Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1931
Sitter på toget med 2-3 g i lomma og har jævlig lyst å bli skækk. Kan jeg kjøpe en yoghurt eller noe annet fettholdig og tygge det grundig sammen med hasjen, eller blir det bare sløsing?
Anonym bruker
"Arktisk Gravso"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bare å prøve fremfor å sitte der å kjede deg vel?
funker fint og bare spise bønna som den er
Anonym bruker
"Stø Gjedde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nå skjønner jeg hvorfor den eldre garde sier "Dagens ungdom".. #desp
Det må vel varmebehandles for å gi oral effekt, så vidt jeg vet
Anonym bruker
"Arktisk Gravso"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av LSMA Vis innlegg
Det må vel varmebehandles for å gi oral effekt, så vidt jeg vet
Vis hele sitatet...
Nei må ikke, varmebehandling tror jeg er for størst yield?
Anonym bruker
"Tjukk Makrellhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ikke spis mer en 0.5-1g alt etter hvor innrøykt du er.
Minimal funk, thc må decarbes før det kan spises å ta’s opp i kroppen for maks funk.
Det er vas at DET MÅ VARMEBEHANDLES. Jo, varmebehandlingen øker biotilgjengeligheten, men det betyr ikke at det ikke er relativt ganske så opptagelig uten den behandlingen. Av et gram i gamle dager som det var uten varme-behandling ble jeg møkkafjern, og det var ikke av den beste hasjen. Så spis i vei, men vær forsiktig....Blir man for fjern av oralt intak, så kan man bli ganske dårlig. Det varer i timer etter timer i motsetning til når man røyker det.
enten så varmebehandler du eller så sløser du ekstremt mye, men er også mulig bønna allerede er decarbet (noen måter å lage bønne decarber i prosessen).

og varmebehandling er ikke for yield el biotilgjengelighet, men for å gjøre THCa til THC som er psykoaktivt.
Begrenset Utgave.
SpeedBenzo's Avatar
Har noen bekjente som har fått det de sier er god effekt men aldri merket noe selv. Så det har nok en del med enten hasj type eller placebo å gjøre.
Jeg har ikke noe greie på det her, men har lyst til å legge til at, det var en på forumet som hevdet at Hasjen ender opp med å bli varmebehandlet under transport for eksempel.

"Det skal ikke mer til enn 40-50 grader over en lengre tidsperiode før omformingen fra THCA til thc starter (og blir selvsagt mer effektiv jo varmere det blir)."

Så man vet jo aldri hva hasjen har blitt utsatt for.

Har spist rå hasj selv mange ganger, og blitt balle. Og andre ganger ikke merket på langt nær like mye.
Spiste en gang nesten 5 g weed i youghurt nesten uten effekt, og den var knall potent.
Når jeg har spist ubehandlet cannabis har resultatet stort sett vært fraværende. Noen ganger en svak uinspirerende effekt slik som når man får for mye CBN.

Men jeg har erfart at det kan fungere. En natt i forrige årtusen satt jeg i en liten overfyllt togkupe på vei fra Amsterdam til Berlin sammen med noen folk som var så gretne og streite at jeg lot være å fyre opp nattings og spiste 2.5 g helt ok Maroc. Sånn i ren desperasjon for å få sove.

Ingenting skjedde. Ankom Bahnhof Zoo om morgenen og var overlykkelig over å være fremme og at jeg faktisk fikk kjøpt en pizza til frokost med en gang jeg gikk av toget.

Og akkurat i det pizzaen var fortært skjedde det. Skjønte at nå holdt jeg på å bli usannsynlig fjern å klarte akkurat og evakuere til en trapp litt utenfor trengselen. Der ble jeg bare sittende. Hva som skjedde der er veldig uklart men jeg tror ei jente satt seg ned ved siden av meg og røykte sigarettene mine uten at jeg klarte å si noe som helst. Litt etterpå kom en merkelig fyr i en sliten dress og snakket om jesus men han fikk meg ikke i tale og ga opp. Etter 2 til 3 timer fikk jeg førligheten og talevnen tilbake og kunne ordne en taxi.

At ubehandlet cannabis kan fungere tviler jeg altså ikke på. Men det forandrer ikke at du blir mye fjernere og sparer masse penger hvis du gjør det på rett måte. Selv med litt toleranse blir jeg fjern på 0.1 med god hasj (nærmere 30%THC) hvis jeg gjør det skikkelig. Det hører med historien at jeg har investert i litt utstyr som jeg har spart inn for lenge siden.
Hasj er sløs som det er, hvertfall i en klump, det bare driter du ut igjen. tror du kunne røyka det igjen etter det kom ut igjen da, men det er ikke noe å trakte etter for noen grunn annet en smugling. Jeg har fått kapsler med varmebehandlet grønt i kokosfett som kan ha vært max 0,2-0,5g i. De var sinnsykt potent, og mer enn en kapsel fikk meg i dyp, dyp søvn fortere en noen sovetablett jeg heller tar til morgenkaffen selv, haha.

s
Anonym bruker
"Arktisk Gravso"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fyren har 2-3 gr. Trenger ikke fett eller varme med den mengden det er helt sikkert.
Spørsmålet er: funket det, TS?��
Hadde 5g når politiet stopped meg så jeg svelget de 5 gramma, jeg merket ingen effekt total waste og spise