

Bruke: concerta
Mengde: 300mg ish over 6 timer.
Alder:18
Vekt: 55kg ca.


Starter dagen med å selge alko til noen Kids på 16 år og får 600kr og 5 concerta piller. (54mg)

Jeg og en kompis popper 1 pille hver.

Vi bestemmer oss for å stikke og bade i svømmehall og er i svømmehallen 1 time senere.

Jeg merker ikke veldig mye av den pilla og heller ikke kompisen min. Men vi hadde egt. Bestemt oss for å bare ta 1 pille.

Vi bader i 30min ish også sier kompisen min at vi tar en til. Jeg ble med på den siden jeg er lett å overtale.

Vi tar 1 pille hver og stikker inn på dass for å prøve og sniffe dem siden concerta består av mange små kuler inni kapselen. Vi åpner kapselen og sniffer 1 pille hver. Har aldri sniffa noe før så 25% av kulene havna overalt i det våte tryne mitt, jeg tokk og samlet kulene og puttet resten i munn.

Vi setter oss i badstua og kjenner oss avslappet. Vi følte at vi kunne sitte mye lenger i badstua enn vanlig så vi satt 15min ish i badstua.

Jeg følte meg ganske hyper og hadde mye energi. Men ikke nokk til at jeg hadde merket det hvis jeg var ufrivillig dopa.

Jeg var ganske sikker på at det var litt placebo inn i bildet.

Vi går ut i vannet og jeg følte at jeg kunne svømme for alltid uten og bli sliten. Jeg stupte og tokk saltoer fra stupebrettet sånn 30 ganger på rad. Svømte så fort jeg kunne fra den ene siden til den andre. Når jeg først ble sliten så tokk det bare noen få sekunder før jeg var klar til å gunne på å svømme fort videre.

Kompisen min sa han ikke følte så mye men han var mere rolig og chill liksom men ikke sliten av å svømme.

Vi bader i ca 1-2 timer til og jeg bestemmer meg for å gå til bdevaktene å beklage for at jeg hadde gjort så mye kødd og fucka rundt i svømmehallen sist gang. Jeg hadde vanligvis ikke turt å beklage sånn. Men fikk liksom litt mer selvtillit av pillene.

Jeg ble sykt glad etter at jeg sa beklager og vi badet i 30min til. Så stengte bssenget pga svømmeklubben skulle svømme.

Vi går ut av bssenget og inn i badstuen å ser en gammel kompis som også har adhd som skal inn å svømme. Vi forteller han att vi har tatt piller å han henter fram sekken sin og viser hva slags piller han tar.

Pillene var alla noe som concerta bare ett annet merke (34mg elr No) . Jeg spørr om han kan bomme meg en og før han rekker og svare drar jeg fram en hundre lapp jeg fikk for alkoen og ber om å få 4 piller. Etter litt om og men får jeg 4 piller og hiver innpå 1 pille med 34mg ca. Og vi sitter i badstuen litt til.

Vi blir bedt om å dra hjem siden de stengte garderoben og vi pakker sammen. Jeg tar fram pillene jeg har igjen (1-54mg og 3-34mg) jeg tar en til 34mg og spørr om kompisen min vil ha en noe han takker nei til. Når vi hadde gått i 10min ca. Bestemmer jeg meg for å ta 1 til 34mg. Og kjenner at jeg har masse energi og jeg snakker sykt fort. (dette var garantert placebo siden jeg hadde lest at folk snakker sykt fort) men jeg fortsatte å snakke fort selvom jeg viste at jeg bare kunne la ver og snakke rolig. Jeg bestemmer meg for å ta en hårklipp selvom det er noe jeg hater å gjøre. Men nå hadde jeg sykt lyst til å klippe meg. Klokka var halv 9 og alle frisørene var stengt.

Vi fortsetter nedover gata og går forbi en kebab sjappe jeg der inne sitter det sånn 6 folk som har lyst til å banke meg og kompisen min (de har banka meg 2 ganger og kompisen min 1 gang.) siden jeg tokk de pillene var jeg ikke redd i det hele tatt men jeg og kompisen min spurta fortsatt som faen nedover gata og opp en trap.

Vi var begge sykt slitene å vipps 10sekunder etterpå hadde vi masse energi igjen. Vi bestemmer oss for å dra til en senter med buss som tar ca. 20min før vi var framme.

Jeg gikk inn til en frisør som var åpen til 10 på senteret og jeg bruker 400kr av alko pengene på en klipp.

Jeg var sykt happy og snakket konstant med frisør dammen (jeg hater egt å snakke fordi jeg syntes det er slitsomt) vi hadde det sykt koselig og gøy mens vi snakket om masse dryshampoo og shit. Jeg var sykt rastløs men samtidig sykt relaxed når jeg satt i frisørstolen og det kjilte i bena når jeg flytta på dem.

Jeg var helt over begeistret over hvor flott håret ble og vi gikk videre til en bensinstasjon kl var ca. Halv 10.

Vi sitter i 10min ca mens vi venter på neste buss. Jeg sier til kompisen min at jeg vil sniffe en 34mg til og han sier nei. Jeg master og han sier det er greit hvis han kan filme det.

Denne gangen gikk det sykt smooth å sniffe det og følelsen av å sniffe noe var helt magisk egt. Smaken av pillene når d rant bakover i nesa og ned i halsen var sykt næsty da men fortsatt verdt d.

Vi venter til bussen går og jeg hadde avtalt å møte dama mi før jeg reiste på ferie dagen etterpå for å si hadet. Hun sa hun ikke hadde tid og jeg insisterte på at jeg skulle gå til huset hennes for å si hadet.

Hun sa ikke mer og vi satte oss på bussen. Vi hopper av ved en skole og boom der var dama mi. Jeg har aldri vært så glad for å se dama mi før. Jeg ble sykt kjokka siden hun og kompisen min hadde planlagt dette bak ryggen min for å overaske meg.

Dette er del 1!!
Jeg fikk liksom 1000 sommerfugler i magen og ga henne en sykt stooooor klem og vi koste oss sammen i en time ish alle 3.

Vi fikk dama mi til å ta snus selvom hun egt aldri snuser og hun fikk sykt nicotinsjokk og vi hadde det sykt lættis.

Jeg og dama turer hjemover med buss mens kompisen min går hjem.

Jeg fortalte til dama mi at jeg og kompisen lin tokk 1 pille hver fordi jeg hadde lyst. Selvom vi hadde planlagt å ikke si noe til noen.

Hun tokk det greit siden jeg ikke hadde store rus effekter som var synlig for andre en meg.

Jeg var mere rolig pga pillene så jeg har en misstanke om at jeg har adhd.


(Mange grunner til at jeg tror d da, som feks at jeg alltid vil gjøre ting som er gøy og hater kjedelig arbeid, bytter sitteposisjon vært 3 minutt, gjør mye litt spesielle ting som å dra meg i fingrene når jeg kjeder meg litt og snakker mye med meg selv og lager grimaser i ansiktet når jeg ser i speilet.)

Jeg tenker mye på hva hvis jeg gjør sånn eller hvorfor er det sånn her eller så har jeg masse bilder i hodet hvor jeg forestiller meg syke ting som feks.

"tenk hvis jeg var karate pro og kunne bare blokke alle slag av folks om skulle ta meg eller at jeg bare kaster folk 10 meter bort i gangen og brekker armen dems."

Jeg og dama koste oss på bussen og jeg satt helt stille og tanke på dama mi hele tiden og var helt magisk når vi kysset. Jeg hadde ikke noe grunn eller lyst til å ta opp mobilen. Noe jeg gjør hele tiden. Og dama mi hater det.

Vi gikk hjemover jeg jeg var sykt glad og hun var sykt glad for at jeg var mere opptatt av hun enn vanlig.

Jeg snakket om masse tull som vanligvis jeg bare har i hodet. Sånne filosofiske tanker.

Jeg forteller hun diskré at jeg og kompisen min tokk 2 piller hver og hun tokk det greit det også. Hun var bare glad det funket på meg.

Jeg følte at uansett hva jeg gjorde så ville det ikke være kjedelig. Jeg kunne kostet en hel parkeringsplass og fortsatt ha det gøy.

Når vi var framme hos dama mi og jeg måtte ta neste buss som gikk om 2 minutter ville jeg ikke gi slipp på hun. Jeg holdt så hardt jeg kunne og ville ikke dra fra hun i det hele tatt.

Jeg var så glad!! Og sykt produktiv følte jeg!

Det første jeg gjorde når jeg kom hjem var å spise fordi jeg ikke hadde spist på en dag.

Jeg tokk en bit av maten pappa hadde laget og det smakte Ingenting. Jeg smakte nokk til å vite at den mater han lagde var sykt digg. Men jeg hadde null matlyst. Så jeg begynte å snakke med pappa om at jeg trodde jeg hadde adhd og vi hadde noen hyggelige sammtaler.

Jeg gikk for å legge meg men gikk en tur inn på badet og så på den siste pila jeg hadde med 54mg. Jeg ringte dama mi og mens vi snakket så filmet jeg at jeg sniffet den siste pilla. Jeg sendte videoen til alle jeg stolte på ink. Dama mi. Jeg var egt ganske paranoid for at noen skulle høre snufse lyden men jeg fikk i meg hele pilla.

Jeg sa til dama mi at hun ikke burde åpne videoen på snap. Men jeg sa at hun ikke skulle bli sur. Noe hun ille Ble.

Jeg gikk til sengs og snakket med dama mi og jeg var sykt pratsom og vi hadde en lang samtale. Jeg var ikke trøtt i det hele tatt og jeg ville heller ikke se på YouTube som jeg pleier å ville.

Jeg fikk masse morsomme tilbakemeldinger om videoen og folk lurte på om det var Coke hev sniffa. De ble litt skuffa når jeg sa d var adhd pille. Jeg fikk litt lættis innvendig.

Jeg fortsette å snakke med dama mi selvom jeg måtte opp tidlig for å rekke å si hadet før jeg dro på ferie.

Jeg og dama var lys våkene og vi snakket i flere timer.

Til slutt når klokka var 3-4 ish så begynte hun å bli sykt trøtt.

Jeg ba hun kjærpe seg og gå å drikke litt brus. Noe som hjalp i 30min ish.

Klokka var 5 og jeg har fortsatt lys våken og hun begynte å bli trøtt igjen. Selvom hun sa hun ikke Var d. Hun snakket mindre og var hes i stemmen så jeg trengte jeg måtte gjøre noen grep for å holde hun våken. Så jeg begynner jo ofc å skive en lang historie en slags drama se histore fra vårt sexliv. Hun ble gira av teksten og ba meg skrive mere. Jeg har også sykt hype på hva som skulle skje videre i historien selvom det var jeg som skrev det.

Jeg hater jo å skrive tekster men lå var jeg skikkelig gira på å skrive. Jeg skrev vel ca. 800ord før jeg ga meg.

Jeg var sykt stolt over teksten og leste den høyt 3 4 ganger. Jeg syntes ikke det var kleint å lese høyt. Selvom det hadde masse setninger som feks. "den våte fitta som lå der i senga mens 2 dråper drypper ned på den stein harde penisen min"

Faren min var våken siden klokka snart var halv 6 men jeg brydde meg ikke om han hørte det.

Jeg var så stolt over teksten og synes den var sykt bra!!

Når klokka var blitt litt over 6 begynte dama mi å nesten sovne og vi hadde planlagt å møtes halv 11.

Jeg gjorde alt jeg kunne for å holde hun våken, men hun sa selv at hun ikke orket mere. Men jeg ga meg ikke.

Klokka var ca. Halv 7 og jeg innså at dette var første gang jeg hadde vært våken i 24t og jeg har sykt happy. Fordi jeg vanligvis dør av trøtthet i 5-6 tiden.

Klokka 07.12 når kompisen min fortalte om at han følte seg helt jævlig og føltes ut som om han var i koma og ett sekund varte i 1 time. Jeg spørr dama om hun blir med ut og hun sier ja. Vi skulle møtes alle 3 igjen og vi møttes kl 8 ca.

Vi satt på en besistajon og jeg og kompisen min var lys våkene mens dama mi la stille i sofaen med blanke øyne. Jeg går å kjøper en drikke fordi jeg har tørst som faen. Men fortsatt ikke sulten og jeg som bare hadde spist 1 pølse og 2 kjeks på 40timer.

Jeg var heller ikke kåt. Noe jeg ofte er i nærheten av dama mi. Jeg ber ho drikke litt av poweraiden jeg kjøpte og hun tar 1 munnfull men orker ikke mere.

Jeg ser at hun er sykt trøtt og sliten å jeg får sykt dårlig samvittighet.

NÅ BEGGYNER LITT AV BADTRIPPEN.

Jeg gjør alt jeg kan for at hun skal ha krefter til å være våken.

Klokka er halv ni og vi går til en park. Jeg snakker sykt mye som filosofiske tanker og ting jeg har i hodet. Følelsen jeg hadde i starten hvor jeg ville holde rundt dama mi var kinda borte.

Jeg var mest opptatt av mine egne filosofiske tanker og de kalget på at jeg maste mye.

Kompisen min spille høy musikk og vi 2 danser masse. Dama mi sitter der og er helt stille. Jeg blir litt lei meg innvendig og klemmer henne og gir henne ett stort kyss.

Hun smiler ikke like mye som før og jeg ser at hun er jwli trøtt. Vet selv hvor ille det er å være så lenge våken uten noe energi.

Jeg er så fasinert over at noen piller kan holde meg lys våken i så lang tid. Og jeg danser videre til den irriterende musiken jeg egt hater. Hater egt den høyteleren sånn generelt.

Vi turer videre til samme svømmehall som vi var i dagen før. Og går inn i håndball Halden og sitter der. Jeg snakker litt med dama mi og hun sier hun er kald selvom det var ganske varmt der. Jeg gir hu jakka mi og hun får litt varmen igjen.

Da får jeg en jævla telefon om at jeg må møte opp hos ett familiemedlem og si godt nyttår halv time før toget som går kl 12.

Da var klokka kvart på 10 og jeg viste at jeg og dama ikke ville rekke å ta buss til ho og kose oss som planlagt før jwg skulle dra of det var sykt nedtur.

Vi ble sittende i en 40min til og vi må gå. Jeg går til familietreffet med dama mi og kompisen min dro hjem. Vi satt på en benk og venta på de andre mens både jeg og hun var ganske deppa for at ikke det gikk etter planen. Det føltes ut som ett stort hælvete spør du oss. Det var kaldt vått og vi var triste begge 2.

Jeg ga hun mange klemmer og kyss før jeg måtte dra.

Jeg gikk inn til fammen og jeg var fortsatt ganske pigg. Jeg merket ettervert så ble jeg sykt stressa og sur over alt mulig og la skyla på at jeg ikke hadde sovet og spist. Fikk en halv baguette av pappa som jeg ikke klarte å spise opp engang. Pakket den sammen og putta i lomma. Gikk ut til busstoppet og sa hadet en siste gang til dama før toget gikk.

Jeg var sykt sliten og sur og lei meg men ikke trøtt. Klarte ikke å tenke på andre enn dama mi og denne fakka situasjonen, jeg følte jeg ikke fikk sagt hadet bra nokk og syntes synd på dama mi som ble dratt inn i dette pisset og måtte være våken.

Jeg sendte masse meldinger til dama mi mens jeg satt på toget. Og beklaget for alt dette tullet med parken og musikken og pillene og at jeg tokk med kompisen min når jeg skulle si hadet.

Jeg tenkte også sykt mye på at jeg hadde gjort alt for 1 pille til så jeg kunne få mere energi igjen.

Men samtidig var jeg glad for at dette pisset skulle være over snart og jeg tenkte at jeg ikke må ha sånne tanker som å ta flere piller fordi man lett blir avhengi.

Jeg sitter å tenker på at jeg garra har adhd siden kompisen min fikk mye større effekt av bare 2 piller mens jeg tokk 7 piller på en total på ca. 300mg mens han fikk i seg 100mg.

Jeg fikk denne meldingen av dama mi når jeg satt på toget "Ikke gråt😔det går bra meg!❤️har det akkurat som deg nå! Er syyykt lei meg men vet ikke helt hvorfor..." jeg fikk helt mental breakdown av melling en og var så nærme og gråte sykt høyt på toget selvom jeg aldri gråter egt. Ikke når jeg ser familie medlemmer døde engang.

Jeg er egt veldig død på innsiden, men det å se folk jeg kjenner gråte gjør meg sykt lei meg.

Jeg måtte bare skrive "vent!" så jeg ikke skulle gråte også måtte jeg se på noen morsomme videoer på YouTube som lettet på humøret mitt.

5 min senere sender jeg hun melding om at jeg nesten døde på innsiden og at jeg holdt på å hyl grine.

Hun følte det samme og jeg gikk tilbake til youtube mens jeg tørket tårer. Jeg syntes ikke de morsomme videoene var gøy i det hele tatt men det hjalp for å ikke gråte. Jeg skulle så sykt ønske jeg var alene for det å gråte når man er lei deg er sykt godt. Hater å holde deprisjon inni meg.

Elsker å gråte når jeg er lei meg.

Jeg ser på YouTube i 3 min max og boom jeg sovnet. Jeg skvatt sykt 2 3 ganger pga folk skulle av toget så jeg våknet med en gang noen gikk forbi meg. Våknet helt når vi skulle av toget og vi gikk videre i Oslo. Jeg følte meg død på innsiden of angret på alt. Selvom jeg egt aldri angrer.

Gjort er gjort. Jeg angret veldig lite på alt sammen. Da har jeg noe å fortelle tengte jeg.

Da vet jeg hva som skjer når jeg tar for mye.

Når vi kom oss på båten satt jeg på en resturang og holdte på å sovne men klarte ikke sitte riktig. Jeg ventet på at lugarene skulle bli klare så jeg kunne sove.

Etter litt kom en pizza vi kjøpte og jeg prøvde å tvinge i meg pizza stykke. Jeg var ikke sulten.

Tokk 2 biter å la fra meg pizzaen. Skylte nokk engang på lite søvn.

Etter en jævlig lang time som varte i 5 timer i mitt hue gikk jeg å la meg i senga.

Jeg sov helt jævlig dårlig i 2 timer og våknet av at hele flokken som var med på tur ville ha meg med ut til taxfreen og jeg var sykt forbanna og sa nei!

Jeg la meg til å sove i 1 til 2 timer til og da klarte jeg ikke sove mere. Jeg gikk til de andre å spiste 5 nøtter og orket ikke mere.

Jeg var fortsatt helt død på innsiden og gledet meg til dette var over.

Klokka ble 20.00 og vi gikk for å spise på buffet. Fikk i meg en liten portion med mat. Hadde gått over 50 timer med mage som var fylt med 2 kjeks og 1 pølse og 2 biter pizza og 2 biter baguette. Og jeg som vanligvis er sulten nesten hele tiden.

Jeg følte meg litt bedre men fortsatt som en zombie.

Vi gikk derretter på en night club og vi hadde det sykt gøy med å se på fulle folk danse. Vi lo oss igjæl. Etter 2 timer gikk jeg til lugaren og ringte dama mi og vi fikk snakket sikkelig om alt og ting var bedre. Jeg var fortsatt ikke kåt i det hele tatt, alle følelser var borte.

Jeg hadde tengt mye på hvor de pillene ga meg energi fra
Liksom piller som gi deg energi du egt ikke har. Nå fikk jeg svaret. Pillene sugde ut energi fra fremtiden og nå var jeg død på innsiden med null energi.

Jeg gikk å la meg i 11 tiden og sovnet. Våknet dagen etter og var mye bedre
Men ikke helt bra enda. Fikk mere energi utover dagen og alt var egt som før.


Drakk meg sykt dritings den kvelden og ble en av de fulle tullingene på dansegulvet. Si ifra om jeg skal skrive om det også.

Knakset 10 piller 10mg ritalin når jeg skriver dette. Fikk sykt motivasjon til å skrive dette pga ritalin en.


Sorry for en kjedelig lang tekst men her er den

Må tilføye et dette er 1 uke siden og idag er nokk siste gang. Måtte teste ritalin idag med sammenheng med jobb. Og jeg merka nesten null så dette er ett døft rus som bare jeg ville ha brukt på LAN
Sist endret av Readopted; 10. januar 2020 kl. 19:30. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Merkes at du er på stimulerende når du skriver dette, kompis! haha

Men hvorfor skal du ta så sykt mye? en concerta på 54mg burde være mer enn nok til å kjenne effekt i mange timer, hvis du ikke har tolleranse.
Sitat av LSMA Vis innlegg
Merkes at du er på stimulerende når du skriver dette, kompis! haha

Men hvorfor skal du ta så sykt mye? en concerta på 54mg burde være mer enn nok til å kjenne effekt i mange timer, hvis du ikke har tolleranse.
Vis hele sitatet...
Dette var første gang. Som sagt så mistenker jeg at jeg har sterk adhd siden effekten var så liten i forhold til mengden. Eller hva tror du?
Psykedelisk bakverk
hva var det du trodde skulle skje med den mengden da? Hørtes helt normalt ut. Vil legge til at med det synet jeg får inntrykk av at du har på rus, vil jrg anbefale deg å slutte før du starter med mer. Det fremgår for meg ganske tydelig at du ikke er en person som bør lefle for mye med stoffer, hvertfall ikke før du er eldre. Med det sagt, skjønner at du ikke er ute etter noen moralpreken, men skjønn i det minste at når det kommer til rusmidler er det ikke sånn at du vil få det bedre jo mer du tar.
Anonym bruker
"Allergisk Piggsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du solgte sprit for 400 hundre å gikk heller å kjøpte deg en hårklipp som faren din lett hadde kjøpt til deg på dagen istede for å kjøpe mer dop, hvorfor det?
«Drakk meg sykt dritings den kvelden og ble en av de fulle tullingene på dansegulvet. Si ifra om jeg skal skrive om det også.»

Please, kjør på
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du solgte sprit for 400 hundre å gikk heller å kjøpte deg en hårklipp som faren din lett hadde kjøpt til deg på dagen istede for å kjøpe mer dop, hvorfor det?
Vis hele sitatet...
Fordi jeg egt aldri kjøper rus, har kjøpt rus 2 ganger
Anonym bruker
"Vettskremt Havmunk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvor gammel er du egentlig?

Og en badtrip er når en psykedelisk opplevelse tar en negativ vending, ikke når du føler deg jævlig pga du har knasket i deg for mye adhd-medisin... det er en nedtur.
Kan du utdype mer om da du ble den fulle tullingen på dansegulvet? Helst i 200 ord eller mere.
Dette er fantastisk!
Sitat av brobramartin Vis innlegg
Dette var første gang. Som sagt så mistenker jeg at jeg har sterk adhd siden effekten var så liten i forhold til mengden. Eller hva tror du?
Vis hele sitatet...
Jeg tror at du er ute etter noe du ikke kommer til å få ut av concerta eller ritalin.

Hørt om begrepet «chasing the dragon» ?
Underholdende lesning, Martin, men husk at dette ikke er leketøy. Disse happy-pillene kan fucke deg så jævlig at du finner på noe veldig dumt.
Anonym bruker
"Villig Makrell"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det nytter ikke og sniffe concerta depo piller uten og knuse kulene først. Du kunne like godt spist de, da du uansett må vente til kulene når magesekken før du får effekt. Det du er ute etter og dra opp i nesa, det ligger innbakt i kulene.